Seat obecně
Re: Seat obecně
nazivo odzkousim 22., pak muzu dat vedet. osobne ocekavam, ze to bu jedina citelna zmena u FL
Autoforum.cz
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
V12 + H6 + V6d + R6t + R4t + R4t + R4 + R4 na dvou
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Seat obecně
No citelnejsia bude el. rucka
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Seat obecně
V tiskové zprávě k FL zmiňovali i zlepšení odhlučnění a laminované čelní sklo jako u Golfu. Tak jsem zvědavý...
3.0 B58 & 2.2 M54 & TSI
Re: Seat obecně
No ten invalidní vozík tam patrně budu vozit ještě pár desítek let, pokud nedojde k nějakému medicínskému zázraku.honziss píše:Mysli na to, ze ty kocarky budes vozit jen chvili a treba golfky od MacLarenu slozis na neuveritelne malej 3kg balicek...EL_XEL píše:Zrovna u kufru je kromě objemu důležité i uspořádání. Já si myslím, že Cupra ST je super auto, jenom si nejsem jistý, zda i pro mě.
Re: Seat obecně
Ja by som to vyskusal, neviem ako na tom bude FL FRko, ale napr. cupra ma velmi slusne odhlucnenie, ja jazdim 18" aj leto aj zimu, na dialnicach 160 tempomatovych a v aute je v celku ticho, aj aerodynamicky hluk je nizky. Spravidla dostanes pri rovnakej cene u leonu viac vybavy, sedadla v FR su velmi dobre..Z3 píše:Díky za zkušenosti a názory. Tak nějak začínám tušit, že v Leonu bude dost věcí o trochu horších proti Golfu, což odpovádá jak koncernové hierarchii tak ceně.
ad světla: toho jsem se bál
ad tempomat: já právě s tempomatem začal až u Golfu a to na tom volantu, tak se páčky "bojím", ale shodnem se, že zvyknout se na to asi bude dát
ad náprava: vzhledem k tomu že to bude opět TGI tak bude u Leona torzka stejně jak u Golfu
ad Golf R: To bych samozřejmě moc rád, ale s nájezdem 65 tis. ročně potřebuju něco eknomického, na víkendové projíždky mám v garáži další dvě hračky btw. co ušetřím na pracovních jízdách jde stejně do těch druhých aut
Záver - zkusím si u prodejce půjčit faceliftovanou verzi, uvidím, na jak dlouho mi to svěří a dám tomu ještě šanci. Přinejhorším mě čeká opět Golf, nebo se rozšoupnu a zkusím B9ku
Ked hladas velmi tiche auto skus mondeo.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Seat obecně
Ahoj, nebudes nahodou testovat ST 1,8 TSI manual?mmira píše:nazivo odzkousim 22., pak muzu dat vedet. osobne ocekavam, ze to bu jedina citelna zmena u FL
Po FL je Leon 1,8 TSI v Polsku dostupny jak vo vybave FR, tak Xcellence. FR ma znizeny podvozok, Xcellence standard. K obom sa da priplatit DCC. Neviete nahodou, ako sa sprava Leon s DCC so standardnym podvozkom (a multilinkom vzadu)? Dufam teda, ze priplatenim DCC nedostane Leon znizeny podvozok automaticky - v cenniku nic take nepisu.
Diky.
Re: Seat obecně
Leon s DCC je aj so sport podvozkom komfortny, ked si das komfort mod je dokonca hupavy (ja jazdim prakticky len na cupra mode, lebo to hupanie nemam rad). DCC je super vec.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Seat obecně
Ja zas jezdim prakticky jen na komfort mode, protoze to natrasani nemam rad.
Ale stava se mi pri prejezdu retarderu kdyz neni auto nalozene, ze si zadek sedne s vyraznym bouchnutim.
Mate nekdo stejny problem? Leon XP MY2016 s DCC.
Ale stava se mi pri prejezdu retarderu kdyz neni auto nalozene, ze si zadek sedne s vyraznym bouchnutim.
Mate nekdo stejny problem? Leon XP MY2016 s DCC.
Re: Seat obecně
XP je sam o sebe vyssi, takze sa to moze hodne lisit oproti klasike na sport podvozku. Vsetky XP maju multilink?
Pokial nema multilink, moze tam buchat torzna priecka.
Pokial nema multilink, moze tam buchat torzna priecka.
Cupra ST 265 manual (2016), Lancer 1.8mivec (2010)
Re: Seat obecně
Je to benzin, 132kW s Haldexem.
V papirech to sice nikde napsane nevidim, ale predpokladam ze by do torzky ten zadni diferak a kardany ani nenapletli, tak tam musi byt multilink.
V papirech to sice nikde napsane nevidim, ale predpokladam ze by do torzky ten zadni diferak a kardany ani nenapletli, tak tam musi byt multilink.