Zdravím, pomalu se chystám dělat řidičák a s tím spojené i koupě auta.
Proto jsem zavítal na vaše forum a prosím o radu.
Rád bych koupil auto do nějakých 20-40,000,-, které je nějakým způsobem "spolehlivé", určitě ať to má nějaký výkon (nečekám výkon ferrari za tu cenu..) jestli volit benzín nebo diesel, to bych si rád nechal poradit. Mám skoro 2 metry, tak nevím jestli se do všech aut taky vejdu abych se cítil fajn.
Jezdil bych denně cca 15km (nějaké víkendové zajíždění no, ale žádné tůry.. nic podstatného) Rád bych auto s nízkou spotřebou a provozními náklady.
Jízda občas do obchodu, do školy..
Děkuji za případné rady.
Do čeho jít?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27885
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Do čeho jít?
Další stejné a stejně zbytečné téma. 20-40t stojí dneska slušné jízdní kolo. Auto za tuhle cenu - to je fakt jedno, co si koupíš - všechno bude čalamáda. Něco víc a něco míň. Nízké provozní náklady jsou v této kategorii zbožné přání, ale realita bude někde jinde.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Do čeho jít?
Doporučil bych Golf IV (měl jsem jako své první auto) nebo jedničkovou Octavii Když se něco porouchá, díly k dispozici za levno, opravy jsou na tom podobně a hodně věcí si na tom uděláš i sám volil bych buď benzín (slabší 1.4 nebo silnější 1.6) nebo při o trochu vyšším rozpočtu 1.9 TDI. Koupil bych auto s novou technickou, ať máš klídek a ideálně bez nebo s minimálním množstvím koroze. K rozpočtu připočítej 3000,- za ekologickou daň, pokud není již uhrazena.
Osobně jsem měl čtyřkovýho Golfa v benzínu (1.4), no závoďák to rozhodně nebyl, ale posloužil víc než dobře.
Osobně jsem měl čtyřkovýho Golfa v benzínu (1.4), no závoďák to rozhodně nebyl, ale posloužil víc než dobře.
Re: Do čeho jít?
Kup cokoliv, co budes mit moznost sehnat ve slusnem stavu. Na konkretnim typu vozidla v tehle cenove kategorii tolik nezalezi.
Re: Do čeho jít?
Presne tak, tohle neni o tom doporucovat nejakou konkretni znacku a model, ale najit „neco“ co bude v dobrem stavu. Vzhledem k planovanemu nizkem najezdu bych si obloukem vyhnul preplnovanym naftam - turbo a dvouhmotovy setrvacnik neni zadna lace.
1.4 sice nema vykon, ale je to jednoduchy motor (MPI), verze 16V i trochu pojede. Spis bych asi hledal 1.6 pokud koukas po koncernu (Octavia, Golf, Toledo).
1.4 sice nema vykon, ale je to jednoduchy motor (MPI), verze 16V i trochu pojede. Spis bych asi hledal 1.6 pokud koukas po koncernu (Octavia, Golf, Toledo).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Do čeho jít?
Je možné i jít do LPG?
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27885
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Do čeho jít?
ale tak určitě... Otázkou je, v jakém stavu to bude - pokud to bude mít platnou revizi, tak proč ne.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Do čeho jít?
Ještě bych měl otázku, často vidím auto např. VB, Německo z německými či VB doklady, kolik stojí cca převedení na české ? (i s SPZ)
Re: Do čeho jít?
Ja bejt tebou se na ten prevoz vykaslu.. ty poplatky nejsou tak hrozny, ale kdyz chces auto za 30k tak uz hrozny jsou v pomeru k cene auta, zvlast kdyz k tomu pripocitas ten cas co tim budes travit. Ty poplatky te vyjdou podle me kolem 120 euro a pak zaplatis necelou tisicovku za emise, pres dvojku za inspektorat, takze v souctu bych to videl kolem 6 tisic.. Kdyz si k tomu pripoctes to, ze te bude neco stat to sem dopravit, tak uz je to uplne nevyhodny