Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
přesně tak - automat klima, vyhřívané sedla, tempomat a já bych přidal parkovací asistent vzadu a všechna el. okna. Takže Style se v tomto ohledu zdá být finančně výhodnější.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No na nějakou klimu bych si určitě připlatil a tempomat vezmu určitě taky. Co se týče vyhřívaných sedaček - to jsou jen ty vepředu? Není náhodou někde nějaký výpis, kde je zapsaný co nabízí Ambition a Style? Abych se v tom trochu víc zorientoval, popř. vypsáno i s doplňky, které se dají k tomu dokoupit na zvážení.
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Koukal jsem do konfigurace a MonteCarlo má v základu 16". Takže pokud se zbytek líbí, nevidim tam žádnej zádrhel. Pokud Style, tak určitě vyzkoušet sportovní sedačky, když sednou, tak připlatit.
RWD
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
souhlas s tou auto-klimou, športsicnama, tempomatem..... nesouhlas s těma vyhřívanýma sedčkama - mám je už (z donucení) ve druhém autě a za 5 let sem je nepoužil ani raz a to sem zimní potvor....
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
tak třeba já bez vyhřívaných sedaček nejsem schopen existovat... V zimě, když jsem měl tuhle náhradní auto bez toho, tak do 2 dnů jsem měl nastydlá záda a šlus. A to nejsem nijak na zimu citlivý.
Sice konkureční článek, ale mmira snad odpustí, bo je k tématu vhodné připomenout nespornou výhodu Fábie.
Sice konkureční článek, ale mmira snad odpustí, bo je k tématu vhodné připomenout nespornou výhodu Fábie.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
V 18-ti a novou fabii? nezlobte se na me, ale mit moznost si vybrat prvni auto za takovy penize, tak o nove fabii nikdy neuvazuju, natoz automat.
kazdej na to kouka jinak, ale nejakej skotoHOTHATCH ze zacatku milenia s cenou do kila by bylo myslim lepsi reseni nez fabia.
Konkretne me napada
206 GTI / RC
FFI 1.8, 2.0, ST170
AR147 2.0
G4GTI
nejakej peknej kivik ( ne T-R )
BMW 3 coupe
C4 2.0 130kw
kazdej na to kouka jinak, ale nejakej skotoHOTHATCH ze zacatku milenia s cenou do kila by bylo myslim lepsi reseni nez fabia.
Konkretne me napada
206 GTI / RC
FFI 1.8, 2.0, ST170
AR147 2.0
G4GTI
nejakej peknej kivik ( ne T-R )
BMW 3 coupe
C4 2.0 130kw
FFIIIC FL 2.0TDCI 110kw - Samochod firmowy
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
Mondeo 2012 1.6 Ecoboost 118kw
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27863
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Ne každý chce vojetou plečku...co je na tom těžkého k pochopení?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 36
- Registrován: ned 17 kvě 14:18
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
No co se týče výbavy, tak jste mě asi přesvědčili pro tu Style výbavu, ale co se týče diskuze o těch sedačkách - osobně se mi docela líbí a zřejmě neodolám. Hodně upřednostňuji design, takže u mě asi vyhraje verze Monte Carlo (designem i výbavou). Tedy Fabia III Monte Carlo Style 1.2 TSI 81 kW M jestli by mohla být? Ojetinám se jako tak vyloženě nebráním, ale nechci nějaké staré auto, které má za ty desítky let najeto už statisíce kilometrů a při každém nastartování už budu cítit, jak se mi začíná rozpadat pod rukama. Díval jsem se minule na ten Golf IV. gen., ale ten se mi zdál právě hodně ojetý, spíš bych to tipoval, že by se mi líbila taková až V. generace. Komentář k tomu co vybral k86.
-Ten Peugeot se mi moc nelíbí zvenku, jsem ten typ člověka co většinou upřednostní spíš design než funkčnost a to světýlko na zadním nárazníku bych asi po týdnu začal proklínat.
-Ford se mi líbí i ten starší, i ten po faceliftu co jsem si doporučil, i když jsem se díval na testy, tak jsem pochopil, že ten nový jde trochu jinou cestou, ale ten starší je zase "zábavnější" a nezdá se mi špatný.
-O Alfě Romeo jsem četl, že to není zrovna nejkvalitnější značka a po pár letech s ní můžou být problémy a budu muset často navštěvovat servis, takže spíš ne, ale nevím co je na tom pravdy.
-K tomu Golfu jsem se už vyjádřil výše.
-Co to je kivik ? Omlouvám se za svou neznalost, ale nevím, k čemu to mám přirovnávat.
-K BMW mě to samozřejmě láká, ale nevím, jaký rok výroby myslíte, ale coupé bych asi nechtěl už jen kvůlitomu, že to je 3er.
-Krabici nechci .
-Ten Peugeot se mi moc nelíbí zvenku, jsem ten typ člověka co většinou upřednostní spíš design než funkčnost a to světýlko na zadním nárazníku bych asi po týdnu začal proklínat.
-Ford se mi líbí i ten starší, i ten po faceliftu co jsem si doporučil, i když jsem se díval na testy, tak jsem pochopil, že ten nový jde trochu jinou cestou, ale ten starší je zase "zábavnější" a nezdá se mi špatný.
-O Alfě Romeo jsem četl, že to není zrovna nejkvalitnější značka a po pár letech s ní můžou být problémy a budu muset často navštěvovat servis, takže spíš ne, ale nevím co je na tom pravdy.
-K tomu Golfu jsem se už vyjádřil výše.
-Co to je kivik ? Omlouvám se za svou neznalost, ale nevím, k čemu to mám přirovnávat.
-K BMW mě to samozřejmě láká, ale nevím, jaký rok výroby myslíte, ale coupé bych asi nechtěl už jen kvůlitomu, že to je 3er.
-Krabici nechci .
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Honda Civic.
Jinak tvoje třídění mi přijde tak fundované, asi jako kdybych si já vybíral nový počítač
Jinak tvoje třídění mi přijde tak fundované, asi jako kdybych si já vybíral nový počítač
GTS 992
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
KTM X-BOW GT
F-150 5,0 ROUSH
M2 MT
hoonring.cz
Coupe JCW KW3
Re: Automobil do 500000,- (nakonec spíš kolem 350000,-)
Nadšenec kterej by si s chutí vyzkoušel co obnáší provoz a servis jetýho auta evidentně nejsi, tak pokud máš možnost, klidně si ty starý plečky odpusť. Ostatně jebky jako 206, C4 nebo G4GTi jsou spíš špatnej vtip a nejezdily dobře ani nový.
V zásadě jsme se tady shodli, že nová Fabia je jízdně a řidičsky hodně povedený auto a ve správný konfiguraci dokáže i pobavit. Jak jsem psal výše, díky tomu, že má Monte Carlo v základu 16" kola a ne 17" nevidim v jeho výběru žádnej zásadní háček. Trochu neznámá je sport podvozek, chtělo by to projet, jestli to neni moc uskákaný. Standard podvozek u Fabie funguje docela solidně a vyváženě. Sport podvozek by mohl tuhle vyváženost rozbít. Sport sedačky jdou za velmi přijatelnej peníz připlatit i k ostatním výbavám. Pokud pokročíš tímhle směrem, hoď sem konfiguraci, mi ti jí zkritizujeme.
V zásadě jsme se tady shodli, že nová Fabia je jízdně a řidičsky hodně povedený auto a ve správný konfiguraci dokáže i pobavit. Jak jsem psal výše, díky tomu, že má Monte Carlo v základu 16" kola a ne 17" nevidim v jeho výběru žádnej zásadní háček. Trochu neznámá je sport podvozek, chtělo by to projet, jestli to neni moc uskákaný. Standard podvozek u Fabie funguje docela solidně a vyváženě. Sport podvozek by mohl tuhle vyváženost rozbít. Sport sedačky jdou za velmi přijatelnej peníz připlatit i k ostatním výbavám. Pokud pokročíš tímhle směrem, hoď sem konfiguraci, mi ti jí zkritizujeme.
RWD