Seat obecně
Re: Seat obecně
na ten se prekvapive da velice rychle zvyknout, po par tydnech ho uz nevnimas. nikde nic nevrze, neskripe....
za ty usetrene statisice a manual k tomu to stoji
za ty usetrene statisice a manual k tomu to stoji
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
no jo, ale moje žena do toho sedla a říká: dyť ta schránka (na středovém tunelu) není zavírací...je to jenom takový plastový...otvor! To nechci! A bylo vymalováno...
Ale jízdně mi to vyhovuje...až na ten předohrab.
Ale jízdně mi to vyhovuje...až na ten předohrab.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
Na G7R Variant proti Cupra ST me stvou ctyri veci:
- DSG only
- el. rucka
- nezapustene stresni lyziny
- 4×4
- DSG only
- el. rucka
- nezapustene stresni lyziny
- 4×4
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
- DSG super věc - řadit mne neba už od prvního milionu km a jelikož je to auto pro manželku, tak MT by neprošlo ani omylem.
- el. ručka mne štve, ale z doby, kdy jsem jí používal k otáčení, jsem vyrostl tak před 15ti lety
- to mi naopak vyhovuje. Nezapuštěné jsem měl na Altee a to mi nevyhovovalo
- 4x4 je super věc - zejména na trakci, což je věc, která mi na Cupra vadila snad nejvíc. Za snížené adheze je to prakticky nepoužitelné - bordel na silnici, déšť, potažmo sníh, když se ještě někdy objeví.
- el. ručka mne štve, ale z doby, kdy jsem jí používal k otáčení, jsem vyrostl tak před 15ti lety
- to mi naopak vyhovuje. Nezapuštěné jsem měl na Altee a to mi nevyhovovalo
- 4x4 je super věc - zejména na trakci, což je věc, která mi na Cupra vadila snad nejvíc. Za snížené adheze je to prakticky nepoužitelné - bordel na silnici, déšť, potažmo sníh, když se ještě někdy objeví.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
existuje nějaký racionální důvod, proč upřednostnit RS230 oproti Leonu Cupra v kombiku? pokud člověk zrovna netrvá na sedanu
2.5T, 2x2.0TDI, 2,8DC incoming))
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
Octavia je uvnitř asi malinko větší a nemáš u ní podmínku 19" kol v základu. Osobně si také myslím, že její bixenony svítí lépe než LED v Leonu.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
Oktávka je univerzálnější. Cupra je lepší, pokud chceš jezdit víc pilu. Cupra má v základu samosvor a 290 koní. Oktu musím mít RS230 abys měl samosvor a výkon je nižší. Nevím, jak je to cenově RS230 ve Cupra290. Interiér Leonu je takový divně plastový. Překvapivě je v Leonu uvnitř míň místa proti oktávce. LED v Leonech mě moc ne nenadchly, třeba LED2 v Passatu svtítí dramaticky lépe.Stepan píše:existuje nějaký racionální důvod, proč upřednostnit RS230 oproti Leonu Cupra v kombiku? pokud člověk zrovna netrvá na sedanu
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27861
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
To jsou taky zcela jíná LED světla...za zcela jiné penízex2005 píše: LED v Leonech mě moc ne nenadchly, třeba LED2 v Passatu svtítí dramaticky lépe.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
Asi si sem budu muset častěji dívat, koncem prázdnin bychom měli mít novou Alhambru (pro ženu, Golf GTI už kapacitně pomalu nestačí).
Re: Seat obecně
Doufám, že je Alhambra v benzínu! Pokud Cupra ST jako kombi kapacitně nestačí, tak je Alhambra od Seatu jasná volba. Zrovna jsem pro kamaráda jednu Alhambru (versus New Touran vs New Tiguan) řešil. Vnější design v porovnání s dvěma jmenovanými ukazuje na dobu vzniku. Ale Alhambra/Sharan je užitkovými vlastnostmi (v cenové katerorii do/okolo milionu) asi nepřekonatelná.