Ford obecně
Re: Ford obecně
Tak to dam sem..jeden dnesni ford Je to hezky, ale tvrdy a takovy chudsi uvnitr...nicmene spatny to neni...a fak to jede jak slak, ja jako nezvykly na ostre verze jsem si pripadal misty jak pri volnem padu
Nicmene k rizeni a jizde rekne urcite erudovaneji neco pjanda, ktery samozrejme i vyhral nejlepsi cas
Nicmene k rizeni a jizde rekne urcite erudovaneji neco pjanda, ktery samozrejme i vyhral nejlepsi cas
- El_Scorpio
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 23 lis 15:28
- Bydliště: Bratislava
Re: Ford obecně
Ahojte. Čítam to to už už nejaký čas a dnes som sa rozhodol zaregistrovať, aby som mohol sem-tam niečo prispieť na fórum. Vystriedal som pár automobilových webov ale všetky sa nakoniec pokazili a teraz som tu. Všimol som si, že akousi ikonou je tu práve Pavel Janda, ktorého tu niektorí považujú za akéhosi "poloboha". Nepoznám ho, vypočol som si názory od rôznych táborov na jeho osobu, no vlastný som si zatiaľ úplne nevytvoril. Každopádne má svojský štýl písania, ktorý vie určite zaujať, či už s ním človek súhlasí alebo nie. Všimol som si, že často spomína vo svojich recenziách ako dnešné moderné autá stoja vďaka rôznych euronariadeniam za prd. Nie som odborník na túto tému, ale ako každý kto sa ako-tak zaujíma o motorizmus som si všimol rôzne... hm, nie veľmi logické kroky, ktoré viac škodia ako pomáhajú. Rád sledujem aké sú na túto tému reakcie či už od redaktorov či komunity. Čo som si všimol, tak u Pavla panuje asi názor, že tie dobré autá skončili niekedy na prelome milénia. Potom to už išlo dole vodou.
V tomto si však myslím, že by sa to dalo posunúť o pár rokov. Osobne vlastním benzínové Mondeo z roku 2005. Motor je dvojlitrový Duratec, ktorý aj keď spĺňa EURO 4 mi nepríde nejako prílišne postihnutý euroreštrikciami. Takisto auto je kvalitne postavené, oveľa lepšie ako jeho predchodca (ktorého tiež vlastním). Mal som aj Focusa 1. generácie, ktorý Pavel považuje za jedno z najlepších áut segmentu. Bolo to veľmi dobré auto na začiatok, avšak myslím si že séria áut ktorá prišla bezprostredne po roku 2000 mala to najlepšie z oboch ér. Kvalitnú techniku a ešte stále rozumné množstvo elektronických systémov z éry "slobody" a na druhej strane kvalitnejšie vypracovanie a celkové zvýšnie bezpečnosti či komfortu. Netýka sa to len Mondea, ale povedzme napríklad aj Passatu, Mazdy 6, Accordu a tak ďalej. V tej dobe mainstreamová stredná trieda zvýšila svoju kvalitu natoľko že dokázala už konkurovať tzv. premiantom (čo je plus). Takisto si však zachovala status skutočných áut, bez zbytočných blbostí, ktoré keď už, tak boli za príplatok, neboli až tak preťažené (konk. toto Mondeo má holé asi 1313 kg) čo je tiež dobré... Váš názor?
V tomto si však myslím, že by sa to dalo posunúť o pár rokov. Osobne vlastním benzínové Mondeo z roku 2005. Motor je dvojlitrový Duratec, ktorý aj keď spĺňa EURO 4 mi nepríde nejako prílišne postihnutý euroreštrikciami. Takisto auto je kvalitne postavené, oveľa lepšie ako jeho predchodca (ktorého tiež vlastním). Mal som aj Focusa 1. generácie, ktorý Pavel považuje za jedno z najlepších áut segmentu. Bolo to veľmi dobré auto na začiatok, avšak myslím si že séria áut ktorá prišla bezprostredne po roku 2000 mala to najlepšie z oboch ér. Kvalitnú techniku a ešte stále rozumné množstvo elektronických systémov z éry "slobody" a na druhej strane kvalitnejšie vypracovanie a celkové zvýšnie bezpečnosti či komfortu. Netýka sa to len Mondea, ale povedzme napríklad aj Passatu, Mazdy 6, Accordu a tak ďalej. V tej dobe mainstreamová stredná trieda zvýšila svoju kvalitu natoľko že dokázala už konkurovať tzv. premiantom (čo je plus). Takisto si však zachovala status skutočných áut, bez zbytočných blbostí, ktoré keď už, tak boli za príplatok, neboli až tak preťažené (konk. toto Mondeo má holé asi 1313 kg) čo je tiež dobré... Váš názor?
“Nothing will make a driver more faithful to a car than a car that is faithful to it's driver."
Re: Ford obecně
Za mne souhlas. Auta do r.v. 2000 jsou vlasnostmi přece jen už tochu překonaná, současná překurvítkovaná, tak zbývá jen tenhle interval. Já tohle dilema vyřešil stejným autem jen s 6V a nevím nevím, jestli bych dnes našel nějakou náhradu, která by mne stejně potěšila při řízení, byla spolehlivá, za rozumné peníze servisovatelná a neobsahovala mraky zbytečných nebo přímo překážejících kurvítek. Snad CLS 350 CGI, ale to jsme penězi někde úplně jinde a kurvítkům se tím také nejde vyhnout.
Ken Kesey: "To Vic Lovell for telling me that dragons don't exist, and then leading me to their lair."
- El_Scorpio
- Spolujezdec
- Příspěvky: 5
- Registrován: pát 23 lis 15:28
- Bydliště: Bratislava
Re: Ford obecně
Tak 2.5 L V6 Duratec je motor ešte zo starej školy, pamätník dôb voľnosti, okolo ktorého neprešiel ani jeden byrokrat. Tuším získal aj nejaké ocenenia ale samotné ocenenie je už, že sa sa montoval cez 13 rokov prakticky bez zmeny. Dnes by mu možno niekto mohol vytknúť nižší litrový výkon, ja si však myslím že je to ideálny motor do takého auta. Príjemný zvuk, slušná pružnosť a spotreba sa dá tiež udržať v rozumných medziach. Navyše je to nezničiteľný nezmar, o takýchto kúskoch sa tvrdí, že prežijú aj celé auto (a možno aj majiteľa). Dnes niečo také už asi naozaj neexistuje.
“Nothing will make a driver more faithful to a car than a car that is faithful to it's driver."
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
Chris Harris na tema novej Fiesty ST...
Ja len dodam, ze zase o jedno zaujimave auto menejTurns out you can't completely, completely eradicate the ESP in a Fiesta ST. This is a disappointing development.
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ford obecně
dll vedle u opelů použil slovo obludnost.... imho tohle je obludnost, obzvláště zezadu.... sem to neska poprvé viděl live na ulici a udělalo se mi špatně.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ford obecně
mondeo 4x4 - wtf?
esli sa nepletu, tak modrý oválek harmann rico měl naposled 4x4 ve staré sieřře, ni?nešní AF píše:Zpočátku ovšem budeme moci vybírat pouze z výbav Trend a Titanium, základní stupeň Ambiente bude k dispozici až v příštím roce, stejně jako úroveň Business nebo pohon všech kol.
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Re: Ford obecně
Vynechame-li SUV Kuga a Tranzita, tak si taky na nic pozdejsiho nevzpominam.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Ford obecně
Jo vlastne, Escort RS s tim silenym spojlerem pres cely okno byla ctyrkolka.
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/