Nova robotnicka dodavka
Re: Nova robotnicka dodavka
Měl by sis ujasnit priority, chceš auto vhodné na práci, nebo parkování před bytovkou?
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Nova robotnicka dodavka
No ako hranicne rozmery povazuje VW T4 s dlhym zazvorom
vsetky sucastne dodavky su vyrazne sirsie ako ten T4, avsak ten expert najmenej
mne v podstate ide o to aby to bolo o nieco vacsie od logana(aby sa tam dal napr. v pohode napratat paletovaci vozik) a zaroven co najmensie z vonku
vsetky sucastne dodavky su vyrazne sirsie ako ten T4, avsak ten expert najmenej
mne v podstate ide o to aby to bolo o nieco vacsie od logana(aby sa tam dal napr. v pohode napratat paletovaci vozik) a zaroven co najmensie z vonku
Re: Nova robotnicka dodavka
Dneska som tomu venoval cely den, a v podstate sa rozhodujem medzi Peugeotom expert a oplom vivaro
Peugeot ma imho lepsi motor, je uzsi(vyhoda), a velmi tichy, palubovka je cela "tvrda" ale ma dost odkladacich priestorov, podlaha je narozdie od oplu plastova...
Opel ma divne motory(Dvojte turbo), a ma krajsi interier, ale obavam sa ze riadiaca paka bude tlacit do kolena, a celkovo ma tie 1.6 biturbo velmi odradzaju
uvidime zajtra ked v maily pristanu cenove ponuky
Peugeot ma imho lepsi motor, je uzsi(vyhoda), a velmi tichy, palubovka je cela "tvrda" ale ma dost odkladacich priestorov, podlaha je narozdie od oplu plastova...
Opel ma divne motory(Dvojte turbo), a ma krajsi interier, ale obavam sa ze riadiaca paka bude tlacit do kolena, a celkovo ma tie 1.6 biturbo velmi odradzaju
uvidime zajtra ked v maily pristanu cenove ponuky
Re: Nova robotnicka dodavka
hlasim ze trio ford trafic vypadlo z vyberu, kvoli dvojtemu turbu
zaroven som sa bol pozriet na forda, a momentalne to je tak na 60% ford a 40% peugeot
u forda sa mi hlavne paci ze sa tam da dat v podstate vsetko na co je clovek zvyknuty z osobaku ako je adaptivny tempomat, automatocke svetla, vyhrievane celne sklo etc...
konkretne asi transit custom 2.0 130hp L1
zaroven som sa bol pozriet na forda, a momentalne to je tak na 60% ford a 40% peugeot
u forda sa mi hlavne paci ze sa tam da dat v podstate vsetko na co je clovek zvyknuty z osobaku ako je adaptivny tempomat, automatocke svetla, vyhrievane celne sklo etc...
konkretne asi transit custom 2.0 130hp L1
Re: Nova robotnicka dodavka
Velké nechce.
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Nova robotnicka dodavka
presne, uz z toho forda transita L1 by som zrezal, aby bol mensi...
Ford aj Peugeot poslali svoje ponuky
Peugeot Expert 2.0 HDI 110kw 370nm
Vybava:
Elektricky ovládané predné okná,kolesa 16 , Posuvne dvere na oboch stranach ,Centrálne uzamykanie na diaľkové ovládanie, 6miest, Plastová podlaha, Alarm, Manualna klima vyduchy iba v predu, spataky v elektrike, zadny parkovaci asistent, Audoradio 2repro, Kridlove dvere vzadu, tazne, Tempomat + obmedzovač rýchlosti,
Spolu za 26 600 s DPH
Ford Transit Custom combi 2.0 TDCi 96kw 385nm
Vybava:
Predne okna v elektrike, kolesa 16", Posuvne dvere na jednej strane, Centralne uzamykanie na dialkove, 9 miest, Gumena podlaha, Alarm, Manualna klima v predu aj zadu, Spataky v elektrike, Parkovaci asisten v predu aj v zadu, autoradio 4 repro, Kridlove dvere v zadu, tazne, adaptivny tempomat, kontrola jazdnych pruhov, automaticke dialkove svetla, vyhrievane celne sklo, zrkadla v elektrike, dazdovy senzor, elektronicka spyrala na dohrev,
za 28 300 s DPH
Asi je rozhodnute, ale este chcem toho forda vydiet nazivo
Ford aj Peugeot poslali svoje ponuky
Peugeot Expert 2.0 HDI 110kw 370nm
Vybava:
Elektricky ovládané predné okná,kolesa 16 , Posuvne dvere na oboch stranach ,Centrálne uzamykanie na diaľkové ovládanie, 6miest, Plastová podlaha, Alarm, Manualna klima vyduchy iba v predu, spataky v elektrike, zadny parkovaci asistent, Audoradio 2repro, Kridlove dvere vzadu, tazne, Tempomat + obmedzovač rýchlosti,
Spolu za 26 600 s DPH
Ford Transit Custom combi 2.0 TDCi 96kw 385nm
Vybava:
Predne okna v elektrike, kolesa 16", Posuvne dvere na jednej strane, Centralne uzamykanie na dialkove, 9 miest, Gumena podlaha, Alarm, Manualna klima v predu aj zadu, Spataky v elektrike, Parkovaci asisten v predu aj v zadu, autoradio 4 repro, Kridlove dvere v zadu, tazne, adaptivny tempomat, kontrola jazdnych pruhov, automaticke dialkove svetla, vyhrievane celne sklo, zrkadla v elektrike, dazdovy senzor, elektronicka spyrala na dohrev,
za 28 300 s DPH
Asi je rozhodnute, ale este chcem toho forda vydiet nazivo
Re: Nova robotnicka dodavka
resim stejny problem, vybiram dodavku vyhradne do mesta s moznosti vjezdu do podzemnich garazi. Fordy jsou vetsinou lepe vybavene a hlavne maji prepazku za ridicem rovnou, zatimco expert ji ma nepekne vykrojenou na ukor nakladoveho prostoru.
Ford ma tez mensi rozvor, coz nahrava obratnosti ve meste; Expert je zase kratsi a uzsi.
Jedine, co me odrazuje od Forda je jeho nedobra povest.
Ford ma tez mensi rozvor, coz nahrava obratnosti ve meste; Expert je zase kratsi a uzsi.
Jedine, co me odrazuje od Forda je jeho nedobra povest.
Re: Nova robotnicka dodavka
Prepazku neriesim, chcem auto bez prepazky, pretoze 3 miesta su malo, a obcas treba odviezt nieco vacsie ako OSB dosky alebo rebriky co by sa s prepazkou za 2. radom nedalo
s tymto sa praveze bude jazdit prevazne po meste, ale dost casto aj po dialnici...
Co ja viem tak transity maju praveze vo firmach spolu s transportermi dost dobru povest
s tymto sa praveze bude jazdit prevazne po meste, ale dost casto aj po dialnici...
Co ja viem tak transity maju praveze vo firmach spolu s transportermi dost dobru povest
Re: Nova robotnicka dodavka
akurat sme sa vratili z testovacej jazdy forda transita custom combi 2.0TDCi 130hp 385Nm
- auto relativne pohodlne,tiche, vzadu dost kratke sedaky, ale miesta na nohy kooooopa
- otacky na dialnici bez problemov, mozno az privelmi dlhe prevody, pri 110 a zaradenej 6tke sa motor triasol, musela tam byt 5tka, viac sa nedalo odskusat kedze na cesto bolo dost vela aut, a smykalo sa...
- na to ze ten motor ma tocivy moment jak lod som cakal ze to bude o dost pruznejsie, sedeli sme tam 5(spolu mozno 400kg), inak uplne prazdne auto, a islo to, ale trebalo na to tlacit, vytacanie motora k nicomu neviedlo, priplatok za 170koni bude nutnost
- nezavysle kurenie je nutnost, ani po 25km jazdy v -5 sa motor nedostal nad 70C, a v kabine bola stale zima
v podstate az na vykon a topenie splnalo vsetko co na pracovne auto treba, vykon sa snad poriesi 170hp motorom, a topenie nezavyslim kurenim
- auto relativne pohodlne,tiche, vzadu dost kratke sedaky, ale miesta na nohy kooooopa
- otacky na dialnici bez problemov, mozno az privelmi dlhe prevody, pri 110 a zaradenej 6tke sa motor triasol, musela tam byt 5tka, viac sa nedalo odskusat kedze na cesto bolo dost vela aut, a smykalo sa...
- na to ze ten motor ma tocivy moment jak lod som cakal ze to bude o dost pruznejsie, sedeli sme tam 5(spolu mozno 400kg), inak uplne prazdne auto, a islo to, ale trebalo na to tlacit, vytacanie motora k nicomu neviedlo, priplatok za 170koni bude nutnost
- nezavysle kurenie je nutnost, ani po 25km jazdy v -5 sa motor nedostal nad 70C, a v kabine bola stale zima
v podstate az na vykon a topenie splnalo vsetko co na pracovne auto treba, vykon sa snad poriesi 170hp motorom, a topenie nezavyslim kurenim