Cabriolet do 1 100 000.
Re: Cabriolet do 1 100 000.
A myslite http://www.sauto.cz/osobni/detail/bmw/r ... oFrom=list je to dobry volba? Jak napsal retron tak tolik vyberu nemam . Me to akorat vadi ze to neni premium selection nebo od dealer. Bojim se ho koupit
Re: Cabriolet do 1 100 000.
tak to prověř u dealera, kde to bylo servisovaný. já bych radši koupil nový očes s Béčkovou specifikací motoru, než tohle. navíc ta barevná kombinace je dost šílená, což sou 4ky v cabriu všechny, ale to je subjektivní. navíc to tam hnije dost dlouho, dle sněhu na zpětné kameře
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Jen ze novy to stoji dost
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Tak třeba něco ročního... ale prověřit to u dealera by neměl být problém. Nevšiml jsem si zemi původu u toho inzerátu Sauto, ale možná jsem se jenom špatně díval.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Je to český dle specifikace výbavy a palubní literatury v češtině. Problém je, že ještě nedávno nemělo BMW propojené servisní informace, tak jako to má třeba koncern a to ani v Německu, takže bylo nutné zjišťovat přímo u dealera kde se to servisovalo. Jak je to teď netuším.
Re: Cabriolet do 1 100 000.
pavproch píše:dyž sem se byl projet s předváděcí 428i xD 8AT, tak sem ten motor jako úplnou tragedii nehodnotil:
pavproch píše:
Máš to už za sebou, jó, máš to už za sebou, přišlo to tak najednou... (courtesy Kabát)
Asitakle:
MOTOR
- nesouhlasím, že 2,0TSI by VW je lepší, není ani omylem (srovnávám s naším 132kw v leguánovi), 28i je kulturnější, má výrazně menší turbodíru, obecně hezčí zvuk a přímočarejší chování
- 180 foukaných kW jede pěkně, síly to má dost, asi bych měl hoodně moc práce to s 330i uštvat, ale zřejmě bych to šlo
- na volnoběh je zahřátý motor hodne pěkně utlumený, řekl bych že je slyšet míň než než moje 30i N53
- v nízkých iotáčkách (do 2000 tis) pod zátěží na můj vkus trochu moc duní (podobně jako zahřáté 30d)
- střední otáčky - zvuk neni počuť
- zvuk nad 4000 až do omezovače (7000tis) je krapet cirkulárkovitý (R6 to halt není) ale není nepříjemný, rozhodně hezčí než 2,0TS
PODVOZEK
- adaptivní podvozek na zimních 17" RFT funguje velmi, velmi dobře - v comfort je to pohodnější než můj 3er, ve sport to je srovnatelné s Z4 ve sportovním modu
- na nějaké ostřejší ježdění sem si ale netrouf, po ráno bylo přimrzlo + moje nekompatibilita s automatem, takže nevím, co to bude dělat ve vlásenkách jetých na nraně adheze
8st AUTOMAT
- (negativní) očekávání byla naplněna, ale jinak
- nahoru při zrychlování v přímce to jak v D, tak S(manuální pádla) řadí jak já v pohorkách - s cukaturou
- naopak podřazování s mezplynama pod brzdam tomu jde mnohem líp, mně se to vždycky teda takle pěkně nepodaří
- i během těch páru kilometrů sem to ale v D dokázal přivézt několikrát do úzkých - nevědělo to, co zařadit...
- v S a mauálním řazením pádlama¨to řadí kuwa rychle, ale rozhodně ne čistě
ŘÍZENÍ
- neshledal jsme žádného rozdílu z pocitu z řízení proti mojemu 3er (taky xD, mám ale jetě poctivé servo, co je v f30 nevím)
INTERIER
- moc pěkně provedený, avšak .... (kokpit e36 a e46 je pro mne modlou, e90 snesitelný, f30 moc avantgarda
- head-up displej je príma fičura (teda promítalo mi to jen aktuální rychlost, ale mimo střed zorného pole, což ňa sralo...)
CELKOVĚ
- 428i ve sport paketu je velmi pěkné auto
- kultivovanost R6 zmizela
- automat prostě neeeeeeee
- na kvalitní i zrychlený přesun z a do B s minimem emocí OK, ale pro zážitky by to fakt chtělo kombinaci 35i + 6MT (ještě furt je v nabídce)
PS (závěrečné hodnocení s odstupem času): 4 válec do 3er/4er bawora ani omylem!
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Uz jsem tu s 428i GC (2014) zkusenosti nekam psal, kdyz to srovnam s 2.0TSI 206kw:
28i:
- v nejnizsich otackach (a hlavne za studena) je hlucnejsi
- nahore nicmoc ani zvuk ani spicka vykonu
- pri vyssi zatezi zere fest
+ vyrovnany prubeh vykonu v celem rozsahu otacek + mensi turbo dira nez tsi
+ s 8ZF pri klidne jizde nizke otacky a spotreba
Do 4erc mi ten motor asi docela sedi, s 8ZF, za predpokladu ze bych od toho necekal zadny sportovani, byt a chtel jen v klidu a tichosti plout krajinou. Vykonove to bude na 4er v cabriu asi tak tak diky vysoke hmotnosti. Kazdopadne do tohodle auta to bude daleko lepsi alternativa nez 20d.
28i:
- v nejnizsich otackach (a hlavne za studena) je hlucnejsi
- nahore nicmoc ani zvuk ani spicka vykonu
- pri vyssi zatezi zere fest
+ vyrovnany prubeh vykonu v celem rozsahu otacek + mensi turbo dira nez tsi
+ s 8ZF pri klidne jizde nizke otacky a spotreba
Do 4erc mi ten motor asi docela sedi, s 8ZF, za predpokladu ze bych od toho necekal zadny sportovani, byt a chtel jen v klidu a tichosti plout krajinou. Vykonove to bude na 4er v cabriu asi tak tak diky vysoke hmotnosti. Kazdopadne do tohodle auta to bude daleko lepsi alternativa nez 20d.
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27928
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cabriolet do 1 100 000.
No, si pamatuji test PJ a moc tu 28i věru nechválil
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Pan Řidič
- Příspěvky: 371
- Registrován: sob 09 úno 21:42
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Máš 340i a chceš do 428xi, jo? Jsem nevěděl, že je venku až takový vedro.
Ještě chvíli šetři a vezmi R6 z Říše.
P. S.: Co Z4?
Ještě chvíli šetři a vezmi R6 z Říše.
P. S.: Co Z4?