Moje první auto...
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24 bře 11:58
Moje první auto...
Ahoj všichni příznivci benzínu, nafty a vůbec všeho možnýho, na co se dá jezdit...
Jak je již známé z topicu scháním první vůz. Víte, od mala jsem fanda do aut a kdyby se benzín dal pít, tak ho mám největší spotřebu na světě. Jelikož mi již táhne na 20, tak si říkám, že je čas vysednout z auta rodičů a porozhlédnout se po něčem jiném a hlavně svém. Měl jsem dlouho vybráno BMW E36 318i. Toto pohodový pětidveřový auto hodně dlouho zápasilo s E36 320i... Šestiválcovým kupém stejné řady. Jelikož potřebuju něco, co jakž takž uživím zatím z brigády dokud studuji , rozhodl jsem se pro 318i, protože mi přímo na BMW forum poradili, že u 320i se platí jen za zvuk, že o tolik výkonu než 318i nemá... Další věc co mne svazovala byla i cena auta. Tak nejradši do těch 35 000Kč, jenže to není jednoduché, když člověk nechce Golfa Mk3 nebo starou Hondu Civic... Takže jsem se rozhoupal pro BMW E36 318i, jenže si začínám uvědomovat předtím, než ho pojedu koupit, že ho vlastně nechci kvůli ničemu jinému než náhonu na zadní kola. Takže se znovu vracím na začátek, protože i cena jednotlivých dílu není nic moc. Takže se vás všech ptám... Poraďte prosím nejlíp auto, co má malou spotřebu nebo né tak velkou... pohon zadních kol nebo 4x4... a neni věčně rozbitý... jo a jedno z nejdůležitějších věci... cena do 35 000... možná do 40 000 kč... DÍKY!
Jak je již známé z topicu scháním první vůz. Víte, od mala jsem fanda do aut a kdyby se benzín dal pít, tak ho mám největší spotřebu na světě. Jelikož mi již táhne na 20, tak si říkám, že je čas vysednout z auta rodičů a porozhlédnout se po něčem jiném a hlavně svém. Měl jsem dlouho vybráno BMW E36 318i. Toto pohodový pětidveřový auto hodně dlouho zápasilo s E36 320i... Šestiválcovým kupém stejné řady. Jelikož potřebuju něco, co jakž takž uživím zatím z brigády dokud studuji , rozhodl jsem se pro 318i, protože mi přímo na BMW forum poradili, že u 320i se platí jen za zvuk, že o tolik výkonu než 318i nemá... Další věc co mne svazovala byla i cena auta. Tak nejradši do těch 35 000Kč, jenže to není jednoduché, když člověk nechce Golfa Mk3 nebo starou Hondu Civic... Takže jsem se rozhoupal pro BMW E36 318i, jenže si začínám uvědomovat předtím, než ho pojedu koupit, že ho vlastně nechci kvůli ničemu jinému než náhonu na zadní kola. Takže se znovu vracím na začátek, protože i cena jednotlivých dílu není nic moc. Takže se vás všech ptám... Poraďte prosím nejlíp auto, co má malou spotřebu nebo né tak velkou... pohon zadních kol nebo 4x4... a neni věčně rozbitý... jo a jedno z nejdůležitějších věci... cena do 35 000... možná do 40 000 kč... DÍKY!
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
nebylo by lepsi, tedy s ohledem na dostupne prostredky, zapomenout na cokoliv z produkce BMW a poridit levnejsi predokolku a naucit se poradne jezdit s ni? zname rceni rika, ze kdo chce opici, musi mit i na banany. a jakekoliv BMW do 40t bude absolutni vrak a totalni pokladnicka. pokud bys trval na RWD, rozhodne bych se radeji poohlednul po nejake sierre. jejich ceny neznam, ale odhaduji, ze nebudou vysoke a navic je pujde velmi levne opravit. taky omegy 2.5 V6 se prodavaji velmi levne. ac je to velke auto, lze s ni uzit hodne srandy.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
masterjackass: Naprostý souhlas s mmirou. Lze chápat, že chceš i první auto mít pěkné a zábavné. Ale na BMW bych být Tebou zapomněl a zkusil se podívat třeba po Fordu Puma, Opelu Tigra, Puntu HGT nebo Sporting atd., prostě po malých zábavných autech s levným servisem.
A mimochodem: začátečníkovi je obvykle RWD (a hlavně bez ESP a bez ASR) spíš ke škodě než užitku, jeho zvládání v hraničních situacích je obtížnější než u předokolky.
A mimochodem: začátečníkovi je obvykle RWD (a hlavně bez ESP a bez ASR) spíš ke škodě než užitku, jeho zvládání v hraničních situacích je obtížnější než u předokolky.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24 bře 11:58
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
tak díky za rady... máme forda Ka v něm mám dost odježděno a to zvládání zadokolek taky nebude až takový problém u mne... spíš jde opravdu jen o ty finance... co se týká těch BMW, tak do 40ti tis. je klasická cena, jsou i za dvacet, ale podstatně starší... jo Puma se mi líbí... je luxus, pamatuju si, když jezdila Rally... ale nemůžu si pomoct... přijde mi... jako víc holčičí, aby zmužněla, tak by potřebovala pár úpraviček a tomu jsem se chtěl vyhnout koupi něčeho chlapskýho... ale vím, že podvozek je závodní a i podle hodnocení TopGearu a jiných médií je Puma skvělá... Kdyby měla RWD... jdu do ni bez váhání a nad nějakým BMW mávnu rukou... nechci žádný Fiat, měli jsme Punto a plechy měkký jako papír a pořád rozbitý, ale výkon 1.6, byl větší jak u Golfa 1.8... něco možná má do sebe... Na Sierru jsem už koukal a je opravdu... stará ale sehnat ji v Cosworthu, tak to bych bral taky... a možná že víc jak Pumu každopádně díky za rady a kdyby jste ještě někdo měl nějaký nápad, tak dejtě vědět
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
koukam samej odborník tam ikdyby to mělo stejnej výkon, tak ježdění s tou řadovou šestkou bude příjemnější, to je snad jasnýmasterjackass píše:protože mi přímo na BMW forum poradili, že u 320i se platí jen za zvuk, že o tolik výkonu než 318i nemá...
Já bych to viděl takhle, buď chceš auto a vezmeš šestiválec, pak se o té E36 má cenu bavit, by´t si nejsem jistej tim ropzočtem co na to máš, ale nebo chceš něco na převoz, pak ta 318i nemá cenu a můžeš si koupit (třeba) Golfa, kterej tě na provozu vyjde určitě líp
nejdřív bych si ujasnil priority a pak se rozhodoval ono to neni jen to auto koupit, máš pojistku, uděláš po koupi olej, koupíš gumy apod., ono to naskáče
EDIT: kolik ta 318i vůbec má kw, tuším 85, ne? 320i má 110kw a to je sakra rozdíl
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
-
- Spolujezdec
- Příspěvky: 6
- Registrován: čtv 24 bře 11:58
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
jasně, se všemi výdaji počítám... jako Golf se mi líbí sice jen čtyřkovej, ale moc chci prostě zadokolku, která trochu pojede... vim, že první auta mých vrstevníků jsou ty Felície a Golfy... Přece bych se už tímhle chtěl lišit, prostě mít pořádnou káru... bohužel jsme Evropané a né Američani a proto praktikujeme malé obsahy a pohon předků, ale doufám, že i v tom malém množství náhonů na zadek se i najde něco co má smysl... a co třeba ještě o jednu řadu starší trojkový BMW ? nebylo by to třeba lepší ? a neni na trhu nějaký malinký SUV třeba od Suzuki ? 4x4 ?
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
tak ti nevim, jestli E30 nebude spíš dražší jestli chceš zadolku, tak se dívej min. po té 320i, jinak bych to neřešil... i za cenu toho, že ještě chvilku počkáš
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
nevzpomenu si kdo v těch sicilských vozech jezdil, ale co nějaký starší mergl?
Přece jenom e36 po 5 majitelich s XY na hrbu, uvedení takového auta do slušného stavu bude velmi rychle převyšovat jeho nákupní cenu (to asi i v případě toho mercedesu)
- brzdy, spojka, tlumiče, u R4 rozvody, vyfuk, baterka, olejíček, brzdovka, chladící kapalina pak tě ještě potká nějaký nestandart (starter - altík - zapalování - cokoliv) + e36 nejsou zrovna vzorem antikorozní ochrany.... a jseš v tom v součtu za kilo a to jsme neprobrali varianty jako vylagrovanej motor, střelený auto...
všehovšudy s takovým rozpočtem bych se na nějaké BMW vykálel pokud bych v tom nebyl opravdu (editek S/Z nevíme) odborník a nevyhrabal někde echt kus. jinak bych se zaměřil na něco menšího a v první řadě hleděl na stav.
RWD? - to chceš z brigád driftovat a platit sadu gum měsíčně?
Přece jenom e36 po 5 majitelich s XY na hrbu, uvedení takového auta do slušného stavu bude velmi rychle převyšovat jeho nákupní cenu (to asi i v případě toho mercedesu)
- brzdy, spojka, tlumiče, u R4 rozvody, vyfuk, baterka, olejíček, brzdovka, chladící kapalina pak tě ještě potká nějaký nestandart (starter - altík - zapalování - cokoliv) + e36 nejsou zrovna vzorem antikorozní ochrany.... a jseš v tom v součtu za kilo a to jsme neprobrali varianty jako vylagrovanej motor, střelený auto...
všehovšudy s takovým rozpočtem bych se na nějaké BMW vykálel pokud bych v tom nebyl opravdu (editek S/Z nevíme) odborník a nevyhrabal někde echt kus. jinak bych se zaměřil na něco menšího a v první řadě hleděl na stav.
RWD? - to chceš z brigád driftovat a platit sadu gum měsíčně?
Slow and serious
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
Tak oni zřejmě mysleli M42 nebo M44, která má čtyřventilovej rozvod a 103kw. IMHO daleko lepší volba než zdechlá 2.0 R6. Sedan a kupé označovaný jako 318is, compact 318ti.Deli píše:koukam samej odborník tam ikdyby to mělo stejnej výkon, tak ježdění s tou řadovou šestkou bude příjemnější, to je snad jasnýmasterjackass píše:protože mi přímo na BMW forum poradili, že u 320i se platí jen za zvuk, že o tolik výkonu než 318i nemá...
Já bych to viděl takhle, buď chceš auto a vezmeš šestiválec, pak se o té E36 má cenu bavit, by´t si nejsem jistej tim ropzočtem co na to máš, ale nebo chceš něco na převoz, pak ta 318i nemá cenu a můžeš si koupit (třeba) Golfa, kterej tě na provozu vyjde určitě líp
nejdřív bych si ujasnil priority a pak se rozhodoval ono to neni jen to auto koupit, máš pojistku, uděláš po koupi olej, koupíš gumy apod., ono to naskáče
EDIT: kolik ta 318i vůbec má kw, tuším 85, ne? 320i má 110kw a to je sakra rozdíl
masterjackass: Být tebou mrknu na kompakty, klidně i 316i. Například tenhle se líbí mě.
http://www.autoscout24.cz/Details.aspx?id=v4bji1y1jhvr
RWD
Re: MOJE PRVNÍ AUTO...
jo, tak is je určitě o moc lepší volba než R6, to rozhodně to si rovnou může koupit Hondu... nehledě na to, že is je určitě citlivější na zacházení a hlavně se bude výborně shánět
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!