JEEP RENEGADE 1,4
Napsal: úte 04 zář 16:46
Zde mé zkušenosti:
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník ".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen )))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.
Vozidlo JEEP RENEGADE 1,4 VIN: 1C4BU0000GPD84555, které mám na operativní leasing bylo již po sedmé odtaženo do servisu + několikrát jsem ho do servisu odvezl sám (občas bylo i pojízdné).
Rekapitulace oprav.
12.7.2016 převzetí vozidla - cca 0 km
09/2016 - neuznaná reklamace převodovky - cca 5000 km
10/2016 - odtaženo, výměna sinchron 1,2,3 rychlostní stupeň - cca 6800 km
03/2017 - pravidelný servis, vrzání pravého předního kola, držák na bezpečnostní pás - cca 15000 km
- mimo jiné byl opravený volant, protože při poslední závadě byl nasazen křivě
11/2017 - odtaženo, výměna turba - cca 27000 km
11/2017 - silem bloky na motoru - od výroby byly špatně umístěné (hlášeno už 10/2016) - 28000 km
01/2018 - odtaženo, hlava moturu + multiair - cca 32000 km
03/2018 - odtaženo, protože ztratilo výkon - závada se ale neprojevila - cca 33000 km
04/2018 - odtaženo, oprava převodovky - cca 35000 km
05/2018 - kontaktoval jsem majitele vozidla (UNI CREDIT), že bych rád auto vrátil předčasně. Bylo mi nabídnuto, že to lze pouze s doplatkem cca 50.000,- Kč, to ovšem odpovídá stejné částce, jak kdybych si auto ponechal do konce operativního leasingu.
- zde asi neprofesionální pracovník přeposílal můj dotaz na nadřízeného a mě dal do kopie. Zpráva nadřízenému zněla ve smyslu : "zase další spokojený zákazník ".
08/2018 - pravidelný servis - cca 42000 km
08/2018 - odtaženo, roztrhaná spojka - cca 42000 km
u většiny servisů bylo vždy hlášeno, že rychlostní stupně 1,3,5 stále špatně řadí - nikdy nebylo vyřešeno
Dále mohu podotknout, že mám 2 vozy stejného typu a ten druhý má pouze 2x vyměněné turbo v 52.000 km. Proto jsem s ním nadmíru spokojen )))). Naštěstí jej v prosinci vracím.
Dnes po mě chce autorizovaný servis cca 40.000,- Kč za opravu spojky, protože ta je vyloučena z prodlouženého servisu. S tímto zásadně nesouhlasím. Mám za to, že roztrhaná spojka souvisí s tím, že tento kus automobilu je jednoduše nepovedený zmetek. Navíc spojka není spálená, ale roztrhaná.