To není nic vyjímečnýho. To zmákne můj kolega s 240k předohrabem taky. Letní nazuje a je rád, když mu vydrží do konce sezony. Aspoň ušetří za uskladnění pneu. A to najede tak 10tkm ročně. Prostě jezdí s rozumem (jemu vlastním). Možná je to nevlastní Bondův brácha.Deli píše:To je taky slušný, měnit gumy po 8tis
Jaguar a dalsi britske zverstvo
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Tak som isiel snad prvykrat podla predpisov, dokonca nieco pod nimi (dialnica zhruba 120kmh, po mestskej dialnici tiez len pianko, potom zase kus dialnice 130kmh). A som prekvapeny, ze som sa dostal az sem. Ved XFR je vlastne ekologicke vozidlo
PS ad pneu: letnaky maju cca 12000km a este jednu sezonu vydrzia: holt som asi mensi divoch nez Bob
PS ad pneu: letnaky maju cca 12000km a este jednu sezonu vydrzia: holt som asi mensi divoch nez Bob
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27879
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Já s tím autem nejezdím
Ale je vskutku úžasné, že pětilitrový motor s 510 koňmi umí jet pod 9 litrů!
Ale je vskutku úžasné, že pětilitrový motor s 510 koňmi umí jet pod 9 litrů!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
jestli to tu už bylo, taxem si teho nefšim....
"3er" by Jag - 2013 XS
"3er" by Jag - 2013 XS
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Dost pochybuju, že takto bude vypadat přední maska. Tento typ světel měl XF a s FL jej nahradili. XF a XJ teď mají podobná světla bez kruhů. Stejné dostane i XS.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Tohle je praděpodobnější http://virtuamod.com/index.php/news/read/News-84
btw. to SUVko vypadá dobře.
btw. to SUVko vypadá dobře.
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
to co sem dával pavproch je vážně pěkné, ten zadek se mi moc líbí
btw. to SUVčko se mi vůbec, ale fakt vůbec, nelíbí
btw. to SUVčko se mi vůbec, ale fakt vůbec, nelíbí
"Každý tančíme podle vlastní melodie." Charles Emerson Winchester III
Fordem tam, vlakem zpátky!
Fordem tam, vlakem zpátky!
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
Má někdo zkušenosti s provozem XF po FL? Nejlépe v 2,2D. Vím, že u předFL byly problémy s voličem AT. Už odstraněno? Nekazí se motorky otvírání průduchů?
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek
-
- Autoškolák
- Příspěvky: 58
- Registrován: čtv 07 dub 10:24
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
ExFun: problemy s volicom automatu a ostatne detske choroby (vyfuky klimy, neotvaranie vicka palivovej nadrze... bolo toho dost) boli vyriesene spolu s vymenou motorov k MR2010 (teda od 05/2009) - poznas podla 3.0D namiesto 2.7D a 5.0V8 namiesto 4.2V8. Odvtedy jedinym akutnym problemom je filter pevnych castic u dieslov.
2.2D by som osobne nebral, neprilis vydareny dietny stvorhrncek je proste mimo. Trojliter bude vo vsetkom lepsi.
Moj XFR mam rok a pol, ma tri a pol roka a zatial - tuk tuk - bez akehokolvek problemu. A kazdy kilometer je radost z jazdy...
2.2D by som osobne nebral, neprilis vydareny dietny stvorhrncek je proste mimo. Trojliter bude vo vsetkom lepsi.
Moj XFR mam rok a pol, ma tri a pol roka a zatial - tuk tuk - bez akehokolvek problemu. A kazdy kilometer je radost z jazdy...
ex: Jag XFR + Subaru Tribeca
MB E53AMG + Lex RX450hL
MB E53AMG + Lex RX450hL
Re: Jaguar a dalsi britske zverstvo
díky za reakci.
Existuje nějaké aktivní Jag forum, kde bych si mohl přečíst o FAP problémech?
3.0D bude určitě lepší, ale nepřipadá do úvahy
Existuje nějaké aktivní Jag forum, kde bych si mohl přečíst o FAP problémech?
3.0D bude určitě lepší, ale nepřipadá do úvahy
Back to basics.
Příčina -> následek
Příčina -> následek