Volvo S80, Superb, Honda CRV
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
V autě budu vozit děti a bude s ním jezdit manželka. Jezdí s ním většinou v týdnu žena do práce. V létě s ním jezdíme do Itálie a v zimě u nás na hory,ale to máme od nás 20km. Potřebuji spolehlivé auto,abych do něj nemusel moc investovat. V Peogeotu se mi rozbilo snad všechno,co mohlo.Naposledy z motoru vyletěla ojnice,prý to v servisu ještě neviděli. Teď je peugeot před výměnou motoru. Chci ho prodat. Mám ho něco přes 3roky a nejsem v klidu. Na nové auto nemám, mé investice jsou omezené a chci si ho nechat přitánout. Chtěl bych,aby mi auto vydrželo alespoň let s běžnou údržbou. A bych dojel.
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
V loni jsem s ním zůstal viset v Rakousku, tekl mi pořád olej, měnili min pak celé vstřiky,letos mi auto nejelo v Alpách skoro ani z kopce.... pokaždé mě v servise nějak ukecají, že už je vyměněné to a tohle, že už mi auto vydrží a za půl roku zase slyším, že se tam něco pokazilo, co ještě nikde jinde neviděli.maxmilian píše:V autě budu vozit děti a bude s ním jezdit manželka. Jezdí s ním většinou v týdnu žena do práce. V létě s ním jezdíme do Itálie a v zimě u nás na hory,ale to máme od nás 20km. Potřebuji spolehlivé auto,abych do něj nemusel moc investovat. V Peogeotu se mi rozbilo snad všechno,co mohlo.Naposledy z motoru vyletěla ojnice,prý to v servisu ještě neviděli. Teď je peugeot před výměnou motoru. Chci ho prodat. Mám ho něco přes 3roky a nejsem v klidu. Na nové auto nemám, mé investice jsou omezené a chci si ho nechat přitánout. Chtěl bych,aby mi auto vydrželo alespoň 5let s běžnou údržbou. A bych dojel.
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Nedávno jsem potřeboval na svém, 10 let starém korejci, vyměnit pár věcí. Ne úplnej spotřebák, ale zároveň nic závažného, popraskaly poziční světla a nedržela pořádně ruční brzda. V autorizáku, kam auto jezdilo 9 let a 2 měsíce před tím, než jsem ho dostal já mi dali měsíční čekací lhůtu a "no s tím se bude mechanik srát minimálně 4 hodiny". V neautorizáku se semnou odmítli bavit hned po tom, co zjistili, že to není koncern (asi mají jiný světla a dráty od ručky). Hrůza a děs Výměna uraženého zpětného zrcátka podobná historie, navíc při pohledu do ceníku originálních náhradních dílů se o mě pokoušely mdloby.řidičBOB píše:Já korejce párkrát řídil, mám prolezlé celé Nošovice a vcelku dobré informace ohledně potencionálního servisu...děkuji, ale to fakt raději toho Fiata
Oproti tomu servis Felicie bylo jiný kafe
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Tak jsem získal kontakt na jednoho maníka, co vozí auta a Volvo mi nerozmlouval, že prý je spolehlivý, ale je problém s ND, těžko se shánějí. Rozmlouval mi Superba a Volkswagena, že prý jsou poruchový a prý má dobré zkušenosti s vozy Honda, Mazda a Toyota.
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
A v nošovicích ses dozvěděl o servisu co? Tam servis rozhodně nikoho nezajímá a jako v každé fabrice i tam kolujou jen teorie přitažené za vlasy nebo dílčí rádoby nedostatky vytažené z kontextu. Kde dál jsi čerpal info? O všech dealerů jedné korejské značky? Asi těžko, že jo?řidičBOB píše:Já korejce párkrát řídil, mám prolezlé celé Nošovice a vcelku dobré informace ohledně potencionálního servisu...děkuji, ale to fakt raději toho Fiata
Já jsem dělal pro importéra, který už o servisu nějaká data má a mohu s klidným svědomím říct, že tyhle nekonečné výkřiky do tmy ohledně korejských aut jsou mimo mísu.
Netvrdím, že korejský auta jsou bůhvíco, ale většina lidi hodnotí na základě přemotaných pohádek z doslechu od "známých", kteří s tím ani žádnou zkušenost nemají. Jinak si tohle nedokážu vysvětlit, protože čísla říkají pravý opak...
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Ja mam bohate zkusenosti se servisy hnujdaj, neni to zadna slava, spis pekna pohroma.
Ale je potreba to brat pozitivne, diky tomu jsem si zacal dodavat vlastni dily a dukladne si kontrolovat odvedenou praci. V konecnym dusledku usetrim za dily a snad nekdy najdu autoservis, kde budou makat podle mych predstav - to se zatim nestalo
Ale je potreba to brat pozitivne, diky tomu jsem si zacal dodavat vlastni dily a dukladne si kontrolovat odvedenou praci. V konecnym dusledku usetrim za dily a snad nekdy najdu autoservis, kde budou makat podle mych predstav - to se zatim nestalo
Mirek
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Chceš li se v noci budit hrůzou, kup si JAKÝKOLIV vůz vyšší střednía a vyšší třídy. Pořizovací cena se promítne do servisu ojetiny jako se odráží měsíc za jasné noci na hladině jezera. Vovlo S80 je vyšší střední na pomezi vyšší třídy s PC přes milion Kč, navíc od značky jejíž kredit klesá každou hodinu a kvalita letí rapdině dolů, to ti potrvdí každý, kdo nějaké Volvo kdy měl. S80 ej vlajkový sedan, takže drahý je i vzduch do pneumatik. Superb je to samé, jen Made by Skoda never. Koukáš po limizínách za drahé opěníze a řešíš rozpočet?
Vidíš, já ti naopak poradím - běž si projet něo japonského (ne korejského) a přečti se nějaké z for, které se zabývají japonskými auty. Nenapsal sji, kolik chceš uvolnit peněz. To je dost zásadní. Naštěstí jis neuvedl do sezanmu aut Audi, BMW a MB a to ti chválím. Jezdíš na hory? Jezdíš po městě, Jsi závodník? Pokus se na tyto dotazy zodpovědět. tebou zmíněná Honda CR-V by byla naopak jmoje prvnbí volba, hledal bych vůz jen s pohonem předních kol, protože skutečně pohon 4x4 u CR-V nebyl 100%. Zbytek auta je ovšem jednoznačný. Léty proveřený atmosferický 2litr s malou spotřebou (ano, mrkni se na www.spritmonitor.de), pohodlí,m proslulá spolehlivost, rozvody opavdu řetězem, co je "na věky" (ne jako u škodofky), vysoké pohodlí, díly seženeš kdekoliv od dílů typu Auto kelly až po Nipparts Japan. Naštěstí, CRV je vychytaný model a ntrpí na žádné chronické vady, nakonec tento dvoulitr se dával do řady aut po dlouhá léta s modifiakcemi se dává dodnes do nových CRV. Nehnije, to jen pro ty, co tvrdí, že japonci hnijí. Hnijí jen Mazdy a stoletý kafky. Pokud nezávodíš, tak výkon motoru přes 100kW bohatě dostačuje a spotřeba bude kolem 7-8/100.
Cena bude kolem 200 tisíc a bude to auto jak lusk. Za 200 kupíš vymazlený SUbaru legacy nebo Outback s osvědčenou a vychatnou technikou, co najezdí fůru km. Servis tě nezruinuje, protože subaristi mají "své" mechaniky a ceny jsou o galaxie let jinde, než u Subaru sítí. Jsem ochoten o tom s tebou podiskutovat přes mail či SZ, prožoe tady s vděku nedočkáš a subaru tu je na indexu, ale to je takový kolorit některých zdejší chytrolínůa rádoby machrů. Já měl subaru tři a vím svý. Kdyby to byly blbý auta, proč bych je kupoval. Ostatně o japoncích ti ohu říct dost i o jiných značkách. Napiš, rád sdělím osobní zkušenosti. Co ti ale vymluvím, je jakákoliv jiná modelová řada od škodofky, než octavia I-II s motorem 1,6i 75kW. Zbytek je na mrzutosti, včetně 1,8T.
Japoncům zdar!
Vidíš, já ti naopak poradím - běž si projet něo japonského (ne korejského) a přečti se nějaké z for, které se zabývají japonskými auty. Nenapsal sji, kolik chceš uvolnit peněz. To je dost zásadní. Naštěstí jis neuvedl do sezanmu aut Audi, BMW a MB a to ti chválím. Jezdíš na hory? Jezdíš po městě, Jsi závodník? Pokus se na tyto dotazy zodpovědět. tebou zmíněná Honda CR-V by byla naopak jmoje prvnbí volba, hledal bych vůz jen s pohonem předních kol, protože skutečně pohon 4x4 u CR-V nebyl 100%. Zbytek auta je ovšem jednoznačný. Léty proveřený atmosferický 2litr s malou spotřebou (ano, mrkni se na www.spritmonitor.de), pohodlí,m proslulá spolehlivost, rozvody opavdu řetězem, co je "na věky" (ne jako u škodofky), vysoké pohodlí, díly seženeš kdekoliv od dílů typu Auto kelly až po Nipparts Japan. Naštěstí, CRV je vychytaný model a ntrpí na žádné chronické vady, nakonec tento dvoulitr se dával do řady aut po dlouhá léta s modifiakcemi se dává dodnes do nových CRV. Nehnije, to jen pro ty, co tvrdí, že japonci hnijí. Hnijí jen Mazdy a stoletý kafky. Pokud nezávodíš, tak výkon motoru přes 100kW bohatě dostačuje a spotřeba bude kolem 7-8/100.
Cena bude kolem 200 tisíc a bude to auto jak lusk. Za 200 kupíš vymazlený SUbaru legacy nebo Outback s osvědčenou a vychatnou technikou, co najezdí fůru km. Servis tě nezruinuje, protože subaristi mají "své" mechaniky a ceny jsou o galaxie let jinde, než u Subaru sítí. Jsem ochoten o tom s tebou podiskutovat přes mail či SZ, prožoe tady s vděku nedočkáš a subaru tu je na indexu, ale to je takový kolorit některých zdejší chytrolínůa rádoby machrů. Já měl subaru tři a vím svý. Kdyby to byly blbý auta, proč bych je kupoval. Ostatně o japoncích ti ohu říct dost i o jiných značkách. Napiš, rád sdělím osobní zkušenosti. Co ti ale vymluvím, je jakákoliv jiná modelová řada od škodofky, než octavia I-II s motorem 1,6i 75kW. Zbytek je na mrzutosti, včetně 1,8T.
Japoncům zdar!
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Děkuji za tip, Subaru Legacy nevypadá vůbec špatně ! Budeme to doma muset prokonzultovat a hlavně se na něj podívat naživo. Jinak se nám líbí ta Honda CR-V a dneska mi volala manželka, že někde viděla Mazdu 6 a je moc pěkná....už aby jsme něco koupili.... jinak mám omezené finanční možnosti, max. do těch 200tis.
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Prípadne ten Accord, ktorý by mal aj menej hniť ako Mazdy.
2011 Ford Focus 1.6EB 110kW
Titanium (Candy Red)
Titanium (Candy Red)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 28158
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Volvo S80, Superb, Honda CRV
Chlapče - až se naučíš chápat psaný text, tak se přijď o něčem bavit. Nikde jsem totiž nenapsal, že servisní informace mám z Nošovic. Napsal jsem, že je mám prolezlé a že mám informace také ohledně servisu.janjan píše:A v nošovicích ses dozvěděl o servisu co? Tam servis rozhodně nikoho nezajímá a jako v každé fabrice i tam kolujou jen teorie přitažené za vlasy nebo dílčí rádoby nedostatky vytažené z kontextu. Kde dál jsi čerpal info? O všech dealerů jedné korejské značky? Asi těžko, že jo?řidičBOB píše:Já korejce párkrát řídil, mám prolezlé celé Nošovice a vcelku dobré informace ohledně potencionálního servisu...děkuji, ale to fakt raději toho Fiata
Že jsi pracoval pro import, to ti dává nějaké povolení k tomu, aby shazoval názory ostatních způsobem, který jsi tady předvedl? Chápu, že jsi pracoval pro import a proto sis osvojil styl komunikace imbecila Vošického.
Mimo mísu jsi evidentně ty.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time