Zdravím, tak jsme zase pokročili o kus dále (snad správným směrem) a rozhodli se, že pojedeme osobně vyzkoušet tyto 3, seřazené podle toho, jak se nám z papíru zamlouvají nejvíce.
1. Toyota Auris kombi 1.6 (97kw)
2. Renault Megane Grandtour 1.6 (87kw)
3. Honda Civic Tourer 1.8 (104kw) - jen u té Hondy si nejsme moc jistí, jestli se cenově vejdeme, ceníkové ceny i z jejich akční nabídky jsou dost vysoké...
S otazníkem nám tu zůstali ještě nová Opel Astra a Fiat Tipo, ty by přišly na řadu, kdybychom nic nevybrali ze 3 uvedených výš.
Benzín s velkým kufrem do cca 400k pro rodinu
Re: Benzín s velkým kufrem do cca 400k pro rodinu
Auris
Tipo
A pak bud logana , dustera , lodgy. A po 7 rokach to vytepat a vzit dalsiho. Za tu cenu neni co resit. A jeste za usetrene prachy mas super dovolenku.
Tipo
A pak bud logana , dustera , lodgy. A po 7 rokach to vytepat a vzit dalsiho. Za tu cenu neni co resit. A jeste za usetrene prachy mas super dovolenku.
Re: Benzín s velkým kufrem do cca 400k pro rodinu
za me Civic, z tech tri je jednoznacne nejpraktictejsi, ma velmi dobry motor a na kombi teto velikosti slusny podvozek. Auris ve srovnani s nim nejede a je v nem citelne mene mista.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Benzín s velkým kufrem do cca 400k pro rodinu
Jak už jste na to přišli, dostatečně velké kombi je ideální průnik mezi cenou, užitnou hodnotou a provozními náklady. MPV menší než S-Max nepřináší reálně žádný užitek, jen nevýhody v podobě vyšší ceny, aerodynamického odporu, vyšší těžiště, horší jízdní vlastnosti oproti kombi.
Pokud začnu mimo koncern, tak všichni chválí aktuální Astru kombi. Šel bych jí určitě vyzkoušet.
Auris/Civic nemám žádnou zkušenost. Asi záleží na ceně a záruce pro konkrétní kus.
Aktuální Megane Grandtour je z venku celkem líbivý, uvnitř hezky pracovaný (proto předchozím generacím), atmo 1.6Sce bude dost vydechlá, zkusil bych klasiku 1.2TCe.
Tip kombi je low cost za příliš ambiciózní cenu.
Zkusil bych se podívat na doprodeje Leonu před faceliftových verzí. Tam by se mohla najít nějaké 1.4TSI okolo 400. Ale je potřeba překousnout specifický plastový interiér.
A klidně bych pro porovnání zkusil i aktuální KIA Ceed, buď nejsem fanoušek korejců ani trochu.
Z všeho výše uvedeného bude podle mě Astra kombi nejvíc připomínat auto. Klasika Golf kombi bude cenově mimo ve všech motorizacích. Stejně jako Oktávka. Fabia je malá auto, v interiéru je to dost znát. Ohledně 1.2TSI/81kW/6MT - je to fajn motor do města a na příměstskou jízdu. Ale dálkový trasy v s plně naloženým autem budou už dost kompromisní v oblasti dynalimy a hluku. Taky je velký rozdíl v odhlučnění mezi Golfem a Oktávkou. Ovšem jinak proti tomu motoru nic nemám. Naopak, je to celkově povedený malý turbomotor s překvapivě slušnou spotřebou při adekvátním způsobu použití. O cenové politice škoda/VW/seat tady nemluvím.
Pokud začnu mimo koncern, tak všichni chválí aktuální Astru kombi. Šel bych jí určitě vyzkoušet.
Auris/Civic nemám žádnou zkušenost. Asi záleží na ceně a záruce pro konkrétní kus.
Aktuální Megane Grandtour je z venku celkem líbivý, uvnitř hezky pracovaný (proto předchozím generacím), atmo 1.6Sce bude dost vydechlá, zkusil bych klasiku 1.2TCe.
Tip kombi je low cost za příliš ambiciózní cenu.
Zkusil bych se podívat na doprodeje Leonu před faceliftových verzí. Tam by se mohla najít nějaké 1.4TSI okolo 400. Ale je potřeba překousnout specifický plastový interiér.
A klidně bych pro porovnání zkusil i aktuální KIA Ceed, buď nejsem fanoušek korejců ani trochu.
Z všeho výše uvedeného bude podle mě Astra kombi nejvíc připomínat auto. Klasika Golf kombi bude cenově mimo ve všech motorizacích. Stejně jako Oktávka. Fabia je malá auto, v interiéru je to dost znát. Ohledně 1.2TSI/81kW/6MT - je to fajn motor do města a na příměstskou jízdu. Ale dálkový trasy v s plně naloženým autem budou už dost kompromisní v oblasti dynalimy a hluku. Taky je velký rozdíl v odhlučnění mezi Golfem a Oktávkou. Ovšem jinak proti tomu motoru nic nemám. Naopak, je to celkově povedený malý turbomotor s překvapivě slušnou spotřebou při adekvátním způsobu použití. O cenové politice škoda/VW/seat tady nemluvím.