Nejede to, jakože vůbec.Frantisek123 píše:mrtva zakladni atmosfera
Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
Bazaru se neboj jen si dávej pozor odkud se to bere a papíry k vozu si zkontroluj. a vem si sebou mechanika. protože si myslím že autům vůbec nerozumíš a maximálně jsi si schopen dolít kapalinu do odstřikovaču. jinak vyhni se AAA auto a podobně. já měl docela dobré zkušenosti s panem Bauerem v Mostě ale má spíše starší vozy. kup si něco mírně jete 3roky max
Naposledy upravil(a) tp005 dne čtv 14 zář 14:36, celkem upraveno 1 x.
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
tak jsem listoval a možná by se ti hodilo tohle https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list. a dá se k tomu servu v číně sehnat kopie rádia škoda i s couvací kamerou do 5t
a nebo https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list
a nebo https://www.sauto.cz/osobni/detail/skod ... oFrom=list
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
V 1,2ke Logane mcv som odšoféroval Chorvátsko cez Bosnu, niečo cez 2000 km. Bolo to so základnou 1,2kou. Podľa mňa si to auto zaslúži rešpekt a má svoju cielovú skupinu. Tento kus bol celkom fajn, možno preto, že mal najazdených 20 tis. km. Za mňa exterier celkom okey, zadná časť horšia. Interier vyzeral celkom použiteľne, nevyhovovali mi sedačky a vo všetkých dáciach sa tak nejako čudne sedí. Ergonómia a logika ovládania zlá, veľa vecí mi vadilo. Môžem pochváliť podvozok, ktorý dobre tlmil nerovnosti a bol až prekvapivo tichý, auto na dierach nebúchalo, interier tiež tichučký. V zákrutách sa to nakláňalo, ale nemal som pocit neistoty.
Problém je pri vyššej rýchlosti. Motor bol hlučný, nakrátko sprevodovaný a nemal výkonovú rezervu, turbo bude asi lepšie. Celkovo na dialnici dosť hlučné. Na dialnici auto nedržalo dobre smer a riadenie okolo stredu bolo málo presné, dosť mi to v pruhu. Priateľka to šoférovala asi 2 hodiny a viac nezvládla, pretože ju boleli ruky z málo naposilovaného riadenia a nutnosti neustále korigovať auto v jazdnom pruhu.
Rešpektujem to auto kvôli tomu, že v danej cene nemá konkurenciu a mnohým ľuďom nevadí, že sa to šoféruje ako 15 rokov staré R clio (naozaj mi ho to pripomínalo, veď je to na ňom vlastne aj založené).
Volil by som hocičo iné ak sú na to peniaze aj za cenu menej vybaveného auta. Fábia combi by nemusela byť zlá. Ak by sa podarila nejaká jemne jazdená Astra, focus alebo iná nižšia stredná ešte lepšie. Tá kultúra jazdy je naozaj niekde inde.
Inak jazdil som aj v Dácií lodgy, ktorá bola rozvŕganá, že ma z toho išiel šlak trafiť, takže ak by náhodou, tak treba vybrať dobrý kus.
Problém je pri vyššej rýchlosti. Motor bol hlučný, nakrátko sprevodovaný a nemal výkonovú rezervu, turbo bude asi lepšie. Celkovo na dialnici dosť hlučné. Na dialnici auto nedržalo dobre smer a riadenie okolo stredu bolo málo presné, dosť mi to v pruhu. Priateľka to šoférovala asi 2 hodiny a viac nezvládla, pretože ju boleli ruky z málo naposilovaného riadenia a nutnosti neustále korigovať auto v jazdnom pruhu.
Rešpektujem to auto kvôli tomu, že v danej cene nemá konkurenciu a mnohým ľuďom nevadí, že sa to šoféruje ako 15 rokov staré R clio (naozaj mi ho to pripomínalo, veď je to na ňom vlastne aj založené).
Volil by som hocičo iné ak sú na to peniaze aj za cenu menej vybaveného auta. Fábia combi by nemusela byť zlá. Ak by sa podarila nejaká jemne jazdená Astra, focus alebo iná nižšia stredná ešte lepšie. Tá kultúra jazdy je naozaj niekde inde.
Inak jazdil som aj v Dácií lodgy, ktorá bola rozvŕganá, že ma z toho išiel šlak trafiť, takže ak by náhodou, tak treba vybrať dobrý kus.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 13 zář 13:33
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
diky za reakce, jeste k tem motorum - psali jste, ze 1.2 je lepsi jak 1.0. Ale jaky je rozdil mezi nasledujicim? (vyskytuje se to u tech fabii kombi)
TSI 1,2 TSI / 66 kW
TSI 1,2 / 81 kW
1,4 TDI / 66 kW (coz je o cca 50K drazsi jak 1.2)
TSI 1,2 TSI / 66 kW
TSI 1,2 / 81 kW
1,4 TDI / 66 kW (coz je o cca 50K drazsi jak 1.2)
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
TSI sou benzínový turba, rozdíl je ve výkonu. TDI je diesel
2022 Audi A4 Allroad 40TDI 150kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
ex 2022 Audi Q5 50TDI 210kw
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
81 kw má 6 st. prevodovku
1,4 TDI je navyše trojválec. Už nie je taký nepríjemný ako staré PD a má vynikajúcu spotrebu. Pri nízkom nájazde je to ale nezmysel.
1,4 TDI je navyše trojválec. Už nie je taký nepríjemný ako staré PD a má vynikajúcu spotrebu. Pri nízkom nájazde je to ale nezmysel.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 13 zář 13:33
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
predpokladam, ze to pro moje jezdeni 1,2 TSI / 66 kW bohate staci?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
Asi ano. Ale to se třeba může změnit, přijdou delší trasy a tam bude šestka zatraceně chybět.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 10
- Registrován: stř 13 zář 13:33
Re: Vikendove Auto pro vysoke se psem - 250K
no a k cemu ta 6tka je? Uz drive jsem mel max 5tku a byl jsem celkem spokojeny....