V vs. Multivan
Re: V vs. Multivan
Tak jarem 2017 jsem nemínil T7, ale případné uvedení 3.0 TDI do T6 (kterému ale nevěřím). T7 bych čekal tak 2019.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28168
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Ve VW se teď všechno mění z hodiny na hodinu, takže never say never. Ale podle informací, které jsou k dispozici nyní - v T6 V6TDI nee.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Dítě v autě
- Příspěvky: 1
- Registrován: ned 29 říj 20:39
Re: V vs. Multivan
Zdravím, je konec roku 2017 a rád bych šel do něčeho nového namísto T5. Co mám vzít Včko nebo T6? Nebo ještě vydržet na něco nového ? Chystá se do roka něco novějšího než je T6 či V od MB? Děkuji za radu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28168
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Začnu od konce - nechystá.
Tady je každá rada drahá. Nejlepší je vyzkoušet si obě - co ti lépe sedne. Včko umožňuje o chlup lepší výbavu, T6 zase silnější motor a pro mne i ergonomičtější interiér. Pokud by Včko ještě nabízelo V6tku, tak neváhám ani minutu.
Jednoho Multivana Gen6 ve firmě mám...a řešil jsem tehdá stejné dilema. Tak se kdyžtak ptej
Tady je každá rada drahá. Nejlepší je vyzkoušet si obě - co ti lépe sedne. Včko umožňuje o chlup lepší výbavu, T6 zase silnější motor a pro mne i ergonomičtější interiér. Pokud by Včko ještě nabízelo V6tku, tak neváhám ani minutu.
Jednoho Multivana Gen6 ve firmě mám...a řešil jsem tehdá stejné dilema. Tak se kdyžtak ptej
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: V vs. Multivan
kuba libre: Pokud ta zmínka o tom, že se blíží konec roku měla znamenat, že to chceš opravdu stihnout pořídit do konce roku, tak si myslím, že to nedáš - ledaže nějaká skladovka. Já objednával loni začátkem října a bylo to tak tak.
Před rokem jsem vybíral mezi oběma, původně bylo favoritem V, nakonec jsem vzal T6 (a asi bych volil znovu stejně). Dodnes ale neumím říct, které to auto je lepší - každé je jiné. Pokud jsi zvyklý na T5 (a spokojený s jejím řešením interiéru), tak bych předpokládal, že ti bude vyhovovat T6 lépe. Ale třeba přijdeš na to, že jsi vlastně chtěl vždycky něco jiného. T6 je uvnitř variabilnější, vzdušnější a prostorově víc dodávka. Včko je spíš velké MPV (např. neprojdeš mezi předními sedadly dozadu), pocitově se víc chová jako osobák.
Před rokem byl výrazný rozdíl v odhlučnění T6 s paketem odhlučnění (silnější skla) vs. Včko při dálničních rychlostech. Od jara ale myslím Včko nabízí taky nějaký příplatkový paket odhlučnění, tak se to třeba srovnalo.
Před rokem jsem vybíral mezi oběma, původně bylo favoritem V, nakonec jsem vzal T6 (a asi bych volil znovu stejně). Dodnes ale neumím říct, které to auto je lepší - každé je jiné. Pokud jsi zvyklý na T5 (a spokojený s jejím řešením interiéru), tak bych předpokládal, že ti bude vyhovovat T6 lépe. Ale třeba přijdeš na to, že jsi vlastně chtěl vždycky něco jiného. T6 je uvnitř variabilnější, vzdušnější a prostorově víc dodávka. Včko je spíš velké MPV (např. neprojdeš mezi předními sedadly dozadu), pocitově se víc chová jako osobák.
Před rokem byl výrazný rozdíl v odhlučnění T6 s paketem odhlučnění (silnější skla) vs. Včko při dálničních rychlostech. Od jara ale myslím Včko nabízí taky nějaký příplatkový paket odhlučnění, tak se to třeba srovnalo.
Re: V vs. Multivan
Chce to pořídit do roka a to se asi fakt nic převratného nestane. Já bych šel asi do VW, jen mě nemile překvapila změna materiálu palubní desky, kdy je tvrdá, jak v dodávce Multivany vždycky měly měkčenou.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: V vs. Multivan
Od T6 už Multivan nemá svou palubovku, ale používá se z Transportéra akorát se k ní dávají lepší doplňky a příplatkama lze zvolit i lakované.
T6 v plné náloži je pecka, ale jen do firmy na snižování nákladů, stojí to kasu, né že né.
Ve vývoji je zaručeně dávno nový T7 tedy viz nový Crafter / TGE
Když může MB faceliftovat V třídu tak VW-AG taky nenasadí drahou novou techniku, podle mě to je předem domluvený, zobou z podejů, šetří na výrobě. Né na vývoji.
Automobilky ví, jakou techniku a platformy budou mít příšti generaci v prodeji, a potřebují používat na co nejvíce modelů sdílený vývoj. Nasazení inovací do výroby je brutálně drahé a současná karosérie pochází vývojem šasi z T5 akorát tam jsou jiné dveře blatníky a kapoty.
Určitě jste si všimli, že trend je takový, že kromě faceliftů se nová generace a její facelift vypouští, a je nahrazen jen dalšími dvěma facelifty, někdy dokonce třemi.
Takže nasazení úplně nového téčka je velká otázka a podle mě dokud nebude zcela nové V-klasse, tak není šance
Jinak do daní 2017 bych to T6 uměl asi nakoupit v německu, i v nějakém standartním Highline, skladem jich je mraky, (pokud nechceš speciální konfiguraci do výroby s kravinama) a na Porsche CZ bych kontakt vůbec nezkoušel, ty vůbec jednotliví zákazníci co chtějí utratit 2mega ale neberou vnucené skladovky nijak extra nezajímají
Mimochodem T5 má už od 2003 špičkově vymyšlenou servisní stránku.
Pod nárazníkem není třeba povolovat šrouby pro sundání nárazníku, ale sundává se CELÉ PŘEDNÍ ČELO.
Takže oddělíš čelo od karosérie a na čelu zůstávají nárazník, světla, chladiče, které se vůbec nedemontují.
Celé to jde jednoduše sundat a máš hned přístup k motoru, převodovce, nápravnici, cokoliv vyměníš bleskově a čas jsou peníze. Geniálněji to vymyslet nelze. Na tom se dá pak časově ušetřit taková kasa, že tě nebolí nějaké poloosy a podobné kraviny sem tam...
67let staré foto
T6 v plné náloži je pecka, ale jen do firmy na snižování nákladů, stojí to kasu, né že né.
Ve vývoji je zaručeně dávno nový T7 tedy viz nový Crafter / TGE
Když může MB faceliftovat V třídu tak VW-AG taky nenasadí drahou novou techniku, podle mě to je předem domluvený, zobou z podejů, šetří na výrobě. Né na vývoji.
Automobilky ví, jakou techniku a platformy budou mít příšti generaci v prodeji, a potřebují používat na co nejvíce modelů sdílený vývoj. Nasazení inovací do výroby je brutálně drahé a současná karosérie pochází vývojem šasi z T5 akorát tam jsou jiné dveře blatníky a kapoty.
Určitě jste si všimli, že trend je takový, že kromě faceliftů se nová generace a její facelift vypouští, a je nahrazen jen dalšími dvěma facelifty, někdy dokonce třemi.
Takže nasazení úplně nového téčka je velká otázka a podle mě dokud nebude zcela nové V-klasse, tak není šance
Jinak do daní 2017 bych to T6 uměl asi nakoupit v německu, i v nějakém standartním Highline, skladem jich je mraky, (pokud nechceš speciální konfiguraci do výroby s kravinama) a na Porsche CZ bych kontakt vůbec nezkoušel, ty vůbec jednotliví zákazníci co chtějí utratit 2mega ale neberou vnucené skladovky nijak extra nezajímají
Mimochodem T5 má už od 2003 špičkově vymyšlenou servisní stránku.
Pod nárazníkem není třeba povolovat šrouby pro sundání nárazníku, ale sundává se CELÉ PŘEDNÍ ČELO.
Takže oddělíš čelo od karosérie a na čelu zůstávají nárazník, světla, chladiče, které se vůbec nedemontují.
Celé to jde jednoduše sundat a máš hned přístup k motoru, převodovce, nápravnici, cokoliv vyměníš bleskově a čas jsou peníze. Geniálněji to vymyslet nelze. Na tom se dá pak časově ušetřit taková kasa, že tě nebolí nějaké poloosy a podobné kraviny sem tam...
67let staré foto
Zákon č.361 o silničním provozu, § 11: Na pozemní komunikaci se jezdí vpravo, PŘI PRAVÉM OKRAJI vozovky. (!)
Re: V vs. Multivan
Mam jeste dotaz k tomu DCC. Mam rezervovaneho Multivana 6.1 a jeste muzu sahnout do konfigurace. Auto ma vpodstate vse, co bych chtel (akust. paket, nezavisle, el. dvere, vcetne zadnich), jen tam neni DCC a nevim, na zaklade ceho se rozhodnout, zda ho jeste pridat nebo ne. Sem tam (i tady) ctu, ze ten podvozek neni uplne perfektni (napr. ve srovnani s Veckem), ale taky ne vzdy se doctu, ze DCC to vyrazne zmeni. Nechci ale, aby mi vadilo, ze jsem dal takove penize a moh jsem o 30 tis. vic mit vyrazne vic komfortu.
Mate nekdo s vetsim casovym odstupem zkusenosti pro/proti? At uz zejmena co do zlepseni komfortu, tak rizika spojena se servisem? Nicmene 4 roky zaruka mne trochu uklidnuje. Jestli pak pri pripadnem prodeji, je to plus nebo minus, taky netusim. Diky.
Mate nekdo s vetsim casovym odstupem zkusenosti pro/proti? At uz zejmena co do zlepseni komfortu, tak rizika spojena se servisem? Nicmene 4 roky zaruka mne trochu uklidnuje. Jestli pak pri pripadnem prodeji, je to plus nebo minus, taky netusim. Diky.
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5690
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: V vs. Multivan
Ja bych do toho siel. Mal som moznost jazdit aj aj, iked bohuzial s trochu vacsim casovym rozostupom. Bez neho to neni nic strasne ale pamatam si ze DCC hlavne v meste poriesi nerovnosti a k tomu charakteru auta sa mi hodi. Pozor, ale existuju dva typy podvozkov podla zatazenia a k tomu odporucam video s Vaculikom, kde je ten tvrdsi podmieneny nejakou vybavou a bolo by fajn sa mu vyhnut ak sa da...
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...