Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Byl jsem si projet současnou Insignii kombi 2.0T 4x4 8AT a musím říct, že jsem byl mile překvapen kultivovaností jízdy i kvalitou podvozku na rozbitých českých cestách. V celkovém pohledu najdu nějaké ergonomické drobnosti, ale obrovský skok vpřed proti minulé Insignii. Asi největší překážkou (pro mě osobně) je pověst značky v kombinaci s skoupením francouzem. Navíc motor 2.0T končí.
Volbu 1.5T za 620k chválím jako kvalitní volbu rozumem. Stejně tak proti Mazdě 6 bude současná Insignia pokrok v prostornosti uvnitř, spolehlivosti(?), jízdní dynamice(?). Takže palec nahoru.
Volbu 1.5T za 620k chválím jako kvalitní volbu rozumem. Stejně tak proti Mazdě 6 bude současná Insignia pokrok v prostornosti uvnitř, spolehlivosti(?), jízdní dynamice(?). Takže palec nahoru.
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Na to jaky ma ta 2.0T vykon mi prijde, ze by to mohlo mit napr. lepsi cas 0-100. Ten automat je pry pomalej. Jinak urcite zajimava volba
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Ja furt nechapu, ze nekdo musi u cestaku, polykace kilometru, resit staticke zrychleni 0-100. Kdo a k cemu tohle vyuzije?
Proc nikoho nezajima dynamicke z obligatnich 80 na 120?
Proc nikoho nezajima dynamicke z obligatnich 80 na 120?
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Ano, sutomat sice nepatří k těm bleskově řadícím, ale žádná tragédie to není. 0-100kmh bych u tohoto typu vozu opravdu neřešil.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Důvod, proč Insignia 2.0T nezrychluje o nějakou sekundu lépe, je zřejmě v emisích. Používají se dlouhé převody (úplně stejné jako u biturbo dieselu, včetně stálého převodu, jsou jen jinak nadefinované okamžiky přeřazení - při 8 stupních si to jednoduše lze dovolit) a řídící jednotka převodovky omezuje přes CAN výkon na první 4 rychlosti. Ani na 5. nedosahuje plného výkonu. Teprve na 6-7-8 je k dispozici 260k, které jsou ovšem opět nad 225 km/h omezovány pomocí řídící jednotky převodovky formou měkkého omezovače max. rychlosti. Pro představu o zpřevodování, na 8. točí motor při 100 km/h 1600 ot/min. Max. rychlost pří pádu z kopce by byla 400 km/h při max. otáčkách 6500 ot/min.
Sdělení od EDS Motorsport: "V současné době pracujeme na programování TCM... Protože je zde podle naší analýzy aktivní omezování výkonu různých převodových stupňů v závislosti na rychlosti jízdy, což funguje něco jako měkký VMAX omezovač!"
Čárkovaně originální stav, plná čára to, co se podařilo z malého turba vymáčknout. Obojí měřeno na 5. stupeň
Sdělení od EDS Motorsport: "V současné době pracujeme na programování TCM... Protože je zde podle naší analýzy aktivní omezování výkonu různých převodových stupňů v závislosti na rychlosti jízdy, což funguje něco jako měkký VMAX omezovač!"
Čárkovaně originální stav, plná čára to, co se podařilo z malého turba vymáčknout. Obojí měřeno na 5. stupeň
2022 BMW 540xdT, 2019 Mazda2 1.5 Skyactiv-G A/T
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
2022 BMW K 1600 B
WWW.MAZDAKLAN.CZ
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Já z toho auta nejsem nadšený ani za mák. Nejede to, žere to jak tank (12 na sto při tempomatových 160ti, tedy na úrovni dvanáctiválcového BMW M760Li), převodovka je návrat do roku 2003, jen s 8 kvalty, řízení je totálně mrtvé, člověk neví co se děje s předními koly a odhlučnění podvozku je bída (Nokiany hučí jak kdybych jel na offroadových gumách, dunění na nerovnostech jak u prvních trojkových octávek). Plusem je prostornost, výbava, dobrý pohon všech kol, vypadá to slušně a dobře se v tom cestuje po dálnici... Možná v jiné specifikaci to bude lepší, ale takhle teda ne.
Ain´t nobody got time for that
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
jen 8 kvaltu. to je tragedie fakt.
Shreku to vypada zajimave, EDS sou sikovny, pak by to mohlo byt o necem jinem. Chci EDS poridit na Astru
Shreku to vypada zajimave, EDS sou sikovny, pak by to mohlo byt o necem jinem. Chci EDS poridit na Astru
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
Udaje na zeperf su obcas dost nekonzistentne, velmi by som sa nimi neriadil. Casto sa objavuje chyba napr.mattonecz píše:http://www.zeperfs.com/en/fiche6755-ope ... -t-4x4.htm
tak dle tohoto uz ty udaje sou docela slusny
80-120 5th gear - X sekund
80-120 last gear Y sekund a jedna sa o to iste auto s manualnou 5 stupnovou prevodovkou.
A podobne. Davam prednost a-c.li (http://www.automobile-catalog.com)
Naposledy upravil(a) V12 dne pon 08 led 13:41, celkem upraveno 2 x.
Re: Nová Insignia (benzín nebo diesel)
mattone: Jen pro srozumitelnost diskuze - myslím, že jsi tu část věty od chargera jen nepochopil správně. Charger tu stížnost nemyslel tak, že převodovka má jen 8 stupňů (a měla by jich mít více), ale tak, že převodovka působí, jako by byla z roku 2003, pouze s tím rozdílem, že má 8 stupňů (což před 15 lety nebylo). Tedy jinými slovy, že působí jako ty staré čtyřrychlostní krámy, byť má dnes rychlostí 8.