Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
To fakt ne Dacia stojí to nové s 1.5 DCI kolem 270 a to jsem v konfigurátoru nejel dále, ale jen k výběru motoru. Vyhraje to asi ten fluenc 1.5dci...kolem 180 tisíc pár let starej najeto do 100k.
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
A co rocni vozy skoda vw? Toz.. priste nezadej o radu, ale o svoleni ke koupi
Fabia II 1.9TDi
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
No vy radíte, ale všechno daleko přes 200 roční škodovka s nějakou rozumnou výbavou bude určitě tak min. ke 300t. I starý škodovky víc jak pár let sou furt drahý jak sfina Koukal sem na tu fabiu 2, v 1.9tdi ale to je 7 let staré a nemá to ani automatickou klimu (az na pár modelů)....
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Fluence je přiznaný poctivý low-cost, není důvod se toho bát. Někdy před rokem a půl šlo koupit okolo 200 tKč nový Fluenc 1.6i což byla zajímavá nabídka. Současný ceny Renault Fluence jsou úplně nepochopitelně vyšroubovaný nahoru.
Do Fluence se dávala 1.6i vždy jen s pětikvaltem, který na dálnici točí 4000 otáček a je protivně hlučný a nejspíš v takovýhmhle režimu bude už žrát. Stejný motor 1.6i se dává i do Megane, který v kombíku může splňovat tvoje zadání. Na konci života je v Megane 1.6i spojená s šestikvaltem. Jinak pro 1.6i se dělala i "tovární" Renault přestavba na LPG (snad s zachováním záruky). Celkově je kombinace 1.6i 5MT na dálnici nevhodná. Samozřejmě pokud tvoje jediná dálnice bude D1 27.km > D1 0.km tak to asi půjde vydržet.
Nakonec z toho jako tvoje vítězná volba bude Fluenc v kamnech 1.5dCi 6MT. Teda jestli nějaký slušný najdeš.
Otázku, zda dát dvě kila za ojetý Fluenc, si musíš rozhodnout sám.
Do Fluence se dávala 1.6i vždy jen s pětikvaltem, který na dálnici točí 4000 otáček a je protivně hlučný a nejspíš v takovýhmhle režimu bude už žrát. Stejný motor 1.6i se dává i do Megane, který v kombíku může splňovat tvoje zadání. Na konci života je v Megane 1.6i spojená s šestikvaltem. Jinak pro 1.6i se dělala i "tovární" Renault přestavba na LPG (snad s zachováním záruky). Celkově je kombinace 1.6i 5MT na dálnici nevhodná. Samozřejmě pokud tvoje jediná dálnice bude D1 27.km > D1 0.km tak to asi půjde vydržet.
Nakonec z toho jako tvoje vítězná volba bude Fluenc v kamnech 1.5dCi 6MT. Teda jestli nějaký slušný najdeš.
Otázku, zda dát dvě kila za ojetý Fluenc, si musíš rozhodnout sám.
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
Ty ses dobrej jantar, na AR ti mrak lidi napsalo, ze 1.5DCI nebrat, tam napises ze Fluence teda ne a tady ze zase jo
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
k86: O Fluenc nikdo nepsal že ho nedoporučuje, jenom ten motor 1.5DCI a to jsi napsal ty. Jinak tam proti němu nikdo nic neměl. Pak ještě někdo psal, že má jakousi chybu motoru, ale ta je u novějších už opravena, takže nevidím problém.
x2005: Jo souhlasím ten benál bude asi na prd, jelikož bude moc točit. 1.5 DCI se dá slušnej sehnat kolem 175k s najeto tak 100t a rv. 2012/2013. Za ty love prostě nic v lepším stavu neseženu...a dávám +- stejný love za vojetou fabku z roku 2008 a jeste manuální klimou, se mi fakt nechce.
Jinak našel jsem jednu recenzi, kde se jim zdá nic moc, ale i jednu kde říkaj že ok. Tydle recenze jsou na prd a většinou dost subjektivní. Chce do toho sednou a projet se. když tam srovnávaj todle auto s Rapidem, kterej je o opravdu hoooodne víc drahej (cca 30 procent), tak to pak je jasný, že nevyhraje. Maj to srovnat s Fábii, tam se to pak cenově srovná, pokud vemou o 4 roky starší model, bez automatické klimy...aspoň v ojetinách to tak je. Prostě Rapida ze stejnýho roku +- stejně najeto možná o něco míň dostanu za něco pod 300. Fluence za 180...není co řešit. A to ještě první modely Rapida maj motůrek z vysavače 1.2TSI co vytlačí úžasných 66kw...to je proti tomu sprinter i muj 206 1.4 15 let starej. Ta 1.4 TSI co pak má kolem 90kw tak ta se dá sehnat tak za 330 tisíc. To si můžu za tudle cenu koupit ty Fluence 2.
x2005: Jo souhlasím ten benál bude asi na prd, jelikož bude moc točit. 1.5 DCI se dá slušnej sehnat kolem 175k s najeto tak 100t a rv. 2012/2013. Za ty love prostě nic v lepším stavu neseženu...a dávám +- stejný love za vojetou fabku z roku 2008 a jeste manuální klimou, se mi fakt nechce.
Jinak našel jsem jednu recenzi, kde se jim zdá nic moc, ale i jednu kde říkaj že ok. Tydle recenze jsou na prd a většinou dost subjektivní. Chce do toho sednou a projet se. když tam srovnávaj todle auto s Rapidem, kterej je o opravdu hoooodne víc drahej (cca 30 procent), tak to pak je jasný, že nevyhraje. Maj to srovnat s Fábii, tam se to pak cenově srovná, pokud vemou o 4 roky starší model, bez automatické klimy...aspoň v ojetinách to tak je. Prostě Rapida ze stejnýho roku +- stejně najeto možná o něco míň dostanu za něco pod 300. Fluence za 180...není co řešit. A to ještě první modely Rapida maj motůrek z vysavače 1.2TSI co vytlačí úžasných 66kw...to je proti tomu sprinter i muj 206 1.4 15 let starej. Ta 1.4 TSI co pak má kolem 90kw tak ta se dá sehnat tak za 330 tisíc. To si můžu za tudle cenu koupit ty Fluence 2.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27904
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Auto na dálnici s důrazem na spotřebu a nízké náklady
1.5dCi se dělaly ve více variantách výkonu. Vyplatí se investovat do těch vyšších - používají vstřikování Siemens, které je kvalitnější než Delphi, které je v té základní variantě. Jsou také známé problémy s hlavou motoru nebo s filtry DPF.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time