Seat obecně
Re: Seat obecně
Jedi: ne, jedu zkusit FL Cupru. s DCC podvozek funguje dobre i na 19, sam pouzivam 18 a v Comfortu je vse OK. FR podvozku bych se nebal
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Seat obecně
Mně už 19 kola připadají na tyhle auta moc velký (ať je to Golf, Oktávka nebo Leon). A nemám pocit, že to oproti 18 přinese nějakou zásadní výhodu co se jízdních vlastností v extrému týká, možná tak na okruhu. Navíc to vypadá jako guma nalepená na obrovském kole
Re: Seat obecně
Tam je problem pri prenose vykonu skor s trakciou prednej napravy, ako s tym ci je koleso 18 alebo 19". Ked chce z toho clovek dostat maximum potrebuje velmi prilnave pneumatiky, ktore vsak zpravidla maju nizsiu zivotnost. Uvazujem ze dalsie gumy zoberiem toyo proxes t1r, conti sport 5 su dobre, ale ta trakcia nie je idealna.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Seat obecně
EL: souhas, 19 jsou moc. proto jsem je ihned po koupi poslal dal
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27932
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
Já na 19" v létě jezdím. Jediným problémem jsou městské nástrahy - obrubníky, díry, atd. Jinak komfort je vcelku ok.
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Seat obecně
Komfort je jedna věc, mně se tyhle velký kola u těchto konkrétních aut už ani nelíbí. 18 mi přijde tak akorát (plus by teda mohly být lehčí, kolikrát si říkám, o kolik lepší by byly jízdní vlastnosti, kdyby každý to kolo nebylo těžký jako prase).
Re: Seat obecně
OEM kola z cupry jsou sice tezky jako krava, ale zas na druhou stranu nejsou vyrobeny z uplnyho blata a snesou nejakou tu ranu bez uhony
Mohli by bejt 18", coz by set rafek/guma neudelalo o moc lehci, ale na druhou stranu uzsi bych je asi nechtel. Takhle je guma hezky rovne s diskem a uzsi guma/rafek by prinesla akorat min trakce a ta je potreba
Mohli by bejt 18", coz by set rafek/guma neudelalo o moc lehci, ale na druhou stranu uzsi bych je asi nechtel. Takhle je guma hezky rovne s diskem a uzsi guma/rafek by prinesla akorat min trakce a ta je potreba
R4...258k
R3...261k
EV...264k
R3...261k
EV...264k
Re: Seat obecně
vsak existuje snadna cesta, jak mi stejne siroke gumy na 18 . navic na discich s lepsim ET, kdy krasne licuji s okrajem blatniku.
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
Re: Seat obecně
Je vůbec nějakej výrobce, kterej dělá na tahle auta disky, které jsou pevné a přitom lehké?