Rodinné auto do 750K
Re: Rodinné auto do 750K
+1 Pokud nenajede ,oc, tak 1.8TSI (DSG) je příjemná volba.
Ad spotřeba GTD: Vím, že O3RS TDI i GTD mají kratší převodovky, širší kola, vyšší výkon... Ale se standardním 2.0TDI 110 kw jde vcelku snadno jezdit i pod 5. V pátek jsem jel z Brandýsa na Dobříš, s davem, mírně nad limit, 2 lidé v autě a výsledek byl 4,7/100. GTD musí umět jet za podobnou spotřebu.
Ad spotřeba GTD: Vím, že O3RS TDI i GTD mají kratší převodovky, širší kola, vyšší výkon... Ale se standardním 2.0TDI 110 kw jde vcelku snadno jezdit i pod 5. V pátek jsem jel z Brandýsa na Dobříš, s davem, mírně nad limit, 2 lidé v autě a výsledek byl 4,7/100. GTD musí umět jet za podobnou spotřebu.
2.9T RWD
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinné auto do 750K
lampa: hoď se do klidu. Nikdo mu naftu necpe. On sám jí, u některých modelů, zvažuje.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinné auto do 750K
Nepotrebuju se nikam hazet. Pise, ze preferuje benzin, takze bych toho vyuzil a sel timhle smerem. Ne mu doporucovat, cdti, gtd a tdci. Tech uz jezdi po silnici dost.
Re: Rodinné auto do 750K
BOB: Ale zase jsem dal dneska Praha-Štětí s avg speed 147km/h Je pravda, že na můj jizdní styl by se už víc hodil nějaký šestiválec, bohužel budget nebyl
Fotku palubáku nemám, měl jsem v autě kolegyni a už tak si o mě myslela, že jsem psychopat. Kdybych na parkovišti vytáh telefon a začal si to fotit, asi by mi napsala negativní zpětný feedback a termín posezóních prémií a navyšování platů se blíží. Nesmím blbnout
HM: S předem zahřátým autem 20km meziměsto v noci bez provozu, cílený economy run, 90km/h max a maximálně předvídatelná jízda bylo 4,7.
Fotku palubáku nemám, měl jsem v autě kolegyni a už tak si o mě myslela, že jsem psychopat. Kdybych na parkovišti vytáh telefon a začal si to fotit, asi by mi napsala negativní zpětný feedback a termín posezóních prémií a navyšování platů se blíží. Nesmím blbnout
HM: S předem zahřátým autem 20km meziměsto v noci bez provozu, cílený economy run, 90km/h max a maximálně předvídatelná jízda bylo 4,7.
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinné auto do 750K
lampa: Když už říkáš a) (že preferuje benzín), tak jsi si jistě všiml i toho b) (že přemýšlí například o Scoutu v motorizaci 2.0TDI).
Proto na to reagujeme
Takže ano - potřebuješ se hodit do klidu, protože reaguješ jako nějaký afektovaný zaměstnanec Hradu.
Proto na to reagujeme
Takže ano - potřebuješ se hodit do klidu, protože reaguješ jako nějaký afektovaný zaměstnanec Hradu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Rodinné auto do 750K
K čemuž bych dodal, že pokud člověk nejezdí pravidelně někde po polňačkách, je koupě Scouta akorát zbytečný náklad. Je vyšší, má 4x4 a předpokládám, že i těžší. Zbytečná mrtvá váha navíc->spotřeba nahoru
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinné auto do 750K
Ale to jako jo. Ale já třeba ta auta s vyšší světlou výškou rád i do města...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 14 led 13:07
Re: Rodinné auto do 750K
To je ta 1.5 opravdu tak špatnej motor? Když ty motory papírově porovnám, tak tam zas takovej rozdíl není 0-100 dost podobný hodnoty, je mi jasný, že 90-120 už ta nafta bude někde trošku jinde. Já jen, že najedu ročně okolo 12tis km, tak mi ta nafta příjde trošku zbytečná. Nicméně hodlám si oba motory projet, tak pak uvidím.mattonecz píše:Ta Insignia spíš 2.0CDTi jestli bys bral diesel. Ta 1.5T je nesmysl.
viz. http://www.autovars.cz/vozy-k-odberu/j4hrcrhv/car.xhtml nebo http://www.bsauto.opeldealer.cz/vozy-k- ... /car.xhtml
obojí skoro plná palba
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Rodinné auto do 750K
Z ekonomického a provozního hlediska je na tento nájezd nafta nesmysl.
Samozřejmě - projížďka je důležitá. 750k už není málo, takže bys měl svůj výběr zaměřit hlavně na testovací jízdy.
Samozřejmě - projížďka je důležitá. 750k už není málo, takže bys měl svůj výběr zaměřit hlavně na testovací jízdy.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 19
- Registrován: ned 14 led 13:07
Re: Rodinné auto do 750K
Tak u toho scauta mi zrovna ta nafta dává větší smysl než benzín. Naftě se nějak nebráním, ale raději benzín, protože mám opravdu malý roční nájezd, kdybych najel >30K ročně, tak beru určitě naftu.řidičBOB píše:lampa: Když už říkáš a) (že preferuje benzín), tak jsi si jistě všiml i toho b) (že přemýšlí například o Scoutu v motorizaci 2.0TDI).
Proto na to reagujeme
Takže ano - potřebuješ se hodit do klidu, protože reaguješ jako nějaký afektovaný zaměstnanec Hradu.