Mám dilema. Chci si koupit nové auto. Jelikož jsem starší pán (62 let), něco pro pohodlné nastupování pro mě i manželku. Rozhoduji se mezi VW Tiguanem - Maraton Edition 1,4,TSI a Ford Kuga Titanium 1,5 EcoBoost. Motory jsou přibližně stejné, výbava také. Cena přibližně stejná. Ještě 2 roky budu jezdit do práce, cca 80 km denně a potom už podstatně méně, ročně tak do 8 000 km. A další auto už asi nikdy kupovat nechci.
Poraďte mi, prosím. DĚKIJI.
Tiguan nabo Kuga?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan nabo Kuga?
Pokud se bavíme o novém novém autě, tak mě osobně se velmi dobře jezdí v novém Tiguanu. To auto je, na rozdíl od starší verze, i na pohled hezké.
Mám rád VW ergonomii, protože vše je tam, kde čekám.1.4TSI již s řemenem, takže také bez problémů.
Ale chce si to asi obojí zkusit, co sedne lépe.
Mám rád VW ergonomii, protože vše je tam, kde čekám.1.4TSI již s řemenem, takže také bez problémů.
Ale chce si to asi obojí zkusit, co sedne lépe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan nabo Kuga?
Ještě doplním: Příbuzný, ročník 42, drandí v novém Tucsonu a je extrémně spokojenej. V dávné minulosti měl i E65 750i a teď vzal na důchod tohle oproti vw to nebude žádný terno, ale když se vešla i Kuga...
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Tiguan nabo Kuga?
Mám Kugu 1,5 Ecoboost, již tři roky (r.v. 2015). Najeto 55000 km, dosud bez jakékoliv poruchy.
Líbila se mi více než v té době první Tiguan. Nový Tiguan je ale již hezčí - modernější. Motory jsou podobné.
(Předtím jsem měl v Oktávce motor vyráběný Audi 1,8 TSI, 118kW/250 Nm, který byl pro to auto vynikající a vzhledem k váze auta cca 1250 kg to bylo opravdu rychlé auto. Takže znám i německý "Ecoboost".
Samozřejmě musíme u vyššího a těžšího auta (Kuga má na výšku 172/1580 kg) brát v úvahu vetší odpor vzduchu a váhu vozu, takže dlouhodobá spotřeba 9,2L/100 km. Ale jezdím většinou 90% jízd po městě a navíc v neustálých kolonách. Do Chorvatska tam i zpět = 2500 km, je spotřeba cca 7,5L/100 km. Jinak přední destičky jsem už měnil ve 54 tis. km, což je důsledek těch krátkých jízd po městě a neustálého brždění. Myslím, že obě auta budou dobrá. Záleží na výbavě a na tom co více lahodí oku. Mně se stále líbí více ta Kuga, ale to je jen osobní pohled na věc. Zdá se mi více na pohled dynamická = sportovnější, ale zase to není přehnané. Co se týká jízdy má skutečně perfektní podvozek, který drží auto ve stabilitě i když jedu hodně rychle do táhlých zatáček. Takže doporučuji vyzkoušet obojí v přibližně stejné výbavě. Já mám předokolku a pro mě to bohatě stačí. Ještě když se dá ten příspěvek upravit (což je fajn) tak musím upřesnit, že mám také už dost po padesátce, a celý život jsem jezdil ve škodovkách, od 120, přes Feldu, Fábii a dvě Oktávky (1,6 MPI a 1,8 TSI) takže to pro mne byl přechod od Škodovky, ale v té době nebyl Kodiaq ani Karoq. A Karog, přesto, že je rozměrově menší, tak když se porovnají hodnoty rozměrů uvnitř a kufr (na to jsou porovnávače) , tak je překvapivě srovnatelný. Nicméně ta Kuga II, před faceliftem 2016 i po se mi pořád libí nejvíce, protože je na pomezí konzervativnosti a sportovního vzhledu. Ale pořád si myslím, že obě auta jsou dobrá.
Líbila se mi více než v té době první Tiguan. Nový Tiguan je ale již hezčí - modernější. Motory jsou podobné.
(Předtím jsem měl v Oktávce motor vyráběný Audi 1,8 TSI, 118kW/250 Nm, který byl pro to auto vynikající a vzhledem k váze auta cca 1250 kg to bylo opravdu rychlé auto. Takže znám i německý "Ecoboost".
Samozřejmě musíme u vyššího a těžšího auta (Kuga má na výšku 172/1580 kg) brát v úvahu vetší odpor vzduchu a váhu vozu, takže dlouhodobá spotřeba 9,2L/100 km. Ale jezdím většinou 90% jízd po městě a navíc v neustálých kolonách. Do Chorvatska tam i zpět = 2500 km, je spotřeba cca 7,5L/100 km. Jinak přední destičky jsem už měnil ve 54 tis. km, což je důsledek těch krátkých jízd po městě a neustálého brždění. Myslím, že obě auta budou dobrá. Záleží na výbavě a na tom co více lahodí oku. Mně se stále líbí více ta Kuga, ale to je jen osobní pohled na věc. Zdá se mi více na pohled dynamická = sportovnější, ale zase to není přehnané. Co se týká jízdy má skutečně perfektní podvozek, který drží auto ve stabilitě i když jedu hodně rychle do táhlých zatáček. Takže doporučuji vyzkoušet obojí v přibližně stejné výbavě. Já mám předokolku a pro mě to bohatě stačí. Ještě když se dá ten příspěvek upravit (což je fajn) tak musím upřesnit, že mám také už dost po padesátce, a celý život jsem jezdil ve škodovkách, od 120, přes Feldu, Fábii a dvě Oktávky (1,6 MPI a 1,8 TSI) takže to pro mne byl přechod od Škodovky, ale v té době nebyl Kodiaq ani Karoq. A Karog, přesto, že je rozměrově menší, tak když se porovnají hodnoty rozměrů uvnitř a kufr (na to jsou porovnávače) , tak je překvapivě srovnatelný. Nicméně ta Kuga II, před faceliftem 2016 i po se mi pořád libí nejvíce, protože je na pomezí konzervativnosti a sportovního vzhledu. Ale pořád si myslím, že obě auta jsou dobrá.
Naposledy upravil(a) Logitech dne sob 19 kvě 16:37, celkem upraveno 2 x.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan nabo Kuga?
Dobrovolné přesednutí ze 750i do Hnůjdaje, to musí jistě být určitá forma sebemrskačství
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan nabo Kuga?
Tak třeba tentokrát už prašule nezbyly, jinak si to taky neumím představit
Z těchto dvou konkurentů, je mi Tiguan bližší.
Z těchto dvou konkurentů, je mi Tiguan bližší.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Tiguan nabo Kuga?
No, já bych asi taky skočil radši do Cayenna. Prašule by byly, ale určitá změna sociálního prostředí (jakože na tý vesničce máš buď Cayenne nebo kamarády ), skutečnost, že ho auta vlastně nezajímají (ta 7er byla dle jeho slov spíš masirka niggas we made it), jezdí už pomalu, protože se bojí (já v jeho věku a po +-4 totalkach bych se bál taky) ho komu Tucsonu přivedly
Plus teda říkal, že už mu daleko větší radost udělá, když může koupit něco vnoučatum. A že za ten cenovej rozdíl Porsche X Hyundai koupíš třeba barák
Opačnej případ byl ten pán, co jsem ho potkal loni na školení řidičů. Bylo mu taky krutě přes 70, měl M6 a říkal, že si chtěl v životě naposledy udělat radost, takže chtěl vymenit auto nebo ženskou. Nakonec vyměnil auto, prej to spočítal jako výrazně levnější variantu
Plus teda říkal, že už mu daleko větší radost udělá, když může koupit něco vnoučatum. A že za ten cenovej rozdíl Porsche X Hyundai koupíš třeba barák
Opačnej případ byl ten pán, co jsem ho potkal loni na školení řidičů. Bylo mu taky krutě přes 70, měl M6 a říkal, že si chtěl v životě naposledy udělat radost, takže chtěl vymenit auto nebo ženskou. Nakonec vyměnil auto, prej to spočítal jako výrazně levnější variantu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27870
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Tiguan nabo Kuga?
Zní to sobecky, ale vnoučata se na tebe vyserou...M6 je v tomto věku kamarád až do smrti
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Tiguan nabo Kuga?
Dokud vás uvařený turba nebo špatnej lekarskej posudek nerozdeli
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))