Za 170 bud pelčka s kupou problémů. Slušné stojí více. POkud se ti ale Mazda 3 líbí, tak mrkni na Mazda 3 Sport s 2,0i. Jede to taky dost dobře a náklady budou přirozeně nižší. E46 bude už historik s napůl sežranými lemy a prahy. Jedna taková mi stojí pod okny kanclu. 2003.tomtomas píše:Já si u tady toho BMW vůbec nejsem jistej, je to taky starší auto, do oprav dám plno peněz. Bral bych ho, ale co mě štve je, že má takovou špatnou auru, kvůli řidičům hlavně. Koukal jsem na to, ale nijak mě bohužel nezaujalo, tak se budu muset porozhlídnout ještě po něčem.Stepan píše:Obecně bych radši pořídil slabší auto s veeeelkou rezervou financí na provoz. Radši drtit 320i než se courat s 330i. Takže MPS3 fakt ne.
Za ty prachy bych se díval po E46 s R6
Ta Mazda se zdá být super, ale té investice se fakt bojím. I když bych do ní dal 170 a byla by jak má, to bych bral, ale jasný, že nechci měnit půlku auta.
Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Líbil se mi tam ten výkon, aji auto je moc pekný. Ale pokud by to mělo být už s 2,0 tak jsem koukal na Subaru Impreza 2.0R. To vypadá taky dobře, aspoň podle mě teda. Sice to bohužel má jen 5 stupňovou převodovku, ale je to čtyřkolka a prý moc dobrá, co jsem četl. Taky spotřeba by měla být nižší.zdeny píše:Za 170 bud pelčka s kupou problémů. Slušné stojí více. POkud se ti ale Mazda 3 líbí, tak mrkni na Mazda 3 Sport s 2,0i. Jede to taky dost dobře a náklady budou přirozeně nižší. E46 bude už historik s napůl sežranými lemy a prahy. Jedna taková mi stojí pod okny kanclu. 2003.
Nemáte s tím někdo nějaké zkušenosti?
Díky moc
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Impreza 2,0R:
tak napíšu ti k motoru a pohonu, protože je de facto identické s Legacy 2,0R, které jsem měl asi 7 let. Motor jako taový špatný není. 121kW (v Impreze 116kW) je velmi dobrý. Ochotně se vytáčí, má krásný zvuk, ale živost očekávej nad 3-3,5 tisíce rpm - je to krátkozdvihový podčtvercvý motor a díky tomu v nízkých iotáčkách nemá ten drajv. Má ho ale ve vyšších otáčkách až do omezovače, kdy se zaství na 6500rpm. Co je horší, jeho výkonu ubírá poctivý mechanický pohon trvalého charakteru 4x4. Ztráty v něm pak mají za následek, že se 2 litr jeví jako bu´d starý udýchaný 2 liotr, nebo spíše 1,8. Abys z něj vydolovla zábavu, nesmí ti vadit pohled na P? který ti při snaze o trochu zážitku bude hlásit 10 a více na 100km. Ale když mu ten benzín dopřeješ, tak i s 2l Imprezou si užiješ. Ovšem dnešní zbllá doba, kdy dýzl řadí v 1200 rpm na vyšší kvalt, nepřeje vysokootáčkovým motorům. Nicméně, s Legacy jse jezdil všemožnými styly a když odmyslíš vyšší spotřebu při snaze o zábavu, tak i s legacy se dá hodně dobře užít., s Imprezou to bude ještě lepší, protože má menší váhu. A co nemáš na výkonu, máš na výborném podvozku. Ten je opravdu na dnešní dobu z jiné galaxie. Vpředu lehounký hliníkový motor, vyvážení auta díky zadnímu diferenciálu a víceprvková zadní náprava s plným štelováním. To není zcela běžná věc. Dále-základem úspechu mít auto, které má obě nápravy v DOKONALÉM stavu - tady jinde než leckde rychle poznáš, že s nápravmi není něco v pořídku. Ale pokud jsou v cajku, pak chování na silnici je fakticky výtečné. Zatáčky, přechody z jedné do druhé, to vše šlo i s dlouhým kombíkem Legacy, natož s krátkou Imprezou. Chce to nejlépe zkusit a uvidíš sám. Servisu se neboj, když zapomeneš na značkové drbany, pak síť specialistů v ČR je výborná a v každém kreji najdeš fachmana, co má Subaru nastudovaní a ví, kam sáhnout. Já jezdím za servisákem 120+120km již 5 let a fakt si nestěžuji, naopak, auto mám v 100% stau a za velmi dorbé peníze s tím, že on mi udělá servis vysoko nad rámec toho, za co bych ve značkovém servisu velmi tvrdě zaplatil majlant. Vybírek kusy, které neprošly havárkou - najít se dá, protože 2,0R není WRX či STI a tam je šance najít nezbořený kus vysoká. Pak nebudeš mít potíže s korozí (samy od sebe Subaru nehnijí, třeba s moje Lego mělo 11 let a nebylo nikde ani pupínečku na kastli, spodek se řeší nástřikem ) a o to jde. není nic horšího, než zbořená a navíc rezavá pixla.
tak napíšu ti k motoru a pohonu, protože je de facto identické s Legacy 2,0R, které jsem měl asi 7 let. Motor jako taový špatný není. 121kW (v Impreze 116kW) je velmi dobrý. Ochotně se vytáčí, má krásný zvuk, ale živost očekávej nad 3-3,5 tisíce rpm - je to krátkozdvihový podčtvercvý motor a díky tomu v nízkých iotáčkách nemá ten drajv. Má ho ale ve vyšších otáčkách až do omezovače, kdy se zaství na 6500rpm. Co je horší, jeho výkonu ubírá poctivý mechanický pohon trvalého charakteru 4x4. Ztráty v něm pak mají za následek, že se 2 litr jeví jako bu´d starý udýchaný 2 liotr, nebo spíše 1,8. Abys z něj vydolovla zábavu, nesmí ti vadit pohled na P? který ti při snaze o trochu zážitku bude hlásit 10 a více na 100km. Ale když mu ten benzín dopřeješ, tak i s 2l Imprezou si užiješ. Ovšem dnešní zbllá doba, kdy dýzl řadí v 1200 rpm na vyšší kvalt, nepřeje vysokootáčkovým motorům. Nicméně, s Legacy jse jezdil všemožnými styly a když odmyslíš vyšší spotřebu při snaze o zábavu, tak i s legacy se dá hodně dobře užít., s Imprezou to bude ještě lepší, protože má menší váhu. A co nemáš na výkonu, máš na výborném podvozku. Ten je opravdu na dnešní dobu z jiné galaxie. Vpředu lehounký hliníkový motor, vyvážení auta díky zadnímu diferenciálu a víceprvková zadní náprava s plným štelováním. To není zcela běžná věc. Dále-základem úspechu mít auto, které má obě nápravy v DOKONALÉM stavu - tady jinde než leckde rychle poznáš, že s nápravmi není něco v pořídku. Ale pokud jsou v cajku, pak chování na silnici je fakticky výtečné. Zatáčky, přechody z jedné do druhé, to vše šlo i s dlouhým kombíkem Legacy, natož s krátkou Imprezou. Chce to nejlépe zkusit a uvidíš sám. Servisu se neboj, když zapomeneš na značkové drbany, pak síť specialistů v ČR je výborná a v každém kreji najdeš fachmana, co má Subaru nastudovaní a ví, kam sáhnout. Já jezdím za servisákem 120+120km již 5 let a fakt si nestěžuji, naopak, auto mám v 100% stau a za velmi dorbé peníze s tím, že on mi udělá servis vysoko nad rámec toho, za co bych ve značkovém servisu velmi tvrdě zaplatil majlant. Vybírek kusy, které neprošly havárkou - najít se dá, protože 2,0R není WRX či STI a tam je šance najít nezbořený kus vysoká. Pak nebudeš mít potíže s korozí (samy od sebe Subaru nehnijí, třeba s moje Lego mělo 11 let a nebylo nikde ani pupínečku na kastli, spodek se řeší nástřikem ) a o to jde. není nic horšího, než zbořená a navíc rezavá pixla.
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Díky, je to moc zajímavý auto, jen mě tam sejří ten pětikvalt. Jako občas na to šlápnout, to je krása, ale dá se s tím v poho jezdit jen tak na klídek? Řadit při třech tisících a jet na spotřebu?zdeny píše:Impreza 2,0R:
tak napíšu ti k motoru a pohonu, protože je de facto identické s Legacy 2,0R, které jsem měl asi 7 let..
Dííky moc za čas při psaní tak obsáhlé recenze.
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Začal bych zejména u té ceny. Něco v pěkném stavu se bude shánět za 150k docela těžko. Z uvedeného výčtu bych se obloukem vyhnul čemukoli s turbem, protože náklady v prvních dvou letech můžou být klidně přez třetinu ceny auta. A taky bych promyslel velikost vybraných aut. Accord/ MPS jsou rozměrově dost jiná auta. Každopádně bych se zaměřil na atmosféry 2,0+ benzíny.
Pokud ti nevadí starosti s korozí, tak Mazda má fajn podvozek. Osobně bych zkusil najít za ty peníze co nejhezčí Accord 2,4 manuál a nepodcenil první servis. Pak bude sloužit dobře hodně dlouho.
Co takhle Civic s 1,8 ?
Pokud ti nevadí starosti s korozí, tak Mazda má fajn podvozek. Osobně bych zkusil najít za ty peníze co nejhezčí Accord 2,4 manuál a nepodcenil první servis. Pak bude sloužit dobře hodně dlouho.
Co takhle Civic s 1,8 ?