Jaguar a dalsi britske zverstvo

Co se jinam nevejde.
Odpovědět
Uživatelský avatar
x2005
Letec
Příspěvky: 1253
Registrován: úte 01 bře 11:08

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od x2005 »

Deli píše:To je taky slušný, měnit gumy po 8tis :D
To není nic vyjímečnýho. To zmákne můj kolega s 240k předohrabem taky. Letní nazuje a je rád, když mu vydrží do konce sezony. Aspoň ušetří za uskladnění pneu. A to najede tak 10tkm ročně. Prostě jezdí s rozumem (jemu vlastním). Možná je to nevlastní Bondův brácha. x_x
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

Tak som isiel snad prvykrat podla predpisov, dokonca nieco pod nimi (dialnica zhruba 120kmh, po mestskej dialnici tiez len pianko, potom zase kus dialnice 130kmh). A som prekvapeny, ze som sa dostal az sem. Ved XFR je vlastne ekologicke vozidlo :)

Obrázek

PS ad pneu: letnaky maju cca 12000km a este jednu sezonu vydrzia: holt som asi mensi divoch nez Bob :)
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27879
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od řidičBOB »

Já s tím autem nejezdím ;-)
Ale je vskutku úžasné, že pětilitrový motor s 510 koňmi umí jet pod 9 litrů!
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16736
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od pavproch »

jestli to tu už bylo, taxem si teho nefšim....

"3er" by Jag - 2013 XS :x :x :x :x :x :x

Obrázek
Obrázek
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od ExFun »

Dost pochybuju, že takto bude vypadat přední maska. Tento typ světel měl XF a s FL jej nahradili. XF a XJ teď mají podobná světla bez kruhů. Stejné dostane i XS.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od ExFun »

Tohle je praděpodobnější http://virtuamod.com/index.php/news/read/News-84
btw. to SUVko vypadá dobře.
Back to basics.
Příčina -> následek
Uživatelský avatar
Deli
Letec
Příspěvky: 3118
Registrován: stř 16 úno 15:41

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od Deli »

to co sem dával pavproch je vážně pěkné, ten zadek se mi moc líbí :)

btw. to SUVčko se mi vůbec, ale fakt vůbec, nelíbí :D
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III :)
Fordem tam, vlakem zpátky! ;;)
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od ExFun »

Má někdo zkušenosti s provozem XF po FL? Nejlépe v 2,2D. Vím, že u předFL byly problémy s voličem AT. Už odstraněno? Nekazí se motorky otvírání průduchů?
Back to basics.
Příčina -> následek
janosik.kopac
Autoškolák
Příspěvky: 58
Registrován: čtv 07 dub 10:24

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od janosik.kopac »

ExFun: problemy s volicom automatu a ostatne detske choroby (vyfuky klimy, neotvaranie vicka palivovej nadrze... bolo toho dost) boli vyriesene spolu s vymenou motorov k MR2010 (teda od 05/2009) - poznas podla 3.0D namiesto 2.7D a 5.0V8 namiesto 4.2V8. Odvtedy jedinym akutnym problemom je filter pevnych castic u dieslov.

2.2D by som osobne nebral, neprilis vydareny dietny stvorhrncek je proste mimo. Trojliter bude vo vsetkom lepsi.

Moj XFR mam rok a pol, ma tri a pol roka a zatial - tuk tuk - bez akehokolvek problemu. A kazdy kilometer je radost z jazdy...
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
Uživatelský avatar
ExFun
Letec
Příspěvky: 2117
Registrován: stř 02 bře 15:36

Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo

Příspěvek od ExFun »

díky za reakci.

Existuje nějaké aktivní Jag forum, kde bych si mohl přečíst o FAP problémech?

3.0D bude určitě lepší, ale nepřipadá do úvahy :(
Back to basics.
Příčina -> následek
Odpovědět