Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Na Golfu 7 seřizování mám.
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Já to dělal, asi jsem právě ne moc konfekční, že u dost aut mi pás při nastavené sedčce dřel trochu krk (ne moc, ale není to příjemné). BMW má asi dobře promyšlené sezení, tam jsem se po něm nepídil nikdy. Pravda taky v moc BMW nesedělPajaa píše:Ono taky jedna věc je mít tu možnost a druhá věc ty pásy si nastavit. Já osobně jsem ještě nezažil nikoho kdo by to udělal.
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Crashtest se dělá s Euroovčanem. Jestli se díky špatně nastavenému hornímu kotevnímu bodu dlouhý člověk z pasu vysmekne a zabije je celkem jedno. Hlavně že to má přece ty pípáky, vyjdou levněji než stavitelný úchyt.
Jinak ten Rapid (na kterém se prý šetřilo strašně a všude) se mi začíná líbit čím dál víc. Stavitelný horní bod pochopitelně má, na rozdíl od dražších navoněných prdů.
Jinak ten Rapid (na kterém se prý šetřilo strašně a všude) se mi začíná líbit čím dál víc. Stavitelný horní bod pochopitelně má, na rozdíl od dražších navoněných prdů.
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Me s v BMW nastavuje vyska pasu podle posunuti sedacky automaticky. Zajimalo by me kdyby byl nekdo hodne nad/pod clovek jak by se to resilo
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Nijak. BMW je vůz pro naprosto průměrné ovčany, tudíž se nic takového nemůže nikdy stát.
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Zajimave ze pritelkyne 165cm i bratranec 205cm to meli akorat Treba to maji opravdu dobre vymyslene v zavislosti na poloze sedacky ze to neni nutne. Nikdy si u me na pas nikdo nestezoval
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
Tak pokud je málo místa nad hlavou a dlouhánům nezbude než dát sedačku dolů, a pak to může fungovat.
Pokud je auto prostornější a řidič má svobodu volby, tak je dle mého nastavitelný kotevní bod nutností. Mně třeba vyhovuje dát sedačku výše, i když mám skoro 2 metry. Už jen proto, abych dosáhl na volant a aby se za mne někdo vešel.
Pokud je auto prostornější a řidič má svobodu volby, tak je dle mého nastavitelný kotevní bod nutností. Mně třeba vyhovuje dát sedačku výše, i když mám skoro 2 metry. Už jen proto, abych dosáhl na volant a aby se za mne někdo vešel.
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda CR-V
Tak se nám to trochu zkomplikovalo a já dostal nabídku na CR-V ve výbavě Elegance. Prvně Leon vs. CR-V, tak CR-V je prostě větší a manželka se v něm cítila skvěle.
Mám tu ale potíž - dvě motorové verze benzín 2.0 i-VTEC nebo diesel 1.6 i-DTEC - zkušební jízda v 1.6 i-DTEC, v benzínu nemají předváděčku. Ceny velmi podobné (rozdíl 20tis)
Spotřeba benzín bude jezdit od 7,5 do 9l více snad ne, Nafta bude jezdit od 5 do 6l (testovací jízdu jsem měl za 5,4l). Manželka samozřejmě ze spotřeby nadšená (ale i já vzhledem k velikosti auta a jeho živosti). Musím říci že 1,6 diesel je vážně dobrý (co jsem mohl pobrat během testu)
Ale teď karty na stůl: S autem se bude jezdit takto: ráno děti do školek, takže během cesty do práce 10km 3x vypínám motor. Z práce zpět 10km bez zastávky. Jednou za 14dní 60+60km po dálnici a asi tak jednou-dvakrát měsíčně 350+350km 90% dálnice.
Přesně toto jsem řekl vedoucímu servisu Hondy a řekl mi, že s PDFkem nebude problém, že motor je malý, rychle se zahřeje - i těch 10km mu bude stačit. BTW PDF filtr je v jednom s katem a bratru za cca 40tis.
Vážně o tom dieselu uvažuju, protože jeho zátah, tichost a lehkost vytáčení se mi zadral pod kůži. Ale bojím se abych to neodrovnal, to by byla finanční smrt, taky vím že náchylnost na kvalitu nafty to bude mít velikou. Taky zimní starty mi dělají vrásky...
Propočítával jsem i náklady benzín a nafta a pro náš styl jízdy to dělá jen asi 12-14tis ročně ve prospěch D.
Co myslíte, bude ten malý i-DTEC v pohodě?
Mám tu ale potíž - dvě motorové verze benzín 2.0 i-VTEC nebo diesel 1.6 i-DTEC - zkušební jízda v 1.6 i-DTEC, v benzínu nemají předváděčku. Ceny velmi podobné (rozdíl 20tis)
Spotřeba benzín bude jezdit od 7,5 do 9l více snad ne, Nafta bude jezdit od 5 do 6l (testovací jízdu jsem měl za 5,4l). Manželka samozřejmě ze spotřeby nadšená (ale i já vzhledem k velikosti auta a jeho živosti). Musím říci že 1,6 diesel je vážně dobrý (co jsem mohl pobrat během testu)
Ale teď karty na stůl: S autem se bude jezdit takto: ráno děti do školek, takže během cesty do práce 10km 3x vypínám motor. Z práce zpět 10km bez zastávky. Jednou za 14dní 60+60km po dálnici a asi tak jednou-dvakrát měsíčně 350+350km 90% dálnice.
Přesně toto jsem řekl vedoucímu servisu Hondy a řekl mi, že s PDFkem nebude problém, že motor je malý, rychle se zahřeje - i těch 10km mu bude stačit. BTW PDF filtr je v jednom s katem a bratru za cca 40tis.
Vážně o tom dieselu uvažuju, protože jeho zátah, tichost a lehkost vytáčení se mi zadral pod kůži. Ale bojím se abych to neodrovnal, to by byla finanční smrt, taky vím že náchylnost na kvalitu nafty to bude mít velikou. Taky zimní starty mi dělají vrásky...
Propočítával jsem i náklady benzín a nafta a pro náš styl jízdy to dělá jen asi 12-14tis ročně ve prospěch D.
Co myslíte, bude ten malý i-DTEC v pohodě?
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
kriterium výhledu z auta bylo rozhodující i u mé 1/2 (proto má leguána a ne A3)...
co se týká použití "okolo komína" sme na to +/- stejně - 40tis km za 3 roky a 2,0TSI nás nesežere - průměr 10
btw, ta nabízená CRV je dvoukolka nebo "dvoukolka" (nabízená na papíře jako čtyřkolka)
co se týká použití "okolo komína" sme na to +/- stejně - 40tis km za 3 roky a 2,0TSI nás nesežere - průměr 10
btw, ta nabízená CRV je dvoukolka nebo "dvoukolka" (nabízená na papíře jako čtyřkolka)
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat Leon ST 1.4 TSI vs Honda Civic 1.8
To je věštění z koule. Obecně DPF nemá rádo krátké trasy a časté starty. Jak je na tom hondí DPF v tomto ohledu nevím, ale u japonců obecně ta výměna není žádná láce.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time