Vybiram si nove auto je mi 27 let
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
jen lehce selskym rozumem mi prosim vysvětlete toto tema třeba Mazda 3 G120 Benzín Maximální točivý moment
210/4.000 Nm / ot./min v čem poznam změnu motoru nevyznam se v tom jestli je to třeba při zrychleni nebo u vyššiho rychlostniho stupně potahne lip než třeba tadyk dam slabši volbu Honda Civic 1.8 i-VTEC Točivý moment [N.m/min] 174/4300 Nm / ot./min u civiku je Největší výkon [kW/min] 104/6500 a u mazdy 88(120) kW(k) nebo ještě pro zištěni vykonu u Turba Nissan Pulsar DIG-T 115 Točivý moment [N.m/min] 190/2000 Největší výkon [kW/min]85/4500 jo a ještě rozdil u nisana [N.m/min] 190/2000 a timto Honda [N.m/min] 174/4300 diky za odborne vysvětlení
210/4.000 Nm / ot./min v čem poznam změnu motoru nevyznam se v tom jestli je to třeba při zrychleni nebo u vyššiho rychlostniho stupně potahne lip než třeba tadyk dam slabši volbu Honda Civic 1.8 i-VTEC Točivý moment [N.m/min] 174/4300 Nm / ot./min u civiku je Největší výkon [kW/min] 104/6500 a u mazdy 88(120) kW(k) nebo ještě pro zištěni vykonu u Turba Nissan Pulsar DIG-T 115 Točivý moment [N.m/min] 190/2000 Největší výkon [kW/min]85/4500 jo a ještě rozdil u nisana [N.m/min] 190/2000 a timto Honda [N.m/min] 174/4300 diky za odborne vysvětlení
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
fordfocus 1.5ecobost spolehlivost ?
mam zajem si vyzkoušet noveho focuse 1.5 ecoboost prosim jestli mate nekdo skušenosti s timto motorem zajmalo by mě jeho spolehlivost a taky jak to jede celkově proč ano nebo proč focuse 1.5 ecobost ne diky za rady
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
Ciste teoreticky auto s vetsim kroutakem silneji zabere a vic zatlaci do sedacky. Jenomze se do toho musi jeste zapocitat prevody, takze auto s vetsim kroutakem a delsimi prevody muze ve vysledku jezdit hure, nez auto s lehkymi prevody a mensim kroutakem. Nejlip to poznas, kdyz si do tech aut sednes a zkusis to. Kazdopadne moc velke rozdily bych mezi temito motory nehledal.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
Re: fordfocus 1.5ecobost spolehlivost ?
a taky spotřeba benzinu kolik bere
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
sloučeno
prosím, nezakládej pro každou svou myšlenku nové vlákno když už jedno "své" máš
díky
prosím, nezakládej pro každou svou myšlenku nové vlákno když už jedno "své" máš
díky
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
ok ja jsem novej na foru ještě se zaučuji ale uš ok
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
Abys neřekl, že Tě pořád jenom buzeruju za pořádek na foru...
Tady máš grafické srovnání těch dvou motorů (Pulsar GDI-T a honda 1.8iVtec)
Ten Pulsar (poté co mu začne foukat turbo) prostě "zabere" více ale také se záběrem "skončí" v nižších otáčkách, zatímco ta honda v nižších otáčkách nezabere tak mocně, ale o to do vyšších otáček "táhne".
Prostě klasický rozdíl mezi turbo a atmo motorem.
Tady máš grafické srovnání těch dvou motorů (Pulsar GDI-T a honda 1.8iVtec)
Ten Pulsar (poté co mu začne foukat turbo) prostě "zabere" více ale také se záběrem "skončí" v nižších otáčkách, zatímco ta honda v nižších otáčkách nezabere tak mocně, ale o to do vyšších otáček "táhne".
Prostě klasický rozdíl mezi turbo a atmo motorem.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
diky za vysvetleni ale jeste mi vrta hlavou tato myslenka nejak se mi zalibil jeste ford focus 1.5 ecoboost ma to vysoky kroutak takze to potahne pěkně aspon co jsem viděl na videich na youtube jeste si to musim vyskouset na živo každy mi řika že turbo mi odejde že to nejsou stavěne motory do osobaku a pak budu muset za opravu platit aspon 50 tisic chtel bych se dozvedet jestli mate s tim ecoboost nejake zažite skušenosti na vlastni kuži nebo dejme tomu jestli mate čich pro tento motor diky za odpovědi
-
- Adept autoškoly
- Příspěvky: 17
- Registrován: ned 24 dub 14:30
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
k tematu u me posledni zpravy přidavam ještě par vjet když ho vyskoušim toho forda v skusebni jizdě tak si ho vychutnam a jestli to bude dobre tak pak nebudu vědět ktery typ si vybrat ci atmosferu u hondy civic nebo turbo u forda hmm davam vam prostor ....
Re: Vybiram si nove auto je mi 27 let
Velmi ve zkratce.
Atmosférické motory - relativně menší počet součástek, menší plnící tlaky. Auto jsou většinou snadněji ovladatelné plynem a tedy vyhledávanější "těmi co tomu rozumí".
Turbo motory - vyšší počet součástek, vyšší plnící tlaky. Nutný rozumný uživatelský přístup- nastartovat, nechat cca 2 minuty zahřát na místě, prvních cca 10km rozumná jízda, žádné vytáčení otáček a zběsilé předjíždění, aby se ohřál olej, který se používá také na mazání turba. Pak tomu mužeš dávat kládu. Při dojezdu do cíle, zmírnit tempo jízdy, po zastavení nevypínat motor, nechat zase cca 1-2 minuty běžet motor na volnoběh a tzv. dochladit turbo. Turbo motory při běžné jízdě mají v současnosti dobrou spotřebu, jak to začneš honit, tak spotřeba poroste. Ale to platí i u atmosféry.
Celkově platí, nenechat se uchlácholit originálními sevisními "long life" intervaly 30 000km a měnit olej po max. 15 000km, ať už zvolíš atmo nebo turbo.
Atmosférické motory - relativně menší počet součástek, menší plnící tlaky. Auto jsou většinou snadněji ovladatelné plynem a tedy vyhledávanější "těmi co tomu rozumí".
Turbo motory - vyšší počet součástek, vyšší plnící tlaky. Nutný rozumný uživatelský přístup- nastartovat, nechat cca 2 minuty zahřát na místě, prvních cca 10km rozumná jízda, žádné vytáčení otáček a zběsilé předjíždění, aby se ohřál olej, který se používá také na mazání turba. Pak tomu mužeš dávat kládu. Při dojezdu do cíle, zmírnit tempo jízdy, po zastavení nevypínat motor, nechat zase cca 1-2 minuty běžet motor na volnoběh a tzv. dochladit turbo. Turbo motory při běžné jízdě mají v současnosti dobrou spotřebu, jak to začneš honit, tak spotřeba poroste. Ale to platí i u atmosféry.
Celkově platí, nenechat se uchlácholit originálními sevisními "long life" intervaly 30 000km a měnit olej po max. 15 000km, ať už zvolíš atmo nebo turbo.