Caddy píše: A zajimavy je volic prevodovky, jen kolecko jak na zesilovaci, ktere navic pri vypnuti motoru zajede do tunelu. Cili kdyz si kocicku vybijete, ani ji neodtlacite
Stačí, když tam odejde ten výsuvný mechanizmus a je to celé v pytli BTW: od ML 2012 bude mít tuhle "libůstku" i LR Disco4
Ten vysuvny mechanizmus odisiel snad na kazdom XF MR 2008 az 2009 (len na okraj: ked som sa spytal na fore majitelo JagXF, ze ci je model 2010 uz bezproblemovy, tak mi hned prispevok vymazali a dali ban). Bola na to aj zvolavacka. Od MR2010 by uz malo byt vsetko OK: pokial nevylezie von, malo by stacit zamknut auto, pockat par minut (kym sa uplne nevypne a nespravi teda "hard reset" elektroniky) a mal by vyliezt.
Bobe, ako si vyriesil zimne pneu? Jedine dostupne v rozmere 285/30R20, Pirelli SottoZero 210, su "discontinued"... Osobne asi kupim na vsetky styri kolesa 255/35R20 a bude...
janosik.kopac píše:Bobe, ako si vyriesil zimne pneu? Jedine dostupne v rozmere 285/30R20, Pirelli SottoZero 210, su "discontinued"... Osobne asi kupim na vsetky styri kolesa 255/35R20 a bude...