2012 Malibu LTZ 2.4 atmo benzin
Veskrze příjemé auto, jako služebáka bych si to uměl představit. Designově se mi docela líbí, je to takové obyč a spíše korejské, ale neurazí a působí celkem elegatně. Ještě lepší je interiér, který je fakt útulný, nepůsobí lacině a má nádhernou barvu podsvícení včetně toho ambientního A nečekají tam nějaké šílenosti ve stylu hifivěže AIWA jako třeba u focuse. Je to jedno z hodně mála aut, kam si člověk sedne, aniž by si otloukal nohu o středový panel. Sedačky jsou ovšem příliš tvrdé a sedáy by mohly být delší. Možnosti nastavení jsou však bohaté včetně tuhosti i umístění bederní opěrky. Překvapil mě celkem malý brzdový pedál, tady si člověk nohy na brzdě nevymění...
Jízda je v pohodě, celkem pohodlná, jediný problém jsou příčné nerovnosti, které auto nese fakt těžko. Motor má příjemný zvuk (uvnitř, zvenku je to proste jen čtyřválec) a je tak akorát na normální jízdu. Při zátahu si člověk neřekne "wow", ale ani se nejedná o línou jednotku. Bohužel má neduh všech moderních aut, že je plyn jakoby na gumě. Prostě sešlápnete, chvíli nic, než se natáhne pružina a pak teprve vystřelí. Nicméně tato prodleva patří spíše ke kratším, ale starší auta nemají žádnou, na plyn reagují hned a citlivě....totéž převodovka, je tam šestikvalt automat, řadí dobře a hladce, ale než se rozmyslí při kickdownu, je to věčnost. V tomto mají také staré stroje silně navrch. Umožňuje i manuální volbu, ale to jsem nezkoušel. Řízení je příjemně lehké.
Výbava je dobrá, má to vše potřebné, nic mi nechybělo. Kufr překvapivě velký na tak malé auto. Jen jsem se zapomněl podívat na místo na zadních sedadlech, takže tam nevím, jak to je.
Celkově to v současnosti patří určitě k tomu lepšímu, s čím jsme se z moderních pleček vezl...
Lepší test bude v příštím čísle Chrom&Plameny
2012 Chevy Malibu
Re: 2012 Chevy Malibu
Caddy: Díky za postřehy. Malibu je zajímavé, prohlížel jsem ho jen staticky ve Frankfurtu a vypadá dobře i vnitřek je solidní.
PS: Musel jsem se pousmát nad "Kufr překvapivě velký na tak malé auto." Pro mě po přesednutí z Alfy nebo z veteránů je to spíš "auto jako kráva s kufrem jako jeskyně" Ale vy kapitáni parolodí to holt vidíte jinak.
PS: Musel jsem se pousmát nad "Kufr překvapivě velký na tak malé auto." Pro mě po přesednutí z Alfy nebo z veteránů je to spíš "auto jako kráva s kufrem jako jeskyně" Ale vy kapitáni parolodí to holt vidíte jinak.
Italská auta jsou nespolehlivá, KSČM je demokratická strana, člověk způsobuje globální oteplování a stroje těžší vzduchu nikdy nemohou létat!
Re: 2012 Chevy Malibu
Dix: nejspis ne, ale nevylucuju to nekdy v budoucnu...ale nafta me moc nezajima ani
beaumont: nojo, tak relativne male...furt je to jen nakupni taska, nema to ani pet metru...a kdyz do toho sednu, nemam pocit, ze bych mel kolem sebe nejakou masivni karu...a z tohoto pohledu me kufr prijemne prekvapil
beaumont: nojo, tak relativne male...furt je to jen nakupni taska, nema to ani pet metru...a kdyz do toho sednu, nemam pocit, ze bych mel kolem sebe nejakou masivni karu...a z tohoto pohledu me kufr prijemne prekvapil
Re: 2012 Chevy Malibu
Ceník jak nafta,tak benzín: http://www.chevrolet.cz/eap/malibu-4d.pdf
Bez bodů
Re: 2012 Chevy Malibu
Přes 10sekund na stovku s 2.4 benzínem je celkem trága
- bloody cardinal
- Mistr volantu
- Příspěvky: 623
- Registrován: ned 30 říj 14:33
- Kontaktovat uživatele:
Re: 2012 Chevy Malibu
se nediv, když to váží 1464 kg (1539 - 75kg eurořidič), to dává 114 koní na tunu a to není žádná sláva
K nekterym lidem je treba prijit, dat jim facku a odejit. Nic nevysvetlovat, vubec nic nerikat, proste jen plesknout. Argumentace s debilem totiz nema smysl. --- bloodycardinal.bloger.cz
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
WRX STi & Challenger SRT8 392 FTW
Re: 2012 Chevy Malibu
Zdravím,
nevím jak moc aktuální toto téma je, ale rozhodl jsem se, že tady přidám taky pár postřehů ohledně tohoto vozítka.
Mám doma úplně stejný model, který tady popisoval kolega Caddy = tzn. Malibu 2012, atmosférický benzín 2.4 v automatu a v nejvyšší (ze dvou, ale k tomu se dostanu později) výbavě, která se do Evropy z Koreje vozí.
Mám s ním zatím najeto asi 4tkm a dalo by se říct, že souhlasím se vším, co Caddy napsal. Co se týče vzhledu, je všechno OK - auto prostě vypadá dobře. Interiér je taky v pohodě, připadá mi takový masivní a prostorný. Je tam hodně odkládacích ploch, při řízení máte všechno "po ruce". Přeplácané tlačítky to taky není - prostě všechno je přesně tam, kde byste to čekali.. Nasvícení přistrojovky se opravdu povedlo, hlavně když jedete za tmy. Možnosti nastavení sedadel řidiče i spolujezdce je opravdu bohaté, sedí se v tom pohodlně i při delších cestách.
Jízdní dojmy popsal Caddy taky přesně, ty příčné nerovnosti Malibu zvládá těžce. Respektive je zvládá v pohodě, jen to u toho tak nějak divně zarachotí, nevím jak jinak to popsat (Mimochodem, je to postavené na stejném podvozku jako Insignia, zajímalo by mě, jestli se to projevuje u Opelu stejně?) Automat řadí dobře, nezaznamenal jsem žádný problém. V manuálním režimu to taky funguje, jen to ovládání rychlostí pomocí tlačítek na řadící páce je trochu nešikovné. Ale pokud by to chtěl člověk používat často, zvykne si.
Zajímavé to je s češtinou v palubním počítači - pokud si připlatíte za navigaci, máte vše v CZ. Bez navigace čeština k dispozici není. Zato je tam dost jiných jazyků a to moje autíčko si náhodně mění jazyk mezi angličtinou a němčinou. Asi by to v servisu opravili jednoduchým reinstalem, ale já si na to už zvykl a nevadí mi to.
Co se týče výbavy, auto má všechno potřebné. Jediná slabina je tady hodně malá možnost vybavení si auta podle svého přání. Jak už jsem psal v úvodu, Chevy nabízí dva motory a dva stupně výbavy, navíc si můžete připlatit jen za navigaci, střešní okno, bezklíčový vstup a barvu. Je fakt, že prakticky všechno potřebné je už v základu.... Někomu by možná mohly chybět přední parkovací senzory. Zadní jsou v základu, přední nejsou v nabídce vůbec.
Abych to shrnul, podle mě je to hodně dobré auto za velmi slušné peníze. Pokud se chcete aspoň trochu odlišit a nekoupit si model, který potkáváte na cestách denně, je to hodně zajímavá alternativa. Když jsem se naposledy díval na statistiky prodejů nových aut, tak za dva roky jich tady Chevy prodal cca 90, takže jich tady opravdu moc není... Navíc, Chevy ohlásil odchod z Evropy na konci 2015 a tak prodejci vyprodávají sklady a nabízejí hodně zajímavé slevy - já to mé autíčko koupil nové za půl mega, což je podle mě hodně atraktivní nabídka za takové auto. Chevy garantuje servis do r. 2025, takže žádné problémy asi nehrozí. Navíc hodně dílů je koncernových, takže bych se toho nebál...
Pokud máte jakékoliv dotazy, ptejte se
nevím jak moc aktuální toto téma je, ale rozhodl jsem se, že tady přidám taky pár postřehů ohledně tohoto vozítka.
Mám doma úplně stejný model, který tady popisoval kolega Caddy = tzn. Malibu 2012, atmosférický benzín 2.4 v automatu a v nejvyšší (ze dvou, ale k tomu se dostanu později) výbavě, která se do Evropy z Koreje vozí.
Mám s ním zatím najeto asi 4tkm a dalo by se říct, že souhlasím se vším, co Caddy napsal. Co se týče vzhledu, je všechno OK - auto prostě vypadá dobře. Interiér je taky v pohodě, připadá mi takový masivní a prostorný. Je tam hodně odkládacích ploch, při řízení máte všechno "po ruce". Přeplácané tlačítky to taky není - prostě všechno je přesně tam, kde byste to čekali.. Nasvícení přistrojovky se opravdu povedlo, hlavně když jedete za tmy. Možnosti nastavení sedadel řidiče i spolujezdce je opravdu bohaté, sedí se v tom pohodlně i při delších cestách.
Jízdní dojmy popsal Caddy taky přesně, ty příčné nerovnosti Malibu zvládá těžce. Respektive je zvládá v pohodě, jen to u toho tak nějak divně zarachotí, nevím jak jinak to popsat (Mimochodem, je to postavené na stejném podvozku jako Insignia, zajímalo by mě, jestli se to projevuje u Opelu stejně?) Automat řadí dobře, nezaznamenal jsem žádný problém. V manuálním režimu to taky funguje, jen to ovládání rychlostí pomocí tlačítek na řadící páce je trochu nešikovné. Ale pokud by to chtěl člověk používat často, zvykne si.
Zajímavé to je s češtinou v palubním počítači - pokud si připlatíte za navigaci, máte vše v CZ. Bez navigace čeština k dispozici není. Zato je tam dost jiných jazyků a to moje autíčko si náhodně mění jazyk mezi angličtinou a němčinou. Asi by to v servisu opravili jednoduchým reinstalem, ale já si na to už zvykl a nevadí mi to.
Co se týče výbavy, auto má všechno potřebné. Jediná slabina je tady hodně malá možnost vybavení si auta podle svého přání. Jak už jsem psal v úvodu, Chevy nabízí dva motory a dva stupně výbavy, navíc si můžete připlatit jen za navigaci, střešní okno, bezklíčový vstup a barvu. Je fakt, že prakticky všechno potřebné je už v základu.... Někomu by možná mohly chybět přední parkovací senzory. Zadní jsou v základu, přední nejsou v nabídce vůbec.
Abych to shrnul, podle mě je to hodně dobré auto za velmi slušné peníze. Pokud se chcete aspoň trochu odlišit a nekoupit si model, který potkáváte na cestách denně, je to hodně zajímavá alternativa. Když jsem se naposledy díval na statistiky prodejů nových aut, tak za dva roky jich tady Chevy prodal cca 90, takže jich tady opravdu moc není... Navíc, Chevy ohlásil odchod z Evropy na konci 2015 a tak prodejci vyprodávají sklady a nabízejí hodně zajímavé slevy - já to mé autíčko koupil nové za půl mega, což je podle mě hodně atraktivní nabídka za takové auto. Chevy garantuje servis do r. 2025, takže žádné problémy asi nehrozí. Navíc hodně dílů je koncernových, takže bych se toho nebál...
Pokud máte jakékoliv dotazy, ptejte se
Re: 2012 Chevy Malibu
Tak to jsem rad, ze se mnou taky nekdo obcas souhlasi, vetsinou se divam na auta uplne jinak, nez prubezny evropan, natoz motoristicky novinar To auto je fakt pekne, takove "akorat" a ted asi za ty ceny bude fakt extremne zajimave
Toz at dobre slouzi a dela radost
Toz at dobre slouzi a dela radost