Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Zdravím všechny,
už nějakou dobu sháním nové auto, protože moje už pomalu, ale jistě dojíždí a bohužel opravy převyšují cenu auta. Několikrát.
Radu sháním kde se dá, protože nejsem na auta nějaký odborník.
Hledám nějaké sportovnější auto, s dostatečným výkonem k vyblbnutí na okrskách a každodenní cesty do práce tak 10 minut po dálnici. Určitě benzín. Občas na výlety s kamarádama, takže dost místa pro 4 lidi, nejlépe i na zavazadla.
Auta co jsem zatím našel a přijdou mi jako vhodná:
Seat Leon FR 132kW - Auto vypadá dobře, dá se sehnat docela za levně dokonce s pěkným spoilerem a motor by měl být svižný a spolehlivý. Moje nynější auto je Fiat Brava a Seat určitě menší nebude a ani místa v kufru neubude. Jen co jsem slyšel tak trpí na rez.
BMW E90 225i - O tomto auto trošku sním, ale chápu, že pěkný kousek v mé cenové relaci nejspíš nenajdu i když mám i nějakou rezervu. Jedno jsem zkoušel, bylo za tyhle peníze a bylo to vidět. I tak by mě zajímal názor.
Honda Accord 2.4 V-TEC - O tomto autu jsem v podstatě četl jen samou chválu, až na shánění dílů z druhovýroby. V podstatě netuším co mu vytknout, možná se u neudržovaných kousků může objevit rez.
Mazda 3 2.3T MPS - Auto vypadá docela nadčasově, krásně, ale všechno co jsem o tom slyšel je zatím to, že je to tak trochu auto neúměrný motoru, jestli jsem to dobře pochopil. Zatím můj favorit spolu se Seatem. Prý auto pro holky, ale já na něm nic moc takovýho nevidím. Pořádně nevím co si o něm myslet.
A nakonec nějaká další možná auta: Volvo S60 2,4i/2,5T; Mitsubishi Lancer 1,8; Škoda Octavia RS 1,8T(i když bych radši dvojkovou, ale TFSI je prý tak na leasing a vrátit);
Proto tedy prosím o radu, auto hledám už nějakou chvíli a snažím se přijít na co nejlepší koupi, ať mám radost z jízdy a nestojí mě to majlant za opravy.
Díky moc za Vaše názory.
už nějakou dobu sháním nové auto, protože moje už pomalu, ale jistě dojíždí a bohužel opravy převyšují cenu auta. Několikrát.
Radu sháním kde se dá, protože nejsem na auta nějaký odborník.
Hledám nějaké sportovnější auto, s dostatečným výkonem k vyblbnutí na okrskách a každodenní cesty do práce tak 10 minut po dálnici. Určitě benzín. Občas na výlety s kamarádama, takže dost místa pro 4 lidi, nejlépe i na zavazadla.
Auta co jsem zatím našel a přijdou mi jako vhodná:
Seat Leon FR 132kW - Auto vypadá dobře, dá se sehnat docela za levně dokonce s pěkným spoilerem a motor by měl být svižný a spolehlivý. Moje nynější auto je Fiat Brava a Seat určitě menší nebude a ani místa v kufru neubude. Jen co jsem slyšel tak trpí na rez.
BMW E90 225i - O tomto auto trošku sním, ale chápu, že pěkný kousek v mé cenové relaci nejspíš nenajdu i když mám i nějakou rezervu. Jedno jsem zkoušel, bylo za tyhle peníze a bylo to vidět. I tak by mě zajímal názor.
Honda Accord 2.4 V-TEC - O tomto autu jsem v podstatě četl jen samou chválu, až na shánění dílů z druhovýroby. V podstatě netuším co mu vytknout, možná se u neudržovaných kousků může objevit rez.
Mazda 3 2.3T MPS - Auto vypadá docela nadčasově, krásně, ale všechno co jsem o tom slyšel je zatím to, že je to tak trochu auto neúměrný motoru, jestli jsem to dobře pochopil. Zatím můj favorit spolu se Seatem. Prý auto pro holky, ale já na něm nic moc takovýho nevidím. Pořádně nevím co si o něm myslet.
A nakonec nějaká další možná auta: Volvo S60 2,4i/2,5T; Mitsubishi Lancer 1,8; Škoda Octavia RS 1,8T(i když bych radši dvojkovou, ale TFSI je prý tak na leasing a vrátit);
Proto tedy prosím o radu, auto hledám už nějakou chvíli a snažím se přijít na co nejlepší koupi, ať mám radost z jízdy a nestojí mě to majlant za opravy.
Díky moc za Vaše názory.
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
K té Hondě. Prý je z ní hodně špatný výhled. Jednou jsem ji řídil na okreskách a měl jsem hodně blbý pocit. Zejména do zatáček jsem neviděl protijedoucí auta. Radím předem určitě do někajé sednout a projet si několik zatáček.
- 970ka
- Mistr volantu
- Příspěvky: 896
- Registrován: pon 25 dub 12:52
- Bydliště: Plzeňský wenkov
- Kontaktovat uživatele:
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
tak z trolejbusu je lepší výhled ,no.
Carrera S ,Tesla 3 Highland Performance,Audi Q3 TSi, MB SL Cabrio,MB Sprinter, atd ...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: čtv 29 srp 11:10
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Mazdu 3MPS (BK) mám, takže pokud tě bude zajímat něco konkrétně, asi můžu sloužit. Jezdím s tím druhým rokem a zatím spokojenost. Jako každé auto má slabé a silné stránky. Je třeba počítat s trochu vyššími provozními náklady a tím nemyslím jen spotřebu. Jestli je to auto pro holky si nejsem docela jistý, nikdo se mi nesměje a žena s tím jezdit moc nechce
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
?Mazdu 3MPS 2008/9 jsem měl dva roky. Auto pro holky? Jo, ať si to přijde nějaká blondýna zkusit - v první zatáčce pod plynem jí to vyrve volant z ruky:-)))
Motor je celkem fajn, až na trošku turbo díru. Podvozek auta je úměrný motoru. Provedení auta jako celku dobré až na špatné odhlučnění podvozku - zejména zimní posypy dokáží být nechutně slyšet. Ale kdosi na mazdaclubu nabízel vložky do podběhů a bylo by to řešení na 100%. Jinak jsem s ní najel já asi 20tkm a další majitel ji dost trvdě upravil (výkon, podvozek, brzdy a najel s ní dalších 100tkm). Motor absolutně bez závad, dokonce jen minimální spotřeba oleje (1l/10.000km). Výkon to snáší bez potíží, včetně spojky a setrvačníku. Co trpí, jsou gumy. Bohužel je to daň za profil a výkon auta. Ale s tím musíš počítat u každého silnějšího auta.
Předespaný je N98+, na N95 to ejde také, ale dlouhodobě se to nedoporučuje.
Lak je celkem OK, ale u 3MPS II je už dalek slabší tudíž náchylnější na myčku atd.
Některé verze nemají tempomat, což je nevýhoda. Já ho zrovna neměl...
Motor je celkem fajn, až na trošku turbo díru. Podvozek auta je úměrný motoru. Provedení auta jako celku dobré až na špatné odhlučnění podvozku - zejména zimní posypy dokáží být nechutně slyšet. Ale kdosi na mazdaclubu nabízel vložky do podběhů a bylo by to řešení na 100%. Jinak jsem s ní najel já asi 20tkm a další majitel ji dost trvdě upravil (výkon, podvozek, brzdy a najel s ní dalších 100tkm). Motor absolutně bez závad, dokonce jen minimální spotřeba oleje (1l/10.000km). Výkon to snáší bez potíží, včetně spojky a setrvačníku. Co trpí, jsou gumy. Bohužel je to daň za profil a výkon auta. Ale s tím musíš počítat u každého silnějšího auta.
Předespaný je N98+, na N95 to ejde také, ale dlouhodobě se to nedoporučuje.
Lak je celkem OK, ale u 3MPS II je už dalek slabší tudíž náchylnější na myčku atd.
Některé verze nemají tempomat, což je nevýhoda. Já ho zrovna neměl...
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Děkuju za odpovědi, to auto vypadá moc dobře, jen mě teda mrzí, že ta novější (asi 2010+) je cenou mimo moje možnosti. Vypadá ještě o trochu líp. Asi budu muset trochu popřemýšlet, protože pokud žere na kombinovanou třeba 12/100, když na to občas šlápnu a ještě je to N98, nejlíp nějakej lepší + teda ty gumy, tak nevím jestli bych pak nemusel v tom autě bydlet, nemluvě o tom, že bych to nejspíš brzo rozflákal. Každopádně jsem našel jednu pěknou za dobré peníze, tak se na ni aspoň můžu zajet mrknou a projet se, třeba mě to uchvátí tak, že za to něco navíc rád dám. Možná z toho auta mám až trochu strach abych pravdu řekl
Samozřejmě budu koukat i po jiných, kdyby jste třeba měli jiný nápad, budu rád. Našel jsem třeba pěknou červenou Škodu RS I 1,8T ani ne za 100k v pěkným stavu. Jen je to prostě už starší auto.
Taky teda co se týče povinnýho, tak jsem to na svoje auto měl doteď psaný na tátu, tak to nejspíš bude bez bonusů a to se pod 10k ročně taky nevlezu.
Ještě jednou díky.
Samozřejmě budu koukat i po jiných, kdyby jste třeba měli jiný nápad, budu rád. Našel jsem třeba pěknou červenou Škodu RS I 1,8T ani ne za 100k v pěkným stavu. Jen je to prostě už starší auto.
Taky teda co se týče povinnýho, tak jsem to na svoje auto měl doteď psaný na tátu, tak to nejspíš bude bez bonusů a to se pod 10k ročně taky nevlezu.
Ještě jednou díky.
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Nechci malovat čerta na zeď, ale benzínem nebo POV náklady budou jen začínat...
2.9T RWD
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
No jak to tak vidím, nevyvaruju se toho u žádnýho auta. Ať už koupím starý nebo novější, vždycky se najde něco. Je to asi sen.HondaMan píše:Nechci malovat čerta na zeď, ale benzínem nebo POV náklady budou jen začínat...
Už bych rád jen něco v úměře, kde to bude za hezký peníze, pěkně to pojede a nebude to úplná kasička. Jsem si skoro jistej, že něco takovýho se i v týhle době dá sehnat. Už jen doufat.
Myslíš přímo tu Mazdu?
Díky
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Obecně bych radši pořídil slabší auto s veeeelkou rezervou financí na provoz. Radši drtit 320i než se courat s 330i. Takže MPS3 fakt ne.
Za ty prachy bych se díval po E46 s R6
Za ty prachy bych se díval po E46 s R6
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Sportovnější, ale praktické auto do 150 tisíc
Já si u tady toho BMW vůbec nejsem jistej, je to taky starší auto, do oprav dám plno peněz. Bral bych ho, ale co mě štve je, že má takovou špatnou auru, kvůli řidičům hlavně. Koukal jsem na to, ale nijak mě bohužel nezaujalo, tak se budu muset porozhlídnout ještě po něčem.Stepan píše:Obecně bych radši pořídil slabší auto s veeeelkou rezervou financí na provoz. Radši drtit 320i než se courat s 330i. Takže MPS3 fakt ne.
Za ty prachy bych se díval po E46 s R6
Ta Mazda se zdá být super, ale té investice se fakt bojím. I když bych do ní dal 170 a byla by jak má, to bych bral, ale jasný, že nechci měnit půlku auta.