Benzín (atmosféra) 200-300k
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Děkuju za odpovědi a tipy.
Akorát jsem teď z toho snad ještě víc zmatenej.
Původně favoritem bylo 1.8 TSI, ale pak jsem začal pročítat internet a zjistil, že tenhle motor ne. Celkově jsem z diskuzí a článků nabyl dojmu, že TSI neoplývají spolehlivostí/bezproblemovostí a že lepší volbou bude (spolehlivější?) atmosféra.
Jinak rok jsem jezdil s Golfem 6 1.4 TSI 90kw. Co se týče jízdy ve městě, tak mi vyhovoval a na delší trasy svůj úkol taky splnil. Takže minimálně nějaká taková "výkonnost" by mi postačila.
Když bych se vrátil zpět k tomu mému původnímu seznamu ( s tím že bych teda vyloučil i30 ), byl by někdo ochotný mi zjednodušeně/laidsky porovnat ty jednotlivé motory s 1.4TSI?
- Mondeo 2.0i
- Focus
- Mazda 6 2.0i
- BMW E90 2.0i a výš
A pokud bych tedy upustil od atmosfér, po jakých motorech se začít dívat? Například by mě zajímalo jak je na tom motor 1.2 TSI 77kw, který je na recenzích celkem chválen, má někdo zkušenost?
Předem díky za případné komentáře
Akorát jsem teď z toho snad ještě víc zmatenej.
Původně favoritem bylo 1.8 TSI, ale pak jsem začal pročítat internet a zjistil, že tenhle motor ne. Celkově jsem z diskuzí a článků nabyl dojmu, že TSI neoplývají spolehlivostí/bezproblemovostí a že lepší volbou bude (spolehlivější?) atmosféra.
Jinak rok jsem jezdil s Golfem 6 1.4 TSI 90kw. Co se týče jízdy ve městě, tak mi vyhovoval a na delší trasy svůj úkol taky splnil. Takže minimálně nějaká taková "výkonnost" by mi postačila.
Když bych se vrátil zpět k tomu mému původnímu seznamu ( s tím že bych teda vyloučil i30 ), byl by někdo ochotný mi zjednodušeně/laidsky porovnat ty jednotlivé motory s 1.4TSI?
- Mondeo 2.0i
- Focus
- Mazda 6 2.0i
- BMW E90 2.0i a výš
A pokud bych tedy upustil od atmosfér, po jakých motorech se začít dívat? Například by mě zajímalo jak je na tom motor 1.2 TSI 77kw, který je na recenzích celkem chválen, má někdo zkušenost?
Předem díky za případné komentáře
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Mondeo aj focus (ktorý je s 2,0i veľká rarita) nemajú 6 r.s. a napr. na diaľnici budú hlučnejšie a aj spotreba bude vyššia. Osobne by som pozeral iba po autách s 6st. Dynamika bude porovnatelná s Golfom, v nižších otáčkach bude asi trochu horšia vo vyšších lepšia.
Z daného výberu by som uprednostnil BMW.
R Laguna má 103 kw dvojliter s 6st.
Audi A4 má dobrý 1,8Turbo a možno by stálo za zváženie aj 2,0 FSI, prípadne niečo väčšie.
Možno nejaký Civic 1,8 ?
Z daného výberu by som uprednostnil BMW.
R Laguna má 103 kw dvojliter s 6st.
Audi A4 má dobrý 1,8Turbo a možno by stálo za zváženie aj 2,0 FSI, prípadne niečo väčšie.
Možno nejaký Civic 1,8 ?
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
A myslíš, že novou M3/CX3 sežene do 300tCZK? Pochybuji...
Jinak zadání je jasné - bez turba, tak co sem cpete turbomotory??? Atmosféry jedou všechny +/- stejně ve svém objemu. Výjimkou je snad R-type s 2,0i a TS s 1,8i. Zadání splňují beze zbytku, když už tedy něco mimo zadanou množinu.
Jinak zadání je jasné - bez turba, tak co sem cpete turbomotory??? Atmosféry jedou všechny +/- stejně ve svém objemu. Výjimkou je snad R-type s 2,0i a TS s 1,8i. Zadání splňují beze zbytku, když už tedy něco mimo zadanou množinu.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Už to tu zaznělo. Pro "meziměstské" auto velikosti 3er je důstojná atmosféra až 6 hrnků/3 litry. Pro menší "příměstská" auta samozřejmě i 4 hnky stačí.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Chce atmosféru, která nebude lenoch a do kopce nebude muset řadit trojku. Trochu dost protimluv a nebo tak opisem vyjádřil touhu po šestiválci.
Mazda 3 možná dobrá, akorát při návrhu velikosti interieru použili vývojáři figurinu japončíka ze šedesátých let. Asi ji měli zapomenutou někde ve skříni a omylem ji vytáhli až teď.
Mazda 3 možná dobrá, akorát při návrhu velikosti interieru použili vývojáři figurinu japončíka ze šedesátých let. Asi ji měli zapomenutou někde ve skříni a omylem ji vytáhli až teď.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Ahoj
Přidám svojí trošku do mlýna,i když trochu pozdě.Před rokem a půl jsem po sražení stokilového prasete čekal na opravdu rychlou pojišťovnu a ještě rychlejší opravu oktávky.Nouze mne donutila koupit první kombi s STK co jsem našel a bylo za hubičku-mondeo MKI. 2,0i.Pánové,bez investic jezdí dodnes,oktávka opravená,ale nejezdím s ní.Hádejte proč...Ten dvoulitr jede tak,že vše co má vzadu tři kouzelná písmenka zůstává vzadu.Tolik k lenosti atmosféry...
Přidám svojí trošku do mlýna,i když trochu pozdě.Před rokem a půl jsem po sražení stokilového prasete čekal na opravdu rychlou pojišťovnu a ještě rychlejší opravu oktávky.Nouze mne donutila koupit první kombi s STK co jsem našel a bylo za hubičku-mondeo MKI. 2,0i.Pánové,bez investic jezdí dodnes,oktávka opravená,ale nejezdím s ní.Hádejte proč...Ten dvoulitr jede tak,že vše co má vzadu tři kouzelná písmenka zůstává vzadu.Tolik k lenosti atmosféry...
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
To taky musíš napsat, s jakým trojpísmenkovým výkonem to srovnáváš...ono 90k pojede asi krapet jinak než než 180k
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
Měl jsem všechny generace Mazdy 6 s 2.0L motory.První generace opravdu problémy s korozí,ale motorově bez problémů.Druhou generaci jsem měl z roku 2011 Disi 114kW.Prodal jsem jí před měsícem za 300t s nájezdem 72t.Auto absolutně bez problémů.Jen výměny oleje.Mazda jako jediná na trhu drží dál linii atmosfér a jsem jí za to vděčný.Teď jsem si dovezl poslední verzi z roku 2015 a jsem nadšený.Jízdní vlastnosti opět úžasné a spotřeba na úrovni nafty.Pokud chceš spolehlivé a úsporné auto,tak rozhodně doporučuju.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
lagys :
Zviezol som sa s Mazdou 3 G120. Pokial bolo zadanie, ze nechce lenochoda, s ktorym bude musiet do kopca radit trojku, tak toto auto rozhodne nie ! Ma tak ukrutne dlhe prevody, ze by sa za ne nemuselo hanbit ani benzinove turbo s 320-350 Nm. Na sestke teoreticka maximalka 270 km/h, to pri cca 200 Nm krutiaku pri 130 km/h nedava ziadnu rezervu na prekonavanie kopcov, o com svedci aj zrychlenie 80-120 za viac ako 25 sekund (omerane s 2 ludmi na palube). SkyActive je super motor, len G120 zabili bruselski autovrahovia ekologickou a teda extremne dlhou prevodovkou. To potom radsej G165, ta ma prevody citelne kratsie.
Inak poziadavka neradit do kopca a zaroven bez hluku cestovat po dialnici vylucuje atmosferu. Dlhym prevodom sa sice znizi hluk, spotreba aj otacky motora, ale na najdlhsi prevod to nikde nevylezie. Treba na to turbo s velkym krutiakom uz v nizkych otackach.
Zviezol som sa s Mazdou 3 G120. Pokial bolo zadanie, ze nechce lenochoda, s ktorym bude musiet do kopca radit trojku, tak toto auto rozhodne nie ! Ma tak ukrutne dlhe prevody, ze by sa za ne nemuselo hanbit ani benzinove turbo s 320-350 Nm. Na sestke teoreticka maximalka 270 km/h, to pri cca 200 Nm krutiaku pri 130 km/h nedava ziadnu rezervu na prekonavanie kopcov, o com svedci aj zrychlenie 80-120 za viac ako 25 sekund (omerane s 2 ludmi na palube). SkyActive je super motor, len G120 zabili bruselski autovrahovia ekologickou a teda extremne dlhou prevodovkou. To potom radsej G165, ta ma prevody citelne kratsie.
Inak poziadavka neradit do kopca a zaroven bez hluku cestovat po dialnici vylucuje atmosferu. Dlhym prevodom sa sice znizi hluk, spotreba aj otacky motora, ale na najdlhsi prevod to nikde nevylezie. Treba na to turbo s velkym krutiakom uz v nizkych otackach.
Naposledy upravil(a) V12 dne úte 19 zář 07:32, celkem upraveno 1 x.
Re: Benzín (atmosféra) 200-300k
....pokud je člověk pohodlný občas přeřadit.
MG - radost až na kost.