Ojeté auto do +-250k kčs
Ojeté auto do +-250k kčs
Zdravím vás,
rád bych si vyslechnul vaše názory na výběr auta. Nejdříve se asi bude slušet popsat situaci ve které se nacházím. Je mi 25let, chci si koupit svoje první (vlastní) auto a rád bych, aby né jenom jezdilo "dobře", ale aby i trochu vypadalo. Po autech už se dívám asi třičtvrtě roku a co měsíc přicházím s jiným tipem na auto, takže proto se obracím na tohle fórum.
Jezdit budu 10-12tkm dálnice (práce), zbytek se vlezu 8tkm. Čili rozpětí tak 20tkm ročně, což je dle mě, na hraně volby nafta/benzín. Osobně mám zkušenosti spíše s benzínama(i tata) - co se spolehlivosti a nákladů obecně týče, nikdy jsme neměli větší problém. Momentálně jezdím s pežotem 206kou 1.1 44kw rv.2000. Je to prdítko, tak chci samozřejmě něco silnějšího, ale objemově bych šel nerad nad 2.0l kvůli pojistce.
V hlavě mám spoustu myšlenek. Dlouhou dobu jsem byl zamilovanej do novýho swifta sporta rv.2012+. Ale skrz dojíždění na dálnice apod. to prostě není. Tata ten mě vidí nejlíp v šestkovým golfu, ale to bych do 1.6ky asi nerad šel skrz menší výkon - takže bych volil 2.0 tdi a to už asi víte proč se mi do této motorizace moc nechce. Samozřejmě mám možnost kupovat ojetinu po prohlídce odborného servisáka, takže TDI bych bez něj nikdy nekoupil. Benzín asi jo, tam bych se snad nemohl tolik spálit. Momentálně pokukuju po A3ce 1.9tdi, ale 77kw.. to je tak, abych počítal s návštěvou v dieselpower.
Taky už jsem měl v hlavě nutkání pořídit hothatch (renault clio sport) a peugeota si nechat na zimu (max dva roky a pak to po vyblbnuti prodat).
Prostě... babo raď
rád bych si vyslechnul vaše názory na výběr auta. Nejdříve se asi bude slušet popsat situaci ve které se nacházím. Je mi 25let, chci si koupit svoje první (vlastní) auto a rád bych, aby né jenom jezdilo "dobře", ale aby i trochu vypadalo. Po autech už se dívám asi třičtvrtě roku a co měsíc přicházím s jiným tipem na auto, takže proto se obracím na tohle fórum.
Jezdit budu 10-12tkm dálnice (práce), zbytek se vlezu 8tkm. Čili rozpětí tak 20tkm ročně, což je dle mě, na hraně volby nafta/benzín. Osobně mám zkušenosti spíše s benzínama(i tata) - co se spolehlivosti a nákladů obecně týče, nikdy jsme neměli větší problém. Momentálně jezdím s pežotem 206kou 1.1 44kw rv.2000. Je to prdítko, tak chci samozřejmě něco silnějšího, ale objemově bych šel nerad nad 2.0l kvůli pojistce.
V hlavě mám spoustu myšlenek. Dlouhou dobu jsem byl zamilovanej do novýho swifta sporta rv.2012+. Ale skrz dojíždění na dálnice apod. to prostě není. Tata ten mě vidí nejlíp v šestkovým golfu, ale to bych do 1.6ky asi nerad šel skrz menší výkon - takže bych volil 2.0 tdi a to už asi víte proč se mi do této motorizace moc nechce. Samozřejmě mám možnost kupovat ojetinu po prohlídce odborného servisáka, takže TDI bych bez něj nikdy nekoupil. Benzín asi jo, tam bych se snad nemohl tolik spálit. Momentálně pokukuju po A3ce 1.9tdi, ale 77kw.. to je tak, abych počítal s návštěvou v dieselpower.
Taky už jsem měl v hlavě nutkání pořídit hothatch (renault clio sport) a peugeota si nechat na zimu (max dva roky a pak to po vyblbnuti prodat).
Prostě... babo raď
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
A co tohle stylové kupé?
Jede svižně, náklady na provoz jsou příznivé a motoricky to je starý dobrý atmosférický benzín.
Cena je dohodou, tohle byl jen nástřel
Jede svižně, náklady na provoz jsou příznivé a motoricky to je starý dobrý atmosférický benzín.
Cena je dohodou, tohle byl jen nástřel
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
To tak vypadá, že se ho nemůžes zbavit, tak ho tady vnucuješ, že? né, je to hybrid, vzhledově se mi vůbec prdel nelíbí a interiér jak kosmická loď. Tam bych se fakt necítil. Nechci samozřejmě urazit, ale hondy se mi vzhledově moc nepáčí - kromě těch výborných motorů. Každopádně díky za reakci a přeju brzký prodejMiha píše:A co tohle stylové kupé?
Jede svižně, náklady na provoz jsou příznivé a motoricky to je starý dobrý atmosférický benzín.
Cena je dohodou, tohle byl jen nástřel
Každopádně kupé bych se nebál. Spíš budu jezdit sám + ženská, než s plně naloženým autem..
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
za 250 se toho vybere velmi hodne. Ale nepisesco od auta ocekavas.
A3 1.9TDI, auto mozna dobre, ale co si budeme povidat, ten motor je dneska uz davno mimo svoji dobu nejvetsi slavy.
Zere jen o malo min nez 2.0TDI CR a jeho projev je strasnej, kratka prevodovka a drahe opravy spolu s dunenim bych ho vyskrtl. Pokud bys ten motor chtel chipnout tak to spolehlive zabije kratka 5st. prevodovka.
Problem u VW je ten, ze v tehle cenove hladine je benzinovej motor velka sazka do loterie jestli se ti posere - potka nebo ne.
U nafty bych se nebal, at 1.6TDI 77kw nebo 2.0TDI CR! 103kw a to v jakemkoliv aute koncernu.
Mimo VW treba focus, III motor 2.0TDCI nebo 1.6EB 110kw, napr:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Otazka co dal, Fiat nema adekvatniho zastupce, mozna Mazda 3, nebo Honda Civic 8.g 1.8 benzin, korejce ne, citroen C4 mozna, ale tam pozor na motory, Peugeot 308, zalezi jak ti sedne, to same megane a Astru kvuli motorum nebrat
A3 1.9TDI, auto mozna dobre, ale co si budeme povidat, ten motor je dneska uz davno mimo svoji dobu nejvetsi slavy.
Zere jen o malo min nez 2.0TDI CR a jeho projev je strasnej, kratka prevodovka a drahe opravy spolu s dunenim bych ho vyskrtl. Pokud bys ten motor chtel chipnout tak to spolehlive zabije kratka 5st. prevodovka.
Problem u VW je ten, ze v tehle cenove hladine je benzinovej motor velka sazka do loterie jestli se ti posere - potka nebo ne.
U nafty bych se nebal, at 1.6TDI 77kw nebo 2.0TDI CR! 103kw a to v jakemkoliv aute koncernu.
Mimo VW treba focus, III motor 2.0TDCI nebo 1.6EB 110kw, napr:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Otazka co dal, Fiat nema adekvatniho zastupce, mozna Mazda 3, nebo Honda Civic 8.g 1.8 benzin, korejce ne, citroen C4 mozna, ale tam pozor na motory, Peugeot 308, zalezi jak ti sedne, to same megane a Astru kvuli motorum nebrat
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
A ceho se na Swiftu bojíš ? Spotřeby, hluku ? Půjč si ho a důkladně vyzkoušej.
MG - radost až na kost.
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
Nebál by ses 2.0tdi cr? Vždyť tyhle motory mají (alespoň co já vím) celkem špatnou pověst.. A taky už jsem slyšel názor, že většinou tyhle auta lidi prodávájí, protože vědí o nákladných opravách co by je brzy čekaly..k86 píše:za 250 se toho vybere velmi hodne. Ale nepisesco od auta ocekavas.
A3 1.9TDI, auto mozna dobre, ale co si budeme povidat, ten motor je dneska uz davno mimo svoji dobu nejvetsi slavy.
Zere jen o malo min nez 2.0TDI CR a jeho projev je strasnej, kratka prevodovka a drahe opravy spolu s dunenim bych ho vyskrtl. Pokud bys ten motor chtel chipnout tak to spolehlive zabije kratka 5st. prevodovka.
Problem u VW je ten, ze v tehle cenove hladine je benzinovej motor velka sazka do loterie jestli se ti posere - potka nebo ne.
U nafty bych se nebal, at 1.6TDI 77kw nebo 2.0TDI CR! 103kw a to v jakemkoliv aute koncernu.
Mimo VW treba focus, III motor 2.0TDCI nebo 1.6EB 110kw, napr:
http://www.sauto.cz/osobni/detail/ford/ ... oFrom=list
Otazka co dal, Fiat nema adekvatniho zastupce, mozna Mazda 3, nebo Honda Civic 8.g 1.8 benzin, korejce ne, citroen C4 mozna, ale tam pozor na motory, Peugeot 308, zalezi jak ti sedne, to same megane a Astru kvuli motorum nebrat
Jinak mazda 3 asi ne, civic určitě ne, citroeny ne, p308 leda novyho a to nemám $, megane taky nic a astra... astra nevypadá špatně. Jaký jsou ty dvoulitry v dieselu?
Na swiftu se bojím hluku/spotřeby při dálniční jízdě. To auto je konstruovaný na ty okrsky a město. Co se hluku týče, dělá to prý "blbosti" od 120-150km/h, čili buď jet 120 nebo 160. A už vidím jak se každý ráno loudám do práce, když nebudu stíhat. Jinak při vyšší rychlosti samozřejmě spotřeba 8,5-9l. No nevim. Abych se přiznal, tak nejradši bych se přestěhoval blíž k práci a koupil swifta.
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
2.0TDI CR jsem mel donedavna v G6, kupovany se 117tkm, prodavany o rok pozdeji se 166tkm, je to rozhodne asi to nejlepsi co si do toho auta muzes dat. pred tim jsem mel OIIFL 1.9TDI a hruza.
jestli ty si tu spatnou povest nepletes s 2.0TDI PD!
Jinak CR je v pohode motor, treba vstrik stoji cca 5500kc (pokud by melo dojit na vymenu) na Peugeota 8 - 120000 pro predstavu.
U kazdeho motoru jsou potencionalni drahe opravy, kupujes ojetinu!
Zrovna toho Civica s motorem 1.8i 103kw bych ti VELICE doporucil! pokud prekousnes design, tak auto udela jeste VELMI dobrou sluzbu za ne moc benzinu! cca 7l/100km
Pokud mas najezd 20tkm za rok, tak kasli na naftu, ber benzin, teda ne v pripade, ze by jsi vazne uvazoval o VW, tam naopak ber pouze naftu.
jestli ty si tu spatnou povest nepletes s 2.0TDI PD!
Jinak CR je v pohode motor, treba vstrik stoji cca 5500kc (pokud by melo dojit na vymenu) na Peugeota 8 - 120000 pro predstavu.
U kazdeho motoru jsou potencionalni drahe opravy, kupujes ojetinu!
Zrovna toho Civica s motorem 1.8i 103kw bych ti VELICE doporucil! pokud prekousnes design, tak auto udela jeste VELMI dobrou sluzbu za ne moc benzinu! cca 7l/100km
Pokud mas najezd 20tkm za rok, tak kasli na naftu, ber benzin, teda ne v pripade, ze by jsi vazne uvazoval o VW, tam naopak ber pouze naftu.
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
Na tyhle zvěsti bych nedal a vyzkoušel ho - už jen proto, že každému vadí /líbí se něco jiného.
Se spotřebou bych to neviděl tak tragicky . S 1.4 a krátkou převodovkou (3000ot/100km) se jezdilo denně 400km (Pha-ČB) se spotřebou 6-6,5l/100. Jel jsem s 2.7 V6 od Hondy z Kladna do Vysokého Mýta - většina dálnice a docela jsem si užíval motoru, a po dotankování to bylo za 7,5l/100.
Každému doporučuju půjčit si vysněné/vyhlédnuté auto na den, nebo lépe víkend a budeš přesně vědět, jestli ho chceš, nebo ne.
Pár stovek kilometrů bude jednoznačné. Bude to stát nějakou korunu, ale vyplatí se to.
Se spotřebou bych to neviděl tak tragicky . S 1.4 a krátkou převodovkou (3000ot/100km) se jezdilo denně 400km (Pha-ČB) se spotřebou 6-6,5l/100. Jel jsem s 2.7 V6 od Hondy z Kladna do Vysokého Mýta - většina dálnice a docela jsem si užíval motoru, a po dotankování to bylo za 7,5l/100.
Každému doporučuju půjčit si vysněné/vyhlédnuté auto na den, nebo lépe víkend a budeš přesně vědět, jestli ho chceš, nebo ne.
Pár stovek kilometrů bude jednoznačné. Bude to stát nějakou korunu, ale vyplatí se to.
MG - radost až na kost.
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
Máš recht, spletl jsem si tyhle dva typy.. ono mně se ten civic prostě nelíbí. Já bych v tom jezdit prostě nemohl.k86 píše:2.0TDI CR jsem mel donedavna v G6, kupovany se 117tkm, prodavany o rok pozdeji se 166tkm, je to rozhodne asi to nejlepsi co si do toho auta muzes dat. pred tim jsem mel OIIFL 1.9TDI a hruza.
jestli ty si tu spatnou povest nepletes s 2.0TDI PD!
Jinak CR je v pohode motor, treba vstrik stoji cca 5500kc (pokud by melo dojit na vymenu) na Peugeota 8 - 120000 pro predstavu.
U kazdeho motoru jsou potencionalni drahe opravy, kupujes ojetinu!
Zrovna toho Civica s motorem 1.8i 103kw bych ti VELICE doporucil! pokud prekousnes design, tak auto udela jeste VELMI dobrou sluzbu za ne moc benzinu! cca 7l/100km
Pokud mas najezd 20tkm za rok, tak kasli na naftu, ber benzin, teda ne v pripade, ze by jsi vazne uvazoval o VW, tam naopak ber pouze naftu.
Ta volba mezi naftou a benzínem mě hrozně štve. Jeden říká tohle druhej tamto. Co si obecně myslíte o přestavbě na LPG? V souvislosti s tím přemýšlím o silnějším atmo motoru.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27875
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ojeté auto do +-250k kčs
to máš tak (tedy alespoň já to tak mám) - nafta je na práci...ale já najedu >70t km/rok a benzín pro zábavu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time