Cabriolet do 1 100 000.
Re: Cabriolet do 1 100 000.
A ze sou tu lidi co to maji i jako 520d
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Cabriolet do 1 100 000.
cesťák/služebák 520d pochopim spíš než 420xd s M paketem a na 19kách
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Neorumim moc o aut, takze ten 428i neni dobry j?
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Přesně tak! Z vlastní zkušenosti 28i ne!řidičBOB píše:28i je motor, který je BMW nedůstojný. Když to srovnám s koncernovým 2.0TSI, tak by se páni ynženířy z BMW měli jít něco přiučit.
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Mustang V8 nebo pokud bmw tak raději 235i s R6 než 428i.all_in píše:Neorumim moc o aut, takze ten 428i neni dobry j?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Cabriolet do 1 100 000.
retron: jel jsem v několika verzích, dokonce i ve 428ix. Podle mne to má 250k leda na papíře. Je to letargické, ve vysokých otáčkách to zvukem připomíná babiččin šicí stroj. Za mne je to tragická náhrada za R6 28i. Nenašel jsem tam jedinou věc, proč bych si měl vybrat zrovna tenhle benzínový motor.
A to se nebavíme o jeho servisních (ne)kvalitách.
A to se nebavíme o jeho servisních (ne)kvalitách.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Cabriolet do 1 100 000.
Diky vsem za nazory, mustang vubec nechci. Od 18 jenom bmw . jinak 235i ne, je to maly a chci pevnou strechu. Mam 340i a prave si myslim 428i to bude dobry vykon, lepsi nez 420d.
p/s : jeste tady nabizi 430i a uplne novy http://www.bmw-synotauto.cz/karta-vozu-novy.html?id=296
p/s : jeste tady nabizi 430i a uplne novy http://www.bmw-synotauto.cz/karta-vozu-novy.html?id=296
Re: Cabriolet do 1 100 000.
430i je to stejný jako 428i.all_in píše:Diky vsem za nazory, mustang vubec nechci. Od 18 jenom bmw . jinak 235i ne, je to maly a chci pevnou strechu. Mam 340i a prave si myslim 428i to bude dobry vykon, lepsi nez 420d.
p/s : jeste tady nabizi 430i a uplne novy http://www.bmw-synotauto.cz/karta-vozu-novy.html?id=296
Re: Cabriolet do 1 100 000.
s 428ixA sem tam jezdím a absence výkonu je to poslední, co by mi na tom vadilo, to spíš ten automat a xDrive. Jestli to ovšem stačí na otevřenou verzi, která je znatelně těžší je otázka. S tim zvukem souhlas, ale to asi platí pro všechny moderní turbomotory vč. M3/4. Náhrada je to spíš za 325i a to musím říct, že 28i jede daleko líp, ovšem charakter motoru i celého auta je v přímém srovnání lepší v předchůdci. Ovšem pořád lepší než 20d. Problém je, že na výběr moc není, až 35i (40i)