Komfortny kombik - stredna trieda
Komfortny kombik - stredna trieda
Ahoj,
nejaky tip na konfortny kombik (podvozok) stredna trieda. Cena zatial nerozhoduje. Ma vyznam ist do vzduchoveho podvozku? Jazdim mesto 60percent mimomesta 40 percen nie moc kvalitne cesty.
Za kazdu radu/skusenost vopred dakujem.
nejaky tip na konfortny kombik (podvozok) stredna trieda. Cena zatial nerozhoduje. Ma vyznam ist do vzduchoveho podvozku? Jazdim mesto 60percent mimomesta 40 percen nie moc kvalitne cesty.
Za kazdu radu/skusenost vopred dakujem.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: konfortny kombik - stredna trieda
no, nejsem si úplně jistý, kolik aut střední třídy bude mít vzduch... Možná nová A4? Na méně kvalitní povrch je vzduch určitě fajn volba.
Pokud zvolíš vhodný rozměr pneu, tak bude dostačující i DCC nebo jeho obdoba v jiných než koncernových vozech. Co mám ale zkušenosti, tak nejvíc mi vyhovuje DCC ve VW - funguje to skvěle a reakce na změnu je okamžitá.
Pokud není limit cena a je vyšší nájezd, šel bych do A4 3.0TDI. Pokud nájezd není vysoký, tak nějakou variantu 2.0TSI - buĎ v té A4 nebo Passat Allroad.
Pokud zvolíš vhodný rozměr pneu, tak bude dostačující i DCC nebo jeho obdoba v jiných než koncernových vozech. Co mám ale zkušenosti, tak nejvíc mi vyhovuje DCC ve VW - funguje to skvěle a reakce na změnu je okamžitá.
Pokud není limit cena a je vyšší nájezd, šel bych do A4 3.0TDI. Pokud nájezd není vysoký, tak nějakou variantu 2.0TSI - buĎ v té A4 nebo Passat Allroad.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: konfortny kombik - stredna trieda
ak sa nemylim tak A4 nema vzduch... v strednej triede asi len Medved
Re: konfortny kombik - stredna trieda
co je vhodny rozmer pneu, 16 ci este aj 17? Mas skusenosti s tym DCC je to v realy citit oproti klasickemu podvozku?řidičBOB píše: Pokud zvolíš vhodný rozměr pneu, tak bude dostačující i DCC nebo jeho obdoba v jiných než koncernových vozech. Co mám ale zkušenosti, tak nejvíc mi vyhovuje DCC ve VW - funguje to skvěle a reakce na změnu je okamžitá.
Dik
Re: konfortny kombik - stredna trieda
a citroen uz skoncil ?niemand10 píše:ak sa nemylim tak A4 nema vzduch... v strednej triede asi len Medved
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Citroen nikdy neměl vzduch
Jen rýpnutí no pokud se nepletu tak Citroen s koulema už jedině pár skladovek...
Jen rýpnutí no pokud se nepletu tak Citroen s koulema už jedině pár skladovek...
Nejhezčí pohled na silnici je skrz prorezivělou podlahu na dvojitou plnou čáru.
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 284
- Registrován: pon 09 úno 13:42
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Pripadne mozes ist do SUV tej triedy, nova Q5 aj GLC maju vzduch. Cenovo oproti kombi nebude az tak velky rozdiel.
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
ref konzernové DCC: fajna věc, ale imho mají dvě zbytečné polohy (normal a comfort)....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Ano, rozdíl mezi podvozky s DCC a bez je velký...přímo obrovský. Zrovna dneska jsem se projel kolegovým B8 bez této "fíčury" a to je tedy fakt peklo!
Q5 a GLC - no, cenovo možná, ale prostorem těžko. Zejména tím zavazadlovým...
Q5 a GLC - no, cenovo možná, ale prostorem těžko. Zejména tím zavazadlovým...
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Komfortny kombik - stredna trieda
Pokiaľ sa nemýlim, tak A6, Ečko sa dá na vzduchu. A4 aj C je len na adaptívnom. Finančne najlepšie riešenie bude vyhrabať citroena C5, inak by som skúsil Ečko alebo A6 ideálne allroad. O triedu nižšie by som skúsil Cčko, A4 allroad, passat Alltrack. Prípadne celkom pohodlný je aj Superb ale asi DCC, normálny podvozok ma tak trošku sklamal, nie je to až taká žehlička ako sa píše. Ešte ma napadlo volvo, možno Lexus GS, ISko bude asi skôr z tvrdších.