Ford obecně

Cadillac, Dodge, Ford, Hummer, Chevrolet, Chrysler ad.
Odpovědět
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ford obecně

Příspěvek od honziss »

Sleva je magicky slovo pro lidi co neumej pocitat :ymdevil:
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
pavproch
Letec
Příspěvky: 16742
Registrován: pon 14 bře 20:41
Bydliště: m4Zlik + 3er = 2x N52B30

Re: Ford obecně

Příspěvek od pavproch »

a funguje to internacionálně, např. i na sesoby a amíky, kor dyž tu slevu opepřím přívlastky jako goodwill, extraordinary, unrepeatable, introductory apod.... :D
Nejhezčí pohled na 100vježatou je ve zpětném zrcátku.
Uživatelský avatar
Brus
Letec
Příspěvky: 2530
Registrován: pon 04 dub 14:05

Re: Ford obecně

Příspěvek od Brus »

Vrooom píše:Jaj ten mustang zni nazivo uzasne :x

Kamarad si koupil spatny prskolet :-D ...
Obrázek
Jo zvuk mustangu v8 je :x :x :x
Pravda vyděsí
FordCougar
Spolujezdec
Příspěvky: 9
Registrován: pon 06 bře 00:25

Re: Ford obecně

Příspěvek od FordCougar »

Dobry vecer,rad bych se zde na neco zeptal,pred cca 4 mesici sem koupil vuz no bohuzel nez sem stihl vymenit rozvody me praskl rozvodovy remen je to ford cougar 2.0,potkal se motor,dal sem ho opravit,hlava ventlily atd,byl namontovan novy rozvodovy remen a vse kolem,cca mesic pred prasknutim remene sem slysel pri pridavani plynu vysoce frekvencni jakoby piskot,ted jak jiz sem psal po vymene a po ujeti cca 5000 kilometru se objevil piskot znovu tak me to nedalo sundal sem kryt od rozvodu a malem me jeb** po tom co sem uvidel,v priloze pridam foto,chtel bych moc poprosit o radu co muze po ujeti 5000kilomtru cca zpusobovat ze sou zuby remene tak silene *okousane* , kdyz sem auto kupoval bylo me receno ze rozvody tenkrat byli meneny no po mesici rozvodak praskl svadel sem to na prodavajiciho a myslel sem ze me lhal,ted ale vidim ze to mozna tak nebylo,prosim o jakoukoliv radu,protoze sem uz vazne nestastny.dekuji

rozvody 3.JPG
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford obecně

Příspěvek od řidičBOB »

no, této oblasti trošku rozumím a podle fota bych si tipnul, že to, co ti tam nasadili, není rozvodový řemen, ale obyčejný průmyslový řemen, který má stejné rozměry, rozteč zubů, ale bohužel je z úplně jiného typu gumy a také má zcela jiný tažný element.
Z fotky není moc dobře vidět, zda vůbec souhlasí profil...ale to předpokládám, že ano - jednak ten mechanik asi tak blbý nebude a jednak by ti to 5000km nevydrželo.
No pain, no gain.
Vespa time \m/
honziss
Letec
Příspěvky: 3570
Registrován: úte 08 bře 09:08

Re: Ford obecně

Příspěvek od honziss »

řidičBOB píše:no, této oblasti trošku rozumím a podle fota bych si tipnul, že to, co ti tam nasadili, není rozvodový řemen, ale obyčejný průmyslový řemen, který má stejné rozměry, rozteč zubů, ale bohužel je z úplně jiného typu gumy a také má zcela jiný tažný element.
Z fotky není moc dobře vidět, zda vůbec souhlasí profil...ale to předpokládám, že ano - jednak ten mechanik asi tak blbý nebude a jednak by ti to 5000km nevydrželo.
Hadam ze tam asi bude velkej rozdil v cene materialu....?
R4...258k
R3...261k
EV...264k
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford obecně

Příspěvek od řidičBOB »

To taky, i když dneska se už rozvodové řemeny dělají komplet v Číně a ve velkých množstvích, takže cena je relativně OK. Dělají to tam všichni - Gates, Conti, Opti nebo slavné SKF.
Hlavní je ale odolnost při zatížení - tzn. otáčky + teplota + přenášený výkon, což rozvodový řemen zvládá naprosto v pohodě a klasický průmyslový ani jedno z toho a dokonce ani zvlášť, natož všechno dohromady :D
No pain, no gain.
Vespa time \m/
Honza42
Letec
Příspěvky: 1540
Registrován: pát 27 kvě 11:47

Re: Ford obecně

Příspěvek od Honza42 »

Klasický průmyslový řemen je nesmyslný pojem, možná tak uplatnitelný na prehistorické polyuretanové
řemeny lichoběžníkové T5, T10 AT10 apod...
Mezitím přišlo HTD, GT2, GT3, Polychain....
Když vezmu do ruky starý rozvoďák, připadá mi na první "šáhnutí" právě jako Polychain.
Samotného by mě to zajímalo, jaké normě vlastně odpovídá. Resp. mi uniká smysl vyrábět něco spešl.
Uživatelský avatar
řidičBOB
Antiradar FAN
Příspěvky: 27936
Registrován: stř 16 úno 20:26
Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
Kontaktovat uživatele:

Re: Ford obecně

Příspěvek od řidičBOB »

Není to nesmysl a velmi se pleteš. Když už, tak "klasický průmyslový" řemen není to, cos vyjmenoval, ale jsou to řemeny typu XL/L/H/XH ;-)
Gumové řemeny totiž spatřily světlo světa dříve než ty polyurethanové. Řemeny se dělí podle mnoha kategorií - tou nejzákladnější je právě rozdělení podle aplikace - na průmyslové a automobilové.
HTD je záležitost někdy z 80. let, GT2 mnohem později a GT3 je tak 6 let starý typ. Ono to vlastně ani není typ. Proti GT2 se liší pouze tím, že je antistatik. PolyChain do té skupiny ani v podstatě nepatří, i když je jejich pevnostním vrcholem, jelikož od HTD/GT2/GT3 se odlišuje tím, že je z polyurethanu a proto, aby byl pevný a zároveň se ohnul přes nějaký normální průměr, je na své vnější straně odlehčený vroubkováním. Jako rozvodový se tudíž nepoužívá. Jeho poslední evolucí je CarbonGT - a oba jsou výlučně pro těžší průmyslové aplikace.
Na obrázku na 100% není PolyChain, ale gumový ozubený řemen profilu HTD8. Jak jsem psal - fotka není úplně kvalitní, ale už podle barvy kordu bych řekl, že to fakt není rozvoďák.
O řemenech fakt něco málo vím ;-)
BTW: jakou normu nebo co spešl myslíš?
No pain, no gain.
Vespa time \m/
FordCougar
Spolujezdec
Příspěvky: 9
Registrován: pon 06 bře 00:25

Re: Ford obecně

Příspěvek od FordCougar »

pridam dalsi fotku,ta predtim byla zvetsena aby slo videt detailne zuby rozvodaku-pokud to teda rozvodak doopravdy je... :-D, na celou vec me upozornilo prave ono piskani pri pridavani plynu,co je ale zajimave je ze to tak nedela vzdy, jel sem stim autem k mechanikovi ktery to delal a ten me rekl ze potrebuje slyset ten zvuk,ale samozrejme se stalo presne to co sem cekal,sednem do auta jedeme a nic zadne piskani nic vysadim ho u baraku jedu pryc a po nake dobe opet, za normalnich okolnosti bych nake piskani moc neresil, ale zarazi me to ze kdyz rozvodak praskl poprve tak predtim cca mesic piskal uplne stejne jako ted,udelala se vymena komplet ventily atd jak sem jiz psal ujel sem cca 5000 km bez problemu nic nepiskalo a ted piska zase...je to takovy vysoko frekvencni zvuk pri spis nahlem ale i roznobeznem zrychlovani cca od 2500-3000 otacek zajimave ze jak prekrocim hranici 3000 otacek uz nepiska zde fotka rozvodaku s dalky nevim jestli pomuze ale snad ano...
Rozvody 1.jpg
Odpovědět