2012 Chevy Malibu
Napsal: čtv 30 srp 18:54
2012 Malibu LTZ 2.4 atmo benzin
Veskrze příjemé auto, jako služebáka bych si to uměl představit. Designově se mi docela líbí, je to takové obyč a spíše korejské, ale neurazí a působí celkem elegatně. Ještě lepší je interiér, který je fakt útulný, nepůsobí lacině a má nádhernou barvu podsvícení včetně toho ambientního A nečekají tam nějaké šílenosti ve stylu hifivěže AIWA jako třeba u focuse. Je to jedno z hodně mála aut, kam si člověk sedne, aniž by si otloukal nohu o středový panel. Sedačky jsou ovšem příliš tvrdé a sedáy by mohly být delší. Možnosti nastavení jsou však bohaté včetně tuhosti i umístění bederní opěrky. Překvapil mě celkem malý brzdový pedál, tady si člověk nohy na brzdě nevymění...
Jízda je v pohodě, celkem pohodlná, jediný problém jsou příčné nerovnosti, které auto nese fakt těžko. Motor má příjemný zvuk (uvnitř, zvenku je to proste jen čtyřválec) a je tak akorát na normální jízdu. Při zátahu si člověk neřekne "wow", ale ani se nejedná o línou jednotku. Bohužel má neduh všech moderních aut, že je plyn jakoby na gumě. Prostě sešlápnete, chvíli nic, než se natáhne pružina a pak teprve vystřelí. Nicméně tato prodleva patří spíše ke kratším, ale starší auta nemají žádnou, na plyn reagují hned a citlivě....totéž převodovka, je tam šestikvalt automat, řadí dobře a hladce, ale než se rozmyslí při kickdownu, je to věčnost. V tomto mají také staré stroje silně navrch. Umožňuje i manuální volbu, ale to jsem nezkoušel. Řízení je příjemně lehké.
Výbava je dobrá, má to vše potřebné, nic mi nechybělo. Kufr překvapivě velký na tak malé auto. Jen jsem se zapomněl podívat na místo na zadních sedadlech, takže tam nevím, jak to je.
Celkově to v současnosti patří určitě k tomu lepšímu, s čím jsme se z moderních pleček vezl...
Lepší test bude v příštím čísle Chrom&Plameny
Veskrze příjemé auto, jako služebáka bych si to uměl představit. Designově se mi docela líbí, je to takové obyč a spíše korejské, ale neurazí a působí celkem elegatně. Ještě lepší je interiér, který je fakt útulný, nepůsobí lacině a má nádhernou barvu podsvícení včetně toho ambientního A nečekají tam nějaké šílenosti ve stylu hifivěže AIWA jako třeba u focuse. Je to jedno z hodně mála aut, kam si člověk sedne, aniž by si otloukal nohu o středový panel. Sedačky jsou ovšem příliš tvrdé a sedáy by mohly být delší. Možnosti nastavení jsou však bohaté včetně tuhosti i umístění bederní opěrky. Překvapil mě celkem malý brzdový pedál, tady si člověk nohy na brzdě nevymění...
Jízda je v pohodě, celkem pohodlná, jediný problém jsou příčné nerovnosti, které auto nese fakt těžko. Motor má příjemný zvuk (uvnitř, zvenku je to proste jen čtyřválec) a je tak akorát na normální jízdu. Při zátahu si člověk neřekne "wow", ale ani se nejedná o línou jednotku. Bohužel má neduh všech moderních aut, že je plyn jakoby na gumě. Prostě sešlápnete, chvíli nic, než se natáhne pružina a pak teprve vystřelí. Nicméně tato prodleva patří spíše ke kratším, ale starší auta nemají žádnou, na plyn reagují hned a citlivě....totéž převodovka, je tam šestikvalt automat, řadí dobře a hladce, ale než se rozmyslí při kickdownu, je to věčnost. V tomto mají také staré stroje silně navrch. Umožňuje i manuální volbu, ale to jsem nezkoušel. Řízení je příjemně lehké.
Výbava je dobrá, má to vše potřebné, nic mi nechybělo. Kufr překvapivě velký na tak malé auto. Jen jsem se zapomněl podívat na místo na zadních sedadlech, takže tam nevím, jak to je.
Celkově to v současnosti patří určitě k tomu lepšímu, s čím jsme se z moderních pleček vezl...
Lepší test bude v příštím čísle Chrom&Plameny