Kterou 500 myslíš?řidičBOB píše:janosik: ne, tam, kde XFR 12, tam CLS500 8,5. Kdybych nezažil, tak nevěřím Ten motor v CLS500 považuji za mimořádně úsporný a také za jediné pozitivum na tom autě
U toho samosvoru vzádu bych ale přece raději uvítal něco jiného než nějakou obdobu XDS
Jaguar a dalsi britske zverstvo
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
pravda, jak říkaj v Karabec Cars: jediné auto, který ti nezrezne je to, který si nekoupíšřidičBOB píše:ihope: základem úspěchu je - nic nevlastnit! Takže já nevlastním žádné auto
Niko nadžanel ko kerdža
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
5.5V8 285kW 7ATDeli píše:Kterou 500 myslíš?
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Hm ked sa bavime o max defenzivnej jazde (predvidanie, pokludna jazda po okreske atd. - teda ziadne "hratky s kompresorom"), tak XFR dokaze ist k 10l: to by som povedal, ze zhruba zodpoveda tym 8.5l na E500. E500 bude mat asi tazsiu sedmicku, cim sa pri kludnej jazde nieco usetri.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
janosik: taky bych to tak viděl... Město je ale u XFR i při defenzivním stylu masakr - 20 je to tak foukne
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Jo, celkom skoda, ze ani po F/L nedostal XFR osemstupen od ZF, ten motor by utiahol aj vyrazne tazsi prevod...
Po meste, co je 90% mojich tras, mi berie okolo 16l. Vacsinou kratke trasy do 7km, na kazdej trase si dam aspon jeden kick-down. Ako som spominal, zapchu mam na ceste len obcas, Infiniti FX45 mi v uplne rovnakom rezime bralo cca. 16.5-17l.
Po meste, co je 90% mojich tras, mi berie okolo 16l. Vacsinou kratke trasy do 7km, na kazdej trase si dam aspon jeden kick-down. Ako som spominal, zapchu mam na ceste len obcas, Infiniti FX45 mi v uplne rovnakom rezime bralo cca. 16.5-17l.
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Rysuje se nam neco, co by mohlo byt novodobym E-Typem. Tedy alespon dle predstav Jauaru Radi bychom jinak byli i za britsky Cayman...
http://www.autoforum.cz/bleskovky/jagua ... ske-selmy/
http://www.autoforum.cz/bleskovky/jagua ... ske-selmy/
Milovník starých pořádků.
Skanz3n
Skanz3n
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27876
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
180 bylo nastaveno, ale provoz nedovoloval ani omylem
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time