Ford obecně
Re: Ford obecně
Zajimavy auto, recenze od lamy ... ale mam ho rad
Ford jde docela nahoru, mustang, ted tohle.
Tesim se na recenzi z EVO
Ford jde docela nahoru, mustang, ted tohle.
Tesim se na recenzi z EVO
- Snowman000
- Letec
- Příspěvky: 5661
- Registrován: čtv 17 bře 09:36
- Bydliště: Bratislava
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
Keeeeez by sa za volant dostal cim skor PJ
Inak fakt zaujimave auto az na ten interier, a to si na to fakt nepotrpim extra, ale je to hruza (vo Viedni na AS ho mali).....
Inak fakt zaujimave auto az na ten interier, a to si na to fakt nepotrpim extra, ale je to hruza (vo Viedni na AS ho mali).....
Konzerva od sardiniek s LSD
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Multak se vsim vsudy
...tbd...
Re: Ford obecně
No po te co tu sprazili focuse jim asi nic nepujci :-/, i recenzi novyho mustanga bych si rad precetl.
Re: Ford obecně
Uz taky lezou ven detaily jejich AWD.
Dodava GKN. Oproti koncernovemu H5 od BorgWarner je tam par zmen.
1) Specificky pro RS aby dosahli preference zadku, zrychluji mezinapravovy kardan o 1,8. Coz H5 sice pouziva taky (1,6) ale za spojkou jej zese vraci zpatky na 1. Ford nechava 1,8 i za mezinapravovou spojkou. Vetsinu casu je stejne v prokluzu, nebo uplne rozepla, takze to nicemu nevadi. Ke slovu prijde hlavne v Drift mode.
2) Misto diferencialu jsou za mezinapravovou spojkou dalsi 2 spojky, extra pro kazde kolo. Rozhodne ucinejsi reseni nez EDS, ktere jen pribrzduje kola.
Nicmeme obe tyhle vlastnosti jsou zadouci hlavne pro RS. Az prijde AWD v pristi generaci Focuse a postavi konecne i Allroad verzi, bude to myslim jen Haldex trosku jinak. Ale hlavne ze to bude, koncern potrebuje v tehle kategorii konkurenta jako sul.
Dodava GKN. Oproti koncernovemu H5 od BorgWarner je tam par zmen.
1) Specificky pro RS aby dosahli preference zadku, zrychluji mezinapravovy kardan o 1,8. Coz H5 sice pouziva taky (1,6) ale za spojkou jej zese vraci zpatky na 1. Ford nechava 1,8 i za mezinapravovou spojkou. Vetsinu casu je stejne v prokluzu, nebo uplne rozepla, takze to nicemu nevadi. Ke slovu prijde hlavne v Drift mode.
2) Misto diferencialu jsou za mezinapravovou spojkou dalsi 2 spojky, extra pro kazde kolo. Rozhodne ucinejsi reseni nez EDS, ktere jen pribrzduje kola.
Nicmeme obe tyhle vlastnosti jsou zadouci hlavne pro RS. Az prijde AWD v pristi generaci Focuse a postavi konecne i Allroad verzi, bude to myslim jen Haldex trosku jinak. Ale hlavne ze to bude, koncern potrebuje v tehle kategorii konkurenta jako sul.
Re: Ford obecně
Jako náhradní vůz jsem vyfasoval FoFoIII 1.0 Ecoboost.
Přijde FoFoIII příšerné jen mě? Asi nedokážu specifikovat, co mi na tom autě vadí nejvíce, protože mi vadí tak nějak celé.
Jezdil jste s FoFoIII někdo? Co Vám nejvíce vadilo?
Přijde FoFoIII příšerné jen mě? Asi nedokážu specifikovat, co mi na tom autě vadí nejvíce, protože mi vadí tak nějak celé.
Jezdil jste s FoFoIII někdo? Co Vám nejvíce vadilo?
2.9T RWD
Re: Ford obecně
Mě vadil nejvíc motor 1.0EB. Nejede, vrčí, vibruje, žere neadekvátně poskytnutému výkonu.
Pak mi vadila stísněnost interiéru, přeplastovanost, mizerná ergonomie.
Vzhledem k výše uvedenému velmi neadekvátně odvážně vysoko posazená cena.
Pak mi vadila stísněnost interiéru, přeplastovanost, mizerná ergonomie.
Vzhledem k výše uvedenému velmi neadekvátně odvážně vysoko posazená cena.
Re: Ford obecně
Jako 125k bych tomu motoru neřekl, ale jinak mi špatný nepřijde. Ve Fiestě to může být zajímavá volba. V Mondeu utrpení.
Ergonomie je opravdu příšerná, volant v místě držení divně tenký, interier je celkově ošklivý a nelogický.
Co mě potěšilo jsou sedadla (na Ford opravdu dobrá - myslím, že mám Trend Sport) bohužel pohodlnou pozici za volantem jsem si nenašel.
S Trend Sport souvisí i sportovní podvozek. Na kvalitním povrchu dobrý, ale na českých silnicích v kombinaci s 1.0eb mě nedaví.
Když to auto porovnám s OIII nebo Civicem 9g, se kterými jsem za poslední rok jezdil, tak pro mě FoFoIII není konkurent.
Ergonomie je opravdu příšerná, volant v místě držení divně tenký, interier je celkově ošklivý a nelogický.
Co mě potěšilo jsou sedadla (na Ford opravdu dobrá - myslím, že mám Trend Sport) bohužel pohodlnou pozici za volantem jsem si nenašel.
S Trend Sport souvisí i sportovní podvozek. Na kvalitním povrchu dobrý, ale na českých silnicích v kombinaci s 1.0eb mě nedaví.
Když to auto porovnám s OIII nebo Civicem 9g, se kterými jsem za poslední rok jezdil, tak pro mě FoFoIII není konkurent.
2.9T RWD
Re: Ford obecně
Asi tak nejak. Ten interier a misto ridice tvori proste takovy podivny celek. Proti koncernu absolutne nepresne razeni a stvala me i packa smerovky, kde trefit "trojblik" na drncajici D1 bylo umeni. Kdyz se tuklo malo nestalo se nic, kdyz krapet vic uz to preskocilo na trvale blikani. Takhle smejdsky udelane sem to jeste nezazil.HondaMan píše:…specifikovat, co mi na tom autě vadí nejvíce, protože mi vadí tak nějak celé.
Vlastne jsem doted nepochopil proc to auto vzniklo. Podvozkove horsi nez FF II, interier hnusnej vyrazne, vzadu si prumerne vzrostly clovek ve FF II sednul normalne, ve FF III uz obtizne.
(Vse vyse uvedene se vztahuje na pred FL verzi, ted koukam ze FL ma prehledneji vyvedene ovladace na stredovem panelu u radia a zmizelo to silene piano black leskle provedeni).
„Simplify, then add lightness.“ /Colin Chapman/
Re: Ford obecně
Předem tuším, jaká bude odpověď na tuhle otázku (žádná, nebo záporná), ale přeci zkusím - nechystá se do recenzu to RSo? První bleděmodrá testovačka dorazila do Čech už asi týden zpátky, údajně šla ihned novinářům. Co na to AF? Janda za volantem, to bych si moc rád bych přečetl, nejlépe po dlouhé době zas i s videem. Konkurenci se mi číst nechce... ale pokud od AF nebude nic, tak nebude zbytí
- řidičBOB
- Antiradar FAN
- Příspěvky: 27877
- Registrován: stř 16 úno 20:26
- Bydliště: furt rovně a pak druhý barák vpravo
- Kontaktovat uživatele:
Re: Ford obecně
ten interiér je fakt hnus... Vždycky přece platilo, že krása je v jednoduchosti!
No pain, no gain.
Vespa time
Vespa time